Christina82 Skrevet 28. september 2024 #301 Skrevet 28. september 2024 Ryddet for reklame og tilsvar til dette. Christina82, mod
Bamseklemmer Skrevet 29. september 2024 #302 Skrevet 29. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 16.36): Det er ikke lenge til sexkjøp blir lovlig. Dette kjemper nesten alle sexarbeidere for i hele vesten. Anonymkode: c5913...71c Det stemmer det.. staten vil vel at alle som selger tjenester skal inngå et enkeltpersonsforetak (ENK), og deretter betale inn skatt.. Det er fordi de vil ha bort svartarbeid.. Men staten blir hindret av sexkjøpeloven.. for lov til å selge seksuelle tjenester, men det er ikke lov til å kjøpe det. Dvs.. sexkjøpeloven må endres.. Hallikvirksomhet er noe annet og mye styggere, da tjener de penger på å utnytte kvinnen for sex. En frilans sexarbeider i ENK som betaler skatt.. liker det hun holder på med.. tjener penger til livets opphold.. er ikke værre enn f.eks å drive en spa klinikk👍 Klarer staten å få igjennom dette, blir det mye skattepenger.. For da blir det en eksplosjon av klinikker, både for kvinner og menn.. og hallikken blir pottsur og arbeidsledig😅 Endret 29. september 2024 av Bamseklemmer ..Litt justeringer bare..
Irak Skrevet 29. september 2024 #303 Skrevet 29. september 2024 Bamseklemmer skrev (56 minutter siden): Det stemmer det.. staten vil vel at alle som selger tjenester skal inngå et enkeltpersonsforetak (ENK), og deretter betale inn skatt.. Det er fordi de vil ha bort svartarbeid.. Men staten blir hindret av sexkjøpeloven.. for lov til å selge seksuelle tjenester, men det er ikke lov til å kjøpe det. Dvs.. sexkjøpeloven må endres.. Hallikvirksomhet er noe annet og mye styggere, da tjener de penger på å utnytte kvinnen for sex. En frilans sexarbeider i ENK som betaler skatt.. liker det hun holder på med.. tjener penger til livets opphold.. er ikke værre enn f.eks å drive en spa klinikk👍 Klarer staten å få igjennom dette, blir det mye skattepenger.. For da blir det en eksplosjon av klinikker, både for kvinner og menn.. og hallikken blir pottsur og arbeidsledig😅 Det er godt mulig at noen kvinner gjør dette for de liker det. Tviler på det er flertallet for å si det sånn. Ihvertfall når jeg leser om mennesker som 'dumpstdiver', for å klare å skaffe seg nok mat. En uføretrygdet mor som hadde sin sønn boende hjemme hos seg gjorde dette. Han bodde hjemme og jobbet for å spare penger til førerkort. Hun ble avkortet i stønader, siden de hadde to inntekter i samme hushold. Så hun snek seg ut om natta, stjal mat fra containere utenfor butikker, og fylte opp kjøleskapet. Bare et tankekors fra meg.... Godt mulig prostitusjon vil eksistere i en eller annen form uansett. Det vil være naivt å tro noe annet tenker jeg... Bare håper de som ikke må gjøre det for pengenes skyld slipper det, for det er en menneskelig tragedie, og måtte selge kroppen sin for å overleve syns jeg. 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #304 Skrevet 29. september 2024 Jeg gidder ikke tenke at mine menn i familien kjøper sex, nei. Å betale for å ha sex er patetisk, og det stigmaet bør forbli et stigma. Man ligger ikke med mennesker som ikke vil ligge, men gjør det for penger. Anonymkode: aeecb...0ff 2 1
Bamseklemmer Skrevet 29. september 2024 #305 Skrevet 29. september 2024 Irak skrev (2 timer siden): Det er godt mulig at noen kvinner gjør dette for de liker det. Tviler på det er flertallet for å si det sånn. Ihvertfall når jeg leser om mennesker som 'dumpstdiver', for å klare å skaffe seg nok mat. En uføretrygdet mor som hadde sin sønn boende hjemme hos seg gjorde dette. Han bodde hjemme og jobbet for å spare penger til førerkort. Hun ble avkortet i stønader, siden de hadde to inntekter i samme hushold. Så hun snek seg ut om natta, stjal mat fra containere utenfor butikker, og fylte opp kjøleskapet. Bare et tankekors fra meg.... Godt mulig prostitusjon vil eksistere i en eller annen form uansett. Det vil være naivt å tro noe annet tenker jeg... Bare håper de som ikke må gjøre det for pengenes skyld slipper det, for det er en menneskelig tragedie, og måtte selge kroppen sin for å overleve syns jeg. Jeg er i grunn enig med deg.. Men det er ufattelig mye rart mennesker gjør for penger, og ufattelig mye rare mennesker som er misunnelse på andres pengebok😅For de er ikke misunnelig på sexarbeideren som har mye sex vel? Hvor kommer alt hatet fra? Det har jeg lurt på mange ganger.. Frilans sexarbeidere lever ikke akkurat på fattigdoms grensen da.. Jeg har mere empati for dem som må rane conteinere for å overleve.. Hva gjør staten for dem.. ingenting! Det er fordi de ikke tjener penger på dem, og heller ikke får inn skatt til staten. Ukraina.. woow, da snakker vi milliarder.. Bare et tankekors fra meg også @Irak Jeg skulle ha vært statsminister så skulle jeg ha fått til en ordning😅 Men da som ENK.. betale skatt.. og av fri vilje.. hygieniske forhold.. både for kvinner og menn. Og innbetalt skatt, skulle gått til container ranerne. Gitt de håp, arbeid og en ny sjanse i livet sitt🧡 Og alle halliker skulle jeg ha sendt til Bjørnøya, for å stable stein og spist mat fra containere😅
Irak Skrevet 29. september 2024 #306 Skrevet 29. september 2024 Bamseklemmer skrev (15 minutter siden): Jeg er i grunn enig med deg.. Men det er ufattelig mye rart mennesker gjør for penger, og ufattelig mye rare mennesker som er misunnelse på andres pengebok😅For de er ikke misunnelig på sexarbeideren som har mye sex vel? Hvor kommer alt hatet fra? Det har jeg lurt på mange ganger.. Frilans sexarbeidere lever ikke akkurat på fattigdoms grensen da.. Jeg har mere empati for dem som må rane conteinere for å overleve.. Hva gjør staten for dem.. ingenting! Det er fordi de ikke tjener penger på dem, og heller ikke får inn skatt til staten. Ukraina.. woow, da snakker vi milliarder.. Bare et tankekors fra meg også @Irak Jeg skulle ha vært statsminister så skulle jeg ha fått til en ordning😅 Men da som ENK.. betale skatt.. og av fri vilje.. hygieniske forhold.. både for kvinner og menn. Og innbetalt skatt, skulle gått til container ranerne. Gitt de håp, arbeid og en ny sjanse i livet sitt🧡 Og alle halliker skulle jeg ha sendt til Bjørnøya, for å stable stein og spist mat fra containere😅 Her opplever jeg at du synser og spekulerer en del. For ikke å snakke om at du generaliserer... Har du snakket med mange frilans sexarbeidere siden du ordlegger deg slik du gjør? Noen mennesker er priveligerte og kan velge hva de vil, og det som passer dem best. Om det gagner dem, ja det er en annen diskusjon. Er ikke godt å vite hva misunnelse kommer av 🤔. Det gagner dem ikke ihvertfall. Det er snickert og twist 😂. Noen mennesker liker vel å hate da 🤷. Trøkke på andre, for da føler dem seg bedre sjøl. Det kan skje bevisst og ubevisst det. Skal vi overleve som samfunn må staten ha penger. Kynisk, men sånn er realiteten enten vi liker det eller ikke. Ja du får engasjerer deg politisk vettu. Ihvertfall om du ønsker å være med, og påvirke samfunnet til endring. Enig med deg i forhold til halliker 😂. Bort med dem, og plutselig var de borte vekk. Og hvor er dem da? Nei de stranda på en øde øy visst 😂. Bermudatriangelet er det visst noe som heter 😆🤭😂. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #307 Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 14.44): Kun hvis barna holdt på å dø av så hadde jeg solgt kroppen min! Rart at noen er så kyniske at de vil selge seg når en er student ? Hva med verdigheten ? Anonymkode: 327cd...38a De kaller det heller sugardating, så føles det bedre. Vanlig fordi studielånet er så langt under fattigdomsgrensen. Men er enig, det føles ikke bra å selge sex. Det er noe man gjør i desperasjon. Men tror det er vanlig i studietiden. Sugardating eller å ligge med noen som kjøper drinker til deg. Anonymkode: c9394...e37
Irak Skrevet 29. september 2024 #308 Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De kaller det heller sugardating, så føles det bedre. Vanlig fordi studielånet er så langt under fattigdomsgrensen. Men er enig, det føles ikke bra å selge sex. Det er noe man gjør i desperasjon. Men tror det er vanlig i studietiden. Sugardating eller å ligge med noen som kjøper drinker til deg. Anonymkode: c9394...e37 Dette her er jo en klassiker...Er mange godt voksne som også holder på slik... Nytt og artig ord for det da 😂. Mange menn som tror at det å spandere drinker på godt voksne damer gir dem sex....
Bamseklemmer Skrevet 29. september 2024 #309 Skrevet 29. september 2024 Irak skrev (17 minutter siden): Her opplever jeg at du synser og spekulerer en del. For ikke å snakke om at du generaliserer... Har du snakket med mange frilans sexarbeidere siden du ordlegger deg slik du gjør? Jeg spekulerer ikke, jeg har kontakt med kvinner.. jeg er med i grupper på forskjellige plattformer. Generaliserer gjør jeg ihvertfall ikke, det er nok at du gjør det😅 Men hva er forskjellen mellom en sexarbeider, og kvinner som har ONS? Er ikke den eneste forskjellen at den ene tjener penger?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #310 Skrevet 29. september 2024 Bamseklemmer skrev (17 minutter siden): Jeg spekulerer ikke, jeg har kontakt med kvinner.. jeg er med i grupper på forskjellige plattformer. Generaliserer gjør jeg ihvertfall ikke, det er nok at du gjør det😅 Men hva er forskjellen mellom en sexarbeider, og kvinner som har ONS? Er ikke den eneste forskjellen at den ene tjener penger? Forskjellen er også at de har sex fordi de selv har lyst, men menn de forhåpentligvis har lyst på. Nå syns jeg du har et dystert syn på kvinnelig sexualitet om du ser på det som at vi gjør en jobb å skal ta til takke med dem som betaler oss. Anonymkode: 8364d...a28 3
Irak Skrevet 29. september 2024 #311 Skrevet 29. september 2024 Bamseklemmer skrev (18 minutter siden): Jeg spekulerer ikke, jeg har kontakt med kvinner.. jeg er med i grupper på forskjellige plattformer. Generaliserer gjør jeg ihvertfall ikke, det er nok at du gjør det😅 Men hva er forskjellen mellom en sexarbeider, og kvinner som har ONS? Er ikke den eneste forskjellen at den ene tjener penger? Jeg gjør mye, dog generaliserer jeg ikke. Her tar du det helt ut av kontekst.... Om du har kontakt med ulike kvinner, så oppfordrer jeg deg til å spørre dem rett og slett. Tror ikke jeg kan gi deg svaret på det. Det er unikt for hver og en av dem. Overfladisk sett så er penger eneste forskjellen i praksis. Så kan det være mange andre grunner som man ikke har innsikt i. 1 1
Dolmøy29 Skrevet 29. september 2024 #312 Skrevet 29. september 2024 (endret) Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Jeg spekulerer ikke, jeg har kontakt med kvinner.. jeg er med i grupper på forskjellige plattformer. Generaliserer gjør jeg ihvertfall ikke, det er nok at du gjør det😅 Men hva er forskjellen mellom en sexarbeider, og kvinner som har ONS? Er ikke den eneste forskjellen at den ene tjener penger? Les siste setning, bamse og forsøk en gang til. Du er i ferd med å miste det helt. Noe mange her har ventet på lenge. Disse kvinnene du viser til og ha kontakt med. Er det de i hagegruppene du tar henvist til tidligere? Ikke sikkert det er rett målgruppe relatert til tematikken her. Endret 29. september 2024 av Dolmøy29 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #313 Skrevet 29. september 2024 Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Men hva er forskjellen mellom en sexarbeider, og kvinner som har ONS? Er ikke den eneste forskjellen at den ene tjener penger? Trenger et voksent menneske virkelig å stille det spørsmålet? Det er en av de rareste sammenligningene jeg har sett mtp sex… det er da overhodet ikke det samme 😳 En avtale kun tuftet på sex for betaling, er noe helt eget, og min påstand er at det er ganske få som ønsker å ta steget inn i den virksomheten. Jeg liker ikke å knulle rundt, men om jeg så hadde likt det og funnet meg en ny hver helg. Så skulle jeg jaggu ha meg frabedt å settes i samme kategori som en sexarbeider. Det er helt uaktuelt å noen gang ta penger for sex. Det er en terskel jeg aldri skal gå over. Tilfeldig sex kan mange være innom en fase av i livet. Men ikke sexsalg. Anonymkode: 6d9af...0e7 2
Bamseklemmer Skrevet 29. september 2024 #314 Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Forskjellen er også at de har sex fordi de selv har lyst, men menn de forhåpentligvis har lyst på. Nå syns jeg du har et dystert syn på kvinnelig sexualitet om du ser på det som at vi gjør en jobb å skal ta til takke med dem som betaler oss. Anonymkode: 8364d...a28 Nei, begge har lyst.. og begge gir samtykke, det er derfor jeg skrev frilans sexarbeider.. Jeg har ikke noe dystert syn på kvinner.. "det" sitter fastklemt i hodet ditt. Jeg ser på enhver kvinne som en kvinne, enten hun er misjonær eller sexarbeider.. god eller slem.. vakker eller stygg🤗
Bamseklemmer Skrevet 29. september 2024 #315 Skrevet 29. september 2024 Dolmøy29 skrev (1 time siden): Les siste setning, bamse og forsøk en gang til. Du er i ferd med å miste det helt. Noe mange her har ventet på lenge. Disse kvinnene du viser til og ha kontakt med. Er det de i hagegruppene du tar henvist til tidligere? Ikke sikkert det er rett målgruppe relatert til tematikken her. Er du så redd at du ikke klare å svare et enkelt spørsmål? Hagegruppe?😅hvor og når har jeg skrevet om det?
Bamseklemmer Skrevet 29. september 2024 #316 Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trenger et voksent menneske virkelig å stille det spørsmålet? Det er en av de rareste sammenligningene jeg har sett mtp sex… det er da overhodet ikke det samme 😳 En avtale kun tuftet på sex for betaling, er noe helt eget, og min påstand er at det er ganske få som ønsker å ta steget inn i den virksomheten. Jeg liker ikke å knulle rundt, men om jeg så hadde likt det og funnet meg en ny hver helg. Så skulle jeg jaggu ha meg frabedt å settes i samme kategori som en sexarbeider. Det er helt uaktuelt å noen gang ta penger for sex. Det er en terskel jeg aldri skal gå over. Tilfeldig sex kan mange være innom en fase av i livet. Men ikke sexsalg. Anonymkode: 6d9af...0e7 Ok.. jeg ba ikke om sammenligning, jeg spurte bare så enkelt som: hva som er forskjellen.. Du har jo ingen grunn til å koke, eller føle deg truffet. Og du svarer jo iallefall på det jeg spurte om.. Det er betalingen🤗
Bamseklemmer Skrevet 29. september 2024 #317 Skrevet 29. september 2024 Irak skrev (4 timer siden): Jeg gjør mye, dog generaliserer jeg ikke. Her tar du det helt ut av kontekst.... Om du har kontakt med ulike kvinner, så oppfordrer jeg deg til å spørre dem rett og slett. Tror ikke jeg kan gi deg svaret på det. Det er unikt for hver og en av dem. Overfladisk sett så er penger eneste forskjellen i praksis. Så kan det være mange andre grunner som man ikke har innsikt i. Hva mente du jeg generaliserte da? Vi diskuterer mye seksualitet ja, ikke alle som er sexarbeidere heller.. Til felles har ingen hat til sexarbeidere, og det er fordi de har godt kvinnesyn.. og ser på enhver kvinne som kvinne.. uansett om hun er sexarbeider eller kvinne i ONS.. Det positive er at sexen er ikke så ulikt, de er likestilt med klær, kropp og utseende.. Det er ingen vesentlig forskjell.. annet at det er liten forskjell på datingen. Menn er ikke alltid, men ofte nærvøse og sier nesten ikke et eneste ord.. så det er ikke mye sjarmerende som de sier, men pengene kommer godt med🤗 Så jo.. det er bare pengene som er den vesentlige forskjellen.. kvinner er kvinner uansett yrke❣️
Dolmøy29 Skrevet 29. september 2024 #318 Skrevet 29. september 2024 Bamseklemmer skrev (30 minutter siden): Er du så redd at du ikke klare å svare et enkelt spørsmål? Hagegruppe?😅hvor og når har jeg skrevet om det? Redd? Du er nok den siste jeg er redd på denne planeten Hvor du skrev det må du lete frem selv. Var i et av dine 7941 innlegg på KG. Orker ikke å lete 1
Bamseklemmer Skrevet 29. september 2024 #319 Skrevet 29. september 2024 Dolmøy29 skrev (3 minutter siden): Redd? Du er nok den siste jeg er redd på denne planeten Hvor du skrev det må du lete frem selv. Var i et av dine 7941 innlegg på KG. Orker ikke å lete Spørsmålet mitt var ikke dumt.. men jeg fikk bare dumme svar fra deg.. de andre svarte i grunn veldig bra👍
Irak Skrevet 29. september 2024 #320 Skrevet 29. september 2024 Bamseklemmer skrev (14 minutter siden): Hva mente du jeg generaliserte da? Vi diskuterer mye seksualitet ja, ikke alle som er sexarbeidere heller.. Til felles har ingen hat til sexarbeidere, og det er fordi de har godt kvinnesyn.. og ser på enhver kvinne som kvinne.. uansett om hun er sexarbeider eller kvinne i ONS.. Det positive er at sexen er ikke så ulikt, de er likestilt med klær, kropp og utseende.. Det er ingen vesentlig forskjell.. annet at det er liten forskjell på datingen. Menn er ikke alltid, men ofte nærvøse og sier nesten ikke et eneste ord.. så det er ikke mye sjarmerende som de sier, men pengene kommer godt med🤗 Så jo.. det er bare pengene som er den vesentlige forskjellen.. kvinner er kvinner uansett yrke❣️ Når du velger å omtale kvinner og menn som i to ulike grupper, så er jo det generaliserende for individet slik jeg ser det. Det er meg da. Jeg tenker ikke kjønnsbasert, kun individbasert. Så jeg er nok litt annerledes på det viset der. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå