Gå til innhold

Min erfaring som eskorte, det har ikke bare mørke sider.

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.8.2023 den 13.14):

Nettopp.

Svarene her viser jo at man ikke får lov til å ta eget valg, for min del er det jo ikke et yrke. Men noe jeg gjør 1-2 ganger pr mnd kanskje.

Les alle de nedlatende svarene der man sammenlignes en gatehore, at du ikke kan tenke selv, andre vet hva som er best for deg. Dette er typisk uansett hva det gjelder i livet, er alltid noen som skal fortelle deg hva som er best for deg.

Anonymkode: bc60c...8dc

En kamerat pleier å si: «alle er til salgs , men til ulik pris» . Vet om mange som gjør mye rart for penger . Mange lar seg kjøpe , er golddiggers , influensere ( som selger all mulig drit ) . Tenker at de som dømmer deg hardest,  har flest svin på skogen selv . 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har du prisliste? 

Anonymkode: 54d72...471

Anonymkode: 4b44f...d01

Skrevet
NiceOrNothing skrev (10 minutter siden):

En kamerat pleier å si: «alle er til salgs , men til ulik pris» . Vet om mange som gjør mye rart for penger . Mange lar seg kjøpe , er golddiggers , influensere ( som selger all mulig drit ) . Tenker at de som dømmer deg hardest,  har flest svin på skogen selv . 

Alt kan kjøpes for penger ja, men ikke alltid det bare er mørje sider. Men igjen, jeg gjør det ikke for pengene. Bruker det som distansen mellom oss :) 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Alt kan kjøpes for penger ja, men ikke alltid det bare er mørje sider. Men igjen, jeg gjør det ikke for pengene. Bruker det som distansen mellom oss :) 

Tror deg med at du velger det som er best for deg. 

Men når jeg nevner gate prostituerte er det for å nevne dem, fordi de i likhet med deg finns og de er flere å. Ikke fordi det handler om deg, men for å illustrere for den naive gruppen her inne at alt er ikke frivillig eller ideelt selv om det er for deg. 

NiceOrNothing skrev (21 minutter siden):

For en fin måte å feie alle problemer ut av syne for å overbevise segselv om at det er greit. 

De som dømmer hardest er kanskje rammet av utroskap, har opplevd ille ting selv, eller forstår hvor mye ille som finns relatert til prostitusjon.  

De som har svin på skogen er de som bortforklarer og benekter hvor ille noen har det. De vil ikke ta innover seg realiteten fordi det vil være en trussel for at de kan fortsette med det de gjør. 

Anonymkode: 8364d...a28

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Fant80 skrev (På 17.8.2023 den 3.11):

Høyre velger. Ser verden kun igjennom tall,kjøp og salg

Fysj

Anonymkode: ecd6a...b44

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 14.40):

Det er jo lov å selge sex i Norge, derfor må det jo være lov å skrive om sin erfaring uten at det blir slettet?

Det har lyse sider også, derfor viktig å få frem dette.

Som student i 20åra merket jeg at det var vanskelig få deltidsjobb som ga noe særlig lønn, samtidig skal man studere på heltid. Slitsomt og krevende, da valgte jeg prøve meg på dette. Spenning og det ukjente var også noe som drev meg dit, det å ha sex med noen ukjente å samtidig få god økonomi tilbake. Dette fungerte bra, gjorde det 1 gang i uken, hadde kontakt med andre norske eskorter som ble helt hektet på pengene og hadde mange hver uke...disse ble lei og slitne mentalt. Mens jeg var den mer fornuftige som fant ut hva som passet for meg uten å bli grådig, siden jeg er glad i sex måtte jeg hatt en sexpartner. Det ville ikke gitt meg noen inntekt.

Så kombinasjonen av sex og en "lønn" passet meg utmerket, treffene var ikke så lange. De fleste ønsker seg jo en kjappis, så er de fornøyde :) . Du kan også velge hvem du vil møte, etterhvert har man silt ut menn og har en gruppe med faste man kan rotere på. Når man leverer så vil disse ha deg igjen...og igjen :) Noen av disse har også gitt meg sinnsykt bra sexopplevelser. Aldri følt meg utnyttet og brukt, er jo heller jeg som utnytter de 😅.

De fleste mennene er i forhold, gjerne gift. Helt vanlige menn! Trenger å få seg noe siden kona har stoppet sexen i mange mndr, for noen år. For det er ofte kona som skal bestemme når de skal ha sex. Hun må jo ha lyst, om mannen har lyst er ikke så viktig. Så man blir jo litt psykolog for noen, de har ofte noe på hjertet om forholdet sitt. Kanskje prøvd terapi, uten hell som regel. De fleste i et forhold klarer jo ikke kommunisere med hverandre.

Husk at din mann, bror, onkel, pappa, bestefar, politimann, legen....alle disse er blant de som bruker eskorter. Alle! Dette er pga sexbehov, for noen bare å ha noen å prate med. Jeg har også møtt kvinner som ønsket å møte noen av samme kjønn, fordi det er en ukomplisert måte å møtes på. For å utforske seg.

Selv om jeg er ferdig som student og jobber fulltid så driver jeg enda på noen ganger pr mnd, møter andre etter lysten min :) I dag kan alt kjøpes, så ser ikke noe galt i å drive med dette.

Flott historie og flott at du har positive opplevelser med det. Det burde vært mindre tabu med kjøp og salg av sex. Så burde det selvsagt blitt lov å kjøpe sex også, så ikke kundene dine blir forbrytere. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 14.46):

Ehh ja. Er det liksom noe positivt? Nei, det er heller jævlig deprimerende at det er så utbredt og at hvem som helst av dem jeg går rundt og tror er oppegående bra menn, er utro og kjøper sex.

Anonymkode: 87f1f...563

Kanskje dette sier like mye om kvinnene? Er enig at det er stusselig å måtte ty til utroskap og måtte kjøpe sex for å få seg noe. Tror nok de aller fleste faktisk er fullt oppegående menn også, men kanskje de lever sammen med en kvinne som ikke er oppegående nok til se hva de trenger. Som nevnt av TS så virker det ikke som at mannens ønske har så mye å si. Vil kvinnen ha sex blir det sex. Vil mannen ha sex, har det ingen ting å si så lenge kvinnen ikke vil. Mener ikke at noen skal behøve å ha sex mot sin vilje, men kanskje litt mer gi og få av og til.

Anonymkode: af4af...d6c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 14.44):

Kun hvis barna holdt på å dø av så hadde jeg solgt kroppen min! Rart at noen er så kyniske at de vil selge seg når en er student ? 
Hva med verdigheten ? 

Anonymkode: 327cd...38a

Alle selger seg selv, på en eller annen måte. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
kjærring skrev (1 minutt siden):

Alle selger seg selv, på en eller annen måte. 

Med vesentlig stor ulikhet i grad og mental/ fysisk påkjenning. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Med vesentlig stor ulikhet i grad og mental/ fysisk påkjenning. 

Og? Poenget er at alle selger seg, på ulike vis. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
kjærring skrev (Akkurat nå):

Ja, men til drastisk ulik pris. Så du kan ikke børste bort alvorlighetsgraden av prostitusjon med at alle gjør det jo i en grad. Det er en verden i forskjell. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 14.40):

Det er jo lov å selge sex i Norge, derfor må det jo være lov å skrive om sin erfaring uten at det blir slettet?

Det har lyse sider også, derfor viktig å få frem dette.

Som student i 20åra merket jeg at det var vanskelig få deltidsjobb som ga noe særlig lønn, samtidig skal man studere på heltid. Slitsomt og krevende, da valgte jeg prøve meg på dette. Spenning og det ukjente var også noe som drev meg dit, det å ha sex med noen ukjente å samtidig få god økonomi tilbake. Dette fungerte bra, gjorde det 1 gang i uken, hadde kontakt med andre norske eskorter som ble helt hektet på pengene og hadde mange hver uke...disse ble lei og slitne mentalt. Mens jeg var den mer fornuftige som fant ut hva som passet for meg uten å bli grådig, siden jeg er glad i sex måtte jeg hatt en sexpartner. Det ville ikke gitt meg noen inntekt.

Så kombinasjonen av sex og en "lønn" passet meg utmerket, treffene var ikke så lange. De fleste ønsker seg jo en kjappis, så er de fornøyde :) . Du kan også velge hvem du vil møte, etterhvert har man silt ut menn og har en gruppe med faste man kan rotere på. Når man leverer så vil disse ha deg igjen...og igjen :) Noen av disse har også gitt meg sinnsykt bra sexopplevelser. Aldri følt meg utnyttet og brukt, er jo heller jeg som utnytter de 😅.

De fleste mennene er i forhold, gjerne gift. Helt vanlige menn! Trenger å få seg noe siden kona har stoppet sexen i mange mndr, for noen år. For det er ofte kona som skal bestemme når de skal ha sex. Hun må jo ha lyst, om mannen har lyst er ikke så viktig. Så man blir jo litt psykolog for noen, de har ofte noe på hjertet om forholdet sitt. Kanskje prøvd terapi, uten hell som regel. De fleste i et forhold klarer jo ikke kommunisere med hverandre.

Husk at din mann, bror, onkel, pappa, bestefar, politimann, legen....alle disse er blant de som bruker eskorter. Alle! Dette er pga sexbehov, for noen bare å ha noen å prate med. Jeg har også møtt kvinner som ønsket å møte noen av samme kjønn, fordi det er en ukomplisert måte å møtes på. For å utforske seg.

Selv om jeg er ferdig som student og jobber fulltid så driver jeg enda på noen ganger pr mnd, møter andre etter lysten min :) I dag kan alt kjøpes, så ser ikke noe galt i å drive med dette.

Kan du utdype dette? Er du uenig i at hun må ha lyst, eller tenker du kvinner i faste parforhold skal tvinge seg selv fordi de skal ta hensyn til han? 

Anonymkode: d970a...274

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, men til drastisk ulik pris. Så du kan ikke børste bort alvorlighetsgraden av prostitusjon med at alle gjør det jo i en grad. Det er en verden i forskjell. 

Spiller ingen rolle. Det er ingenting alvorlig med å selge seg selv. Noen selger seg selv ved å være slave for sjefen 9 timer daglig, andre kroppen sin. Hva man gjør med sin kropp bestemmer man helt selv

• Liker 2
Skrevet

Har hørt fra flere bekjente som jeg snakket med, at de har aldri følt seg så brukt av et system eller av noen, enn da de var tvunget til å jobbe gratis i en dritt utplassering i regi av NAV. Altså det offentlige som pimper ut gratis, fysisk arbeidskraft til arbeidsgivere i privat sektor.  Det blir ikke mer pervers enn det, og man kaller det bare for "arbeidsmarkedstiltak" eller noe sånt.

Ser ikke problemet med å tillate å kjøpe sex, da det var tillatt helt frem til 1.januar 2009, så det er ikke så veldig lenge siden dette ble forbudt, og da i hovedsak mot eskortene sin vilje.  

Litt av en dårlig timing å forby dette også rett under finanskrisen 2008 - 2009. 

Vi mennesker er litt rare når vi har refleks mot "kjøp av sex", men å dele ut kroppen gratis enten via Tinder-appen eller tvunget i regi av NAV (fysisk arbeidskraft til småpenger) , nei, det kaller vi "fri vilje". 

Uansett, dette er ikke den eneste måten å tjene penger på. Det finnes mange kvinner som har spesialisert seg heller på fetisjer, og de tjener store penger på det. Da er det ofte ikke en gang er sex involvert. 

Har også lest om professional huggers. Altså folk som gir en klem og holder rundt en. Man finner sin egen nisje, og hva som passer en selv, rett og slett.

Anonymkode: 370d9...adc

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har hørt fra flere bekjente som jeg snakket med, at de har aldri følt seg så brukt av et system eller av noen, enn da de var tvunget til å jobbe gratis i en dritt utplassering i regi av NAV. Altså det offentlige som pimper ut gratis, fysisk arbeidskraft til arbeidsgivere i privat sektor.  Det blir ikke mer pervers enn det, og man kaller det bare for "arbeidsmarkedstiltak" eller noe sånt.

Ser ikke problemet med å tillate å kjøpe sex, da det var tillatt helt frem til 1.januar 2009, så det er ikke så veldig lenge siden dette ble forbudt, og da i hovedsak mot eskortene sin vilje.  

Litt av en dårlig timing å forby dette også rett under finanskrisen 2008 - 2009. 

Vi mennesker er litt rare når vi har refleks mot "kjøp av sex", men å dele ut kroppen gratis enten via Tinder-appen eller tvunget i regi av NAV (fysisk arbeidskraft til småpenger) , nei, det kaller vi "fri vilje". 

Uansett, dette er ikke den eneste måten å tjene penger på. Det finnes mange kvinner som har spesialisert seg heller på fetisjer, og de tjener store penger på det. Da er det ofte ikke en gang er sex involvert. 

Har også lest om professional huggers. Altså folk som gir en klem og holder rundt en. Man finner sin egen nisje, og hva som passer en selv, rett og slett.

Anonymkode: 370d9...adc

Mange sider av ting ja :) At det skal være lov å kjøpe og selge er helt klart det mest riktige for samfunnet, noen kan trives med det. Samtidig få inntekt.

• Liker 3
Annonse
Skrevet
kjærring skrev (På 20.8.2023 den 19.48):

Stor forskjell på å selge sjelen sin enn å selge en sliten kropp til 8 timers praktisk arbeid på en data. Hvordan i alle dager kan noen sammenligne slikt😱

Anonymkode: 54cec...f59

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 16.00):

Prøvde selv "eskorte yrket" da jeg var i starten av 20-årene og trengte penger. Jeg hadde lest om andre jenter som var så fornøyde med dette og tjente så godt. Men det er definitivt ikke noe for enhver ... jeg ble til slutt mentalt syk av det, blant annet opplevde jeg depresjon. 
Jeg liker sex selv, men du skal være ganske sterk mentalt for å drive på med slike ting uten at det går utover deg selv psykisk. Hadde aldri gjort det igjen. 

Anonymkode: a7e91...b38

Har samme erfaring.  Er 20 års siden. Jeg ble ikke slått ihjel, men følelsesmessig avstumpet. Har ingen interesse for sex lenger. Man merker ikke sen komplikasjonene før årevis etter, da møter de deg i døra. Hadde maks 3 opplegg i mnd så var ikke slik at jeg hadde 20 pr dag som de stakkars utenlandske med hallik hadde.  

Anonymkode: 3a3f1...739

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har samme erfaring.  Er 20 års siden. Jeg ble ikke slått ihjel, men følelsesmessig avstumpet. Har ingen interesse for sex lenger. Man merker ikke sen komplikasjonene før årevis etter, da møter de deg i døra. Hadde maks 3 opplegg i mnd så var ikke slik at jeg hadde 20 pr dag som de stakkars utenlandske med hallik hadde.  

Hørtes ikke bra ut, bra du stoppet det da. Men du skulle nok heller valgt dine menn bedre.

Tenk deg at du møter en mann via tinder som du har sex med, god sex. Så gir han deg penger som belønning, da er jo ting litt annerledes. Eller han kjøper en gave i stedet, da blir ting annerledes enn rene penger for mange.

Så dette kan gjøres på mange måter uten at man tenker over at man "selger" seg...

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Stor forskjell på å selge sjelen sin enn å selge en sliten kropp til 8 timers praktisk arbeid på en data. Hvordan i alle dager kan noen sammenligne slikt😱

Anonymkode: 54cec...f59

Kun om man tror på en sjel. Ellers er det ikke så stor forskjell.

Anonymkode: 10f2f...e41

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det du skriver er ikke så veldig ulikt mange kvinner her på KG beskriver hvordan å være i forhold der de føler det er plikt å ha sex med mannen de ”elsker”.

Anonymkode: c5913...71c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...