AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #381 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det kan jo hende at sexarbeidere ser nytten av å opparbeide seg pensjonspoeng og trygderettigheter, akkurat som veldig mange andre ser denne nytten. Anonymkode: 18cbc...a7c Som sagt er det så og si ingen som betaler skatt av det i land hvor det er fullstendig lovlig med både kjøp og salg. Som Tyskland, Nederland, Danmark, osv. Anonymkode: ba897...0fe
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #382 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): De som driver med dette på fulltid bare for å skuffe inn penger blir helt ødelagt mentalt, ikke bra. Jeg har aldri vært i den type miljøer. Jeg er revisor av yrke, så startet med dette under utdannelsen. Fant ut at dette var noe jeg kunne like, ettersom jeg liker å ha sex for sexens skyld. Etterpå er jeg tilfreds 😊 Så har man muligheten til å veksle mellom flere menn man har møtt endel ganger, slipper å lete etter ny hver gang. man vil ha sex. Alle menn har sine preferanser, som gjør det veldig spennende. Anonymkode: 53dc2...338 Jaja, slike som dere finner alltid en god forklaring på på måten dere lever på. Likevel, dere holder det hemmellig for alt og alle. Har man en gang vært prostituert, som dere er, vil det alltid være der som en mørk og dyster hemmelighet. Fremtidige partnere får vel aldri vite om det tenker jeg.... Anonymkode: 708e7...36f
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #383 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jaja, slike som dere finner alltid en god forklaring på på måten dere lever på. Likevel, dere holder det hemmellig for alt og alle. Har man en gang vært prostituert, som dere er, vil det alltid være der som en mørk og dyster hemmelighet. Fremtidige partnere får vel aldri vite om det tenker jeg.... Anonymkode: 708e7...36f Min partner har ingenting med min fortid å gjøre Anonymkode: 53dc2...338
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #384 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jaja, slike som dere finner alltid en god forklaring på på måten dere lever på. Likevel, dere holder det hemmellig for alt og alle. Har man en gang vært prostituert, som dere er, vil det alltid være der som en mørk og dyster hemmelighet. Fremtidige partnere får vel aldri vite om det tenker jeg.... Anonymkode: 708e7...36f Jeg er gift, og jeg har vært åpen med mannen min om fortiden helt fra starten. Han har ingen problemer med det. Anonymkode: 0280e...6a4
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #385 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): De som driver med dette på fulltid bare for å skuffe inn penger blir helt ødelagt mentalt, ikke bra. Jeg har aldri vært i den type miljøer. Jeg er revisor av yrke, så startet med dette under utdannelsen. Fant ut at dette var noe jeg kunne like, ettersom jeg liker å ha sex for sexens skyld. Etterpå er jeg tilfreds 😊 Så har man muligheten til å veksle mellom flere menn man har møtt endel ganger, slipper å lete etter ny hver gang. man vil ha sex. Alle menn har sine preferanser, som gjør det veldig spennende. Anonymkode: 53dc2...338 Ja, jeg kjenner meg mye igjen i det du skriver. Jeg solgte også sex mens jeg studerte, først og fremst fordi jeg hadde stor apetitt på sex, og jeg syntes dette var en spennende måte å treffe menn på. Så var det en fin bonus at jeg tjente bra på det, men det var aldri det som var hovedmotivasjonen min. Jeg solgte sex fordi jeg syntes det var spennende, deilig og gøy. Anonymkode: 0280e...6a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå