Gå til innhold

Min erfaring som eskorte, det har ikke bare mørke sider.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Typisk slike som prøver å svartmale ting fullstendig, mine menn har alltid behandlet meg bra. Jeg har fått utbytte av sexen hver gang, kunne aldri gjort dette ellers.

Såklart, ellers ville poenget blitt borte for min del.

Anonymkode: bc60c...8dc

Enig med deg. Er så mange bitre kvinner som tar sex alt for alvorlig. Har selv hatt en FF som kun ville slikke.

Anonymkode: f5800...86c

• Liker 6

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Dette blir feil formulert.

Som et par så har man et kollektivt ansvar for at det er intimitet i forholdet. 

De siste års studier viser at 40% av kvinner aldri har tatt initiativ til sex. I tillegg er det en hel del kvinner som forventer at det er mannen sitt ansvar å gjøre hun kåt (responsiv sexlyst). 

Forstår de menn som er utro godt, tenk å være i et forhold med ei som aldri tok initiativ, som forventet at mannen er den som til enhver tid har ansvar for å gjøre hun kåt +++ . 

Anonymkode: bf364...a08

Ikke bare intime som er viktig i et forhold, men også det og møte hverdagene emosjonellt. Mange menn møter aldri kona sine behov. Det og lytte, være et team og dele på oppgaver hus og hjem. Man blir ofte tatt for gitt. Menn skjønner ikke om disse ikke blir møtt jevnlig så føler vi oss avist og kun er bra nok når det er tid for og legge seg og sex er forventet. Vi prøver og fortelle det men mange bare lytter ikke til det, feier det bort og gjør ikke noe med det. Ingen tenker selv hva er det som gjør at kona mi ikke orker sex lengre? Nei dem blir som ofte andre veien, dem sier jeg går og finner det et annent sted og skylder på partneren sin grunnen for at man er utro en og ta tak i ting hjemme. Så går man til neste og akuratt det samma skjer der også når hverdagen kommer. Nettopp fordi man selv ikke tar tak i seg selv, for det er jo ikke du som er problemet ikke sant det et ene og alene kona som er grunnen for at du nå er utro. Derfor flere og flere kvinner ikke lengre gidder forhold. 
ingen kvinner forventer at dere skal gjøre dem kåte til enhver tid, eller dem aldri tar iniativet heller. Det er usikker ungjenter det. Kvinner fra 30 og oppover elsker og bli tenkt og ha god sex. Er ikke redd for og ta intarivet til det heller. Jeg er nå gift på 10 åre men min mann, han møter meg stort sett emosjonelt og vi har et flott sexliv. Ofte er det jeg som styrer og tar kommando i senga, han elsker det. Mens jeg elsker og se han ta hensyn til meg og mine behov utenfor sengen. Man blir ikle mindre mandig av og stelle i hus og hjem og dele oppgavene med kona. Som oftes kommer takken på soverommet. Jeg er nå i midten av 40 årene. Jeg var før det gift med en mann som var stikk motsatt, og bare tanken på og spre låra for han tilsutt 🤢

Anonymkode: a5371...673

• Liker 2
  • Nyttig 10

Det som beskrives i innlegget er ren prostitusjon. Eskorteservice er en gren av prostitusjon hvor den prostituerte eskorterer. sexkjøperen f eks på ferie, på foretningsreise, i selskap e l. Hvor hun er en «liksom-kjæreste», kjøpt og betalt, der sex er en del av avtalen.

Å møtes for å ha sex er ikke eskortering.

Uansett virker hovedinnlegget noe oppskriftsmessig, ser ikke helt at det virker ekte. Ikke minst meget uklar motivasjon dersom ts er den hen utgir seg for å være.

Anonymkode: 34bc6...8d3

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke bare intime som er viktig i et forhold, men også det og møte hverdagene emosjonellt. Mange menn møter aldri kona sine behov. Det og lytte, være et team og dele på oppgaver hus og hjem. Man blir ofte tatt for gitt. Menn skjønner ikke om disse ikke blir møtt jevnlig så føler vi oss avist og kun er bra nok når det er tid for og legge seg og sex er forventet. Vi prøver og fortelle det men mange bare lytter ikke til det, feier det bort og gjør ikke noe med det. Ingen tenker selv hva er det som gjør at kona mi ikke orker sex lengre? Nei dem blir som ofte andre veien, dem sier jeg går og finner det et annent sted og skylder på partneren sin grunnen for at man er utro en og ta tak i ting hjemme. Så går man til neste og akuratt det samma skjer der også når hverdagen kommer. Nettopp fordi man selv ikke tar tak i seg selv, for det er jo ikke du som er problemet ikke sant det et ene og alene kona som er grunnen for at du nå er utro. Derfor flere og flere kvinner ikke lengre gidder forhold. 
ingen kvinner forventer at dere skal gjøre dem kåte til enhver tid, eller dem aldri tar iniativet heller. Det er usikker ungjenter det. Kvinner fra 30 og oppover elsker og bli tenkt og ha god sex. Er ikke redd for og ta intarivet til det heller. Jeg er nå gift på 10 åre men min mann, han møter meg stort sett emosjonelt og vi har et flott sexliv. Ofte er det jeg som styrer og tar kommando i senga, han elsker det. Mens jeg elsker og se han ta hensyn til meg og mine behov utenfor sengen. Man blir ikle mindre mandig av og stelle i hus og hjem og dele oppgavene med kona. Som oftes kommer takken på soverommet. Jeg er nå i midten av 40 årene. Jeg var før det gift med en mann som var stikk motsatt, og bare tanken på og spre låra for han tilsutt 🤢

Anonymkode: a5371...673

Fint innlegg, mitt hovedpoeng er at mann og kvinne i forhold sjelden har god kommunikasjon. Som regel helt fraværende, kvinner er også ekstremt konfliktskye.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det som beskrives i innlegget er ren prostitusjon. Eskorteservice er en gren av prostitusjon hvor den prostituerte eskorterer. sexkjøperen f eks på ferie, på foretningsreise, i selskap e l. Hvor hun er en «liksom-kjæreste», kjøpt og betalt, der sex er en del av avtalen.

Uansett virker hovedinnlegget noe oppskriftsmessig, ser ikke helt at det virker ekte. Ikke minst meget uklar motivasjon dersom ts er den hen utgir seg for å være.

Eskorte er prostitusjon, men under mer ordnete former enn gateprostitusjon. Det du beskriver høres mer ut som sugar baby.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Skulle ønske jeg hadde baller nok til å jobbe som eskorte. Sex må man ha uansett, så må være verdens beste jobb.

Anonymkode: f5800...86c

Begrens deg til 1-2 ganger pr mnd så vil du nok klare det :) Sil ut mennene...finn deg noen du liker. Nok av kjekkaser der ute.

Tenk deg alle som har one-nights i fylla....helt hjernedødt.

• Liker 2
  • Nyttig 3

Annonse

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hva tenker du om alle de kvinnene som aldri har tatt noe initiativ til sex med sin mann, og i tillegg anser det som mannens ansvar å gjøre henne kåt (responsiv sexlyst)

Er det fair, anno 2023? 

Anonymkode: bf364...a08

Det rettferdiggjør uansett ikke å kjøpe sex. Hvis du er så misfornøyd med dama , får du heller gjøre det slutt og finne deg noen andre.

• Liker 12
  • Nyttig 3
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Sannheten er at menn er utro og kjøper sex uansett hva de får eller ikke får hjemme.

Anonymkode: 87f1f...563

Dette stemmer!! 

Anonymkode: ec890...7b4

• Liker 2
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det spiller ingen rolle om dette er skrivet av ekte eskorte eller en Alene-Per. Problemstillingen er der uansett. Sexarbeidere over hele vesten ønsker å sexkjøp skal bli lovlig og det kommer til å skje om ikke så lenge. Store spørsmålet er, hvordan dette vil påvirke samfundet?

Anonymkode: c5913...71c

• Nyttig 1
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvis du får penger for det så spiller det vel ingen trille🤣 Tror ikke det er så veldig viktig for eskorter at de får orgasme sammen med klientene. Er ikke akkurat en kjæreste eller date de ligger med. Det er hennes jobb å tilfredsstille han, det er ikke hans jobb å tilfredsstille henne, med mindre han vil

Anonymkode: c89e5...fe3

Han tilfredsstiller jo henne med penger 

• Liker 1

TS, du kan jo fortelle solskinnshistorien din til de som får passet sitt holdt tilbake av halliker, som får 10% av det de tjener inn, osv. 

Jeg støtter sexarbeid som et legitimt yrke, men jeg syns det er er bare trist og upassende når eskorter/sexarbeidere forsøker hvitmale kjøp av sex og hvordan den "verden" er bare fordi Per (56) vasket seg og ikke slo de ihjel.

Anonymkode: 2a860...914

• Liker 9

TS, du kan jo fortelle solskinnshistorien din til de som får passet sitt holdt tilbake av halliker, som får 10% av det de tjener inn, osv. 

Jeg støtter sexarbeid som et legitimt yrke, men jeg syns det er er bare trist og upassende når eskorter/sexarbeidere forsøker hvitmale kjøp av sex og hvordan den "verden" er bare fordi Per (56) vasket seg og ikke slo de ihjel.

Du støtter sexarbeid, hvordan?

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du støtter sexarbeid, hvordan?

Jeg syns det skal være lovlig (det er det jo, men som i, ikke tabu, være legitimt), og ha trygge rammer og ordninger som sexarbeidere/de med erfaring i yrket mener fungerer.

(mente ikke at jeg kjøper 😂)

• Liker 1

Annonse

Prøvde selv "eskorte yrket" da jeg var i starten av 20-årene og trengte penger. Jeg hadde lest om andre jenter som var så fornøyde med dette og tjente så godt. Men det er definitivt ikke noe for enhver ... jeg ble til slutt mentalt syk av det, blant annet opplevde jeg depresjon. 
Jeg liker sex selv, men du skal være ganske sterk mentalt for å drive på med slike ting uten at det går utover deg selv psykisk. Hadde aldri gjort det igjen. 

Anonymkode: a7e91...b38

• Liker 17
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5

Prøvde selv "eskorte yrket" da jeg var i starten av 20-årene og trengte penger. Jeg hadde lest om andre jenter som var så fornøyde med dette og tjente så godt. Men det er definitivt ikke noe for enhver ... jeg ble til slutt mentalt syk av det, blant annet opplevde jeg depresjon. 
Jeg liker sex selv, men du skal være ganske sterk mentalt for å drive på med slike ting uten at det går utover deg selv psykisk. Hadde aldri gjort det igjen. 

Du gjorde det nok på feil måte når du var så uheldig. Er HVEM du møter som avgjør alt....måten det skjer på.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Grüner skrev (25 minutter siden):

Eskorte er prostitusjon, men under mer ordnete former enn gateprostitusjon. Det du beskriver høres mer ut som sugar baby.

Feil. 

Det TS beskriver er regelrett prostitusjon. 

En sugarbaby får ting og penger for sex. 

En ekte eskorte gjør mer enn å ha sex med kunden. 

Bare så synd at mange helt ordinære prostituerte har begynt å kalle seg for "eskorter". For at det de gjør skal høres litt "finere" ut? 

Anonymkode: b4288...205

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Annonse

Feil. 

Bare så synd at mange helt ordinære prostituerte har begynt å kalle seg for "eskorter". For at det de gjør skal høres litt "finere" ut? 

Hvordan vet du alt dette? 😅

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dette kunne man også si om et kjærlighetsforhold.

• Liker 3

Feil. 

En sugar baby må ikke ha sex. Det er først og fremst en «selskapspike». 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...