Gå til innhold

Min erfaring som eskorte, det har ikke bare mørke sider.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

En venninne måtte ty til prostitusjon som yngre. Det var det eller annen kriminalitet. Det hun forteller om er syke tilstander. Å male prostitusjon rosenrødt er bare feil. I statistikk for mest voldtekter og vold er det de prostituerte som får lide. Om du ikke blir fysisk skadet, så blir du mentalt fucka. Du vil aldri klare et forhold igjen på sikt. Du mister totalt selvrespekt og du utsetter deg i høyrisko for å oppleve traumer for resten av livet. Men vær så god. Gjør hva du vil med kroppen din. Skal vise min venninne innlegget. Hun vil bli rasende du fremmer dette. 

Anonymkode: 6f82b...c46

Man rosemaler det jo ikke, men de fleste forstår ikke at det kan fungere fint for noen.

For min del vil jeg sammenligne det med å ha en sexpartner, bare at jeg fikk betalt for det. Som er en bonus for meg, å kunne kombinere sex og penger. Så derfor kommer jeg nok til å gjøre det videre når jeg er single og har lyst på sex :) Jeg har faste menn som har møtt meg over mange år, skikkelig flotte menn som behandler meg bra.

Tenk på de som har sex i fylla, med ukjente. Pjuk!

Anonymkode: 53dc2...338

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg lest flere av innleggene i denne tråden, og som mann (på snart 50 år) selv ,så vil jeg "koke" dette ned til noe som kanskje flere her inne kan relatere seg til, og muligens er av interesse.

Når er en dame prostituert, sånn egentlig? (Gjerne tenk dere om før dere svarer...)

Bare undrer, da jeg ikke helt får tak i ( logisk sett), hva forskjellen sånn egentlig er(med unntak av de som er lurt inn i sexindustrien);

Det finnes jo tross alt norske damer med utdanning i dette forumet, og som "bare" gjør dette for GØY...eller noe slikt (fra det jeg leser her).

Her er påstanden;

1.Om en mann velger å bruke 2000-3000,- på å spandere drinker på en dame på byen en hel kveld, i håp om å få henne med hjem, og har et ønske å komme innunder trusa hennes.

2. Kontra å bruke tilsvarende beløp på å avtale å møte en dame, som har med intensjon å være en "gledespike"? Og du sparer penger på å kjøpe alkohol til deg selv, i tillegg.

Den damen i baren, kan bruke deg for alt det er verdt økonomisk, en såkalt "luremus"...som bare går etter gratis øl/vin/brennevin....der du selv står igjen med et økonomisk tap rett å slett....og uten "renter" i form av sex.

Mens du hos "gledespiken" får du det du ønsker, både innenfor tid og gitte rammer,  og til avtalt pris. 

Noen tanker?

Vet selvsagt at prostitusjonen er ulovlig, for dem som utsatt for menneskehandel etc....og det er ikke selve greia i mitt innlegg her heller.  Kunne en mann retro-perspektiv sett, som ikke fikk fitte den aktuelle kvelden, anmelde dama for stjeling/lureri/utpressing? Det blir jo omtrent til at menn må ta lydopptak av alle konversasjoner med damer på byen for å bevise dette.

• Liker 1
Skrevet
Mr.Biff skrev (7 minutter siden):

Nå har jeg lest flere av innleggene i denne tråden, og som mann (på snart 50 år) selv ,så vil jeg "koke" dette ned til noe som kanskje flere her inne kan relatere seg til, og muligens er av interesse.

Når er en dame prostituert, sånn egentlig? (Gjerne tenk dere om før dere svarer...)

Bare undrer, da jeg ikke helt får tak i ( logisk sett), hva forskjellen sånn egentlig er(med unntak av de som er lurt inn i sexindustrien);

Det finnes jo tross alt norske damer med utdanning i dette forumet, og som "bare" gjør dette for GØY...eller noe slikt (fra det jeg leser her).

Her er påstanden;

1.Om en mann velger å bruke 2000-3000,- på å spandere drinker på en dame på byen en hel kveld, i håp om å få henne med hjem, og har et ønske å komme innunder trusa hennes.

2. Kontra å bruke tilsvarende beløp på å avtale å møte en dame, som har med intensjon å være en "gledespike"? Og du sparer penger på å kjøpe alkohol til deg selv, i tillegg.

Den damen i baren, kan bruke deg for alt det er verdt økonomisk, en såkalt "luremus"...som bare går etter gratis øl/vin/brennevin....der du selv står igjen med et økonomisk tap rett å slett....og uten "renter" i form av sex.

Mens du hos "gledespiken" får du det du ønsker, både innenfor tid og gitte rammer,  og til avtalt pris. 

Noen tanker?

Vet selvsagt at prostitusjonen er ulovlig, for dem som utsatt for menneskehandel etc....og det er ikke selve greia i mitt innlegg her heller.  Kunne en mann retro-perspektiv sett, som ikke fikk fitte den aktuelle kvelden, anmelde dama for stjeling/lureri/utpressing? Det blir jo omtrent til at menn må ta lydopptak av alle konversasjoner med damer på byen for å bevise dette.

Nei. Man kan ikke gi gaver, om det er dyr vin eller en klase bananer fordi man ønsker noe tilbake for så å anmelde den du gave gaven til for stjeling. 

Lureri er ikke ett juridisk begrep😅

Hvordan er dette utpressing? Ingen er tvunget til å spandere på andre.

Da jeg var singel fortrakk jeg å betale selv eller betale drikke om kvelden ble lenger og mannen hadde betalt for maten. Det negative her er så klart at man ikke får mulighet til å luke ut de mennene som mener de har krav på sex fordi de gir deg noe. 

Men for all del, kan ikke noe prøve å anmelde en dame for å ikke være prostituert😂

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

At prostituerte skulle betalt skatt slik som noen foreslår her er en utopi. Det er så og si ingen prostituerte som betaler skatt i de landene hvor sexkjøp er lovlig heller. Hvorfor skulle de gjøre det når de får betalt usporbart kontant, og kan tjene mange hundre tusen mer når de jobber svart?

Anonymkode: ba897...0fe

AnonymBruker
Skrevet
Mr.Biff skrev (2 timer siden):

Her er påstanden;

Noen tanker?

Mange måte å se dette på...

Min erfaring er jo at menn vil ha sex, uten masse dill-dall. Etterpå er de fornøyde.

Så jeg forstår opplegget, holde på med masse dating og styr...så håpe på at det blir noe. Sorry, det må være slitsomt. Som kvinne jeg kan få sex når som helst, det kan ikke menn. Da blir det slik.

Tenk deg å gå til en psykolog, betale for timen der du deler dine innerste tanker og personlige problemer. Sex er også veldig personlig for noen, mens noen har sex kun for sexen som skyld; lyster som tilfredstilles.

Jeg har kun gode erfaringer med dette, har kun mått menn når jeg har hatt lyst. Men de som driver med dette på fulltid blir jo ødelagt mentalt, men å gjøre dette 1-2ganger pr mnd tror jeg det er fler enn meg som kan leve fint med :) 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Mr.Biff skrev (11 timer siden):

...

Her er påstanden;

Noen tanker?

Nr. 2 er prostitusjon. Nr. 1 er ikke det.

Hva "luremus" har med saken skjønner jeg virkelig ikke. At man kjøper alkohol til noen er da virkelig ikke grunnlag for krav om sex etterpå.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
jabx skrev (29 minutter siden):

Nr. 2 er prostitusjon. Nr. 1 er ikke det.

Hva "luremus" har med saken skjønner jeg virkelig ikke. At man kjøper alkohol til noen er da virkelig ikke grunnlag for krav om sex etterpå.

Nr 1. er prostitusjon pyntet litt på og med flere steg.

Anonymkode: 59c6a...64f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2023 den 19.55):

Kan du utdype dette? Er du uenig i at hun må ha lyst, eller tenker du kvinner i faste parforhold skal tvinge seg selv fordi de skal ta hensyn til han? 

Anonymkode: d970a...274

Hvis man er i utakt seksuelt , så hadde jeg foretrukket han gikk til prostituerte framfor å tvinge meg til pliktsex . Når det er sagt,  syns jeg jo han blir patetisk og en stakkar som må betale for det, som andre  i gode parforhold får naturlig . Utroskap er i alle fall ikke den prostituertes «feil», da en person som er ute etter kun sex, vil finne det på en eller annen måte uansett . For meg blir prostitusjon en trist og nedrig bransje, men jeg dømmer de ikke, syns bare synd i de. 

Skrevet

Prostitusjon i organiserte former der den profesjonelle sexarbeideren har tilgang på trygge og rene lokaler og helsesjekk av klientene hadde vært så mye bedre for alle. 

Dagens system utsetter den prostituerte for stor fare. Hun kan ikke velge kunder selv og smittefaren er enorm.

Anonymkode: f5f5e...31f

Skrevet

Hvor finner du dissemanbfomna da ,Ts? 
Bruker du en spesiell nettside ? Jobber du bare alene eller er dere flere? Kommer de hjem til deg eller hotell? Hvem betaler isåfall for hotellrommet 😂 Å hvor/hvordan er det du velger mellom alle disse mannfolka? 

Anonymkode: c3a63...190

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor finner du dissemanbfomna da ,Ts? 
Bruker du en spesiell nettside ? Jobber du bare alene eller er dere flere? Kommer de hjem til deg eller hotell? Hvem betaler isåfall for hotellrommet 😂 Å hvor/hvordan er det du velger mellom alle disse mannfolka? 

Mannfolka*🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Prostitusjon i organiserte former der den profesjonelle sexarbeideren har tilgang på trygge og rene lokaler og helsesjekk av klientene hadde vært så mye bedre for alle. 

Dagens system utsetter den prostituerte for stor fare. Hun kan ikke velge kunder selv og smittefaren er enorm.

Anonymkode: f5f5e...31f

De som kommer hit fra andre land for å selge sex bør jo stoppes. Tenk, i Oslo er det gatehorer enda...at man kan tillate det :o 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.10.2025 den 8.27):

Tenk på de som har sex i fylla, med ukjente. Pjuk!

Det er da laaangt bedre enn å være hore 

Anonymkode: 58fc3...f12

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er da laaangt bedre enn å være hore 

Anonymkode: 58fc3...f12

Helt uenig, hora er jo mye smartere som får både bra sex og penger. Den dumme er jo den som har fyllesex med en fremmed...dårlig opplevelse og ingen fortjeneste 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.10.2025 den 23.22):

Nr 1. er prostitusjon pyntet litt på og med flere steg.

Anonymkode: 59c6a...64f

Nei det er ikke det. Det foreligger ingen avtale om sex mot verderlag.

At du kanskje kjøper drinker i håp om at den andre skal spre beina for deg gjør det ikke til prostitusjon. Det gjør det bare til en creep.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 20.23):

Helt uenig, hora er jo mye smartere som får både bra sex og penger. Den dumme er jo den som har fyllesex med en fremmed...dårlig opplevelse og ingen fortjeneste 😅

Svarer meg selv her, i går hadde jeg et kjempebra treff med en av mine faste :) For meg er det ingen forskjell mellom dette og en "elsker", samtidig tjener jeg jo på det. 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Ja, hvorfor skulle ikke dette være mulig.

Endret av Victoria93
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.10.2025 den 12.43):

At prostituerte skulle betalt skatt slik som noen foreslår her er en utopi. Det er så og si ingen prostituerte som betaler skatt i de landene hvor sexkjøp er lovlig heller. Hvorfor skulle de gjøre det når de får betalt usporbart kontant, og kan tjene mange hundre tusen mer når de jobber svart?

Anonymkode: ba897...0fe

Det kan jo hende at sexarbeidere ser nytten av å opparbeide seg pensjonspoeng og trygderettigheter, akkurat som veldig mange andre ser denne nytten.

Anonymkode: 18cbc...a7c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Svarer meg selv her, i går hadde jeg et kjempebra treff med en av mine faste :) For meg er det ingen forskjell mellom dette og en "elsker", samtidig tjener jeg jo på det. 

Ja, det var sånn jeg også hadde det da jeg var aktiv, det var mange fine opplevelser med kundene mine. For meg er det ingen forskjell på kjøpesex og kjærestesex.

Også skal det sies at slik er det ikke for alle som selger. En del gjør det av nød eller tvang, og det er helt feil. Å selge sex er noe veldig intimt, og ingen skulle være nødt til å gjøre det uten at man faktisk har det bra med det.

Anonymkode: 0280e...6a4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, det var sånn jeg også hadde det da jeg var aktiv, det var mange fine opplevelser med kundene mine. For meg er det ingen forskjell på kjøpesex og kjærestesex.

Også skal det sies at slik er det ikke for alle som selger. En del gjør det av nød eller tvang, og det er helt feil. Å selge sex er noe veldig intimt, og ingen skulle være nødt til å gjøre det uten at man faktisk har det bra med det.

Anonymkode: 0280e...6a4

De som driver med dette på fulltid bare for å skuffe inn penger blir helt ødelagt mentalt, ikke bra. Jeg har aldri vært i den type miljøer. Jeg er revisor av yrke, så startet med dette under utdannelsen. Fant ut at dette var noe jeg kunne like, ettersom jeg liker å ha sex for sexens skyld. Etterpå er jeg tilfreds 😊 Så har man muligheten til å veksle mellom flere menn man har møtt endel ganger, slipper å lete etter ny hver gang. man vil ha sex. Alle menn har sine preferanser, som gjør det veldig spennende.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...