Gå til innhold

Min erfaring som eskorte, det har ikke bare mørke sider.

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2023 den 18.03):

Stor forskjell på å selge sjelen sin enn å selge en sliten kropp til 8 timers praktisk arbeid på en data. Hvordan i alle dager kan noen sammenligne slikt😱

Anonymkode: 54cec...f59

Med mindre sjela ligger i fitta så er det vel ikke sjela som selges. De som skal gjøre dette må sikkert ha evne til å fristille følelseslivet sitt fra det å ligge med folk for penger.

Det er sikkert også mange andre yrker som krever at personen klarer å skille følelseslivet fra jobben, for eksempel krigskorrespondenter, advokater som forsvarer de verste forbrytere, soldater, prester og listen kunne sikkert blitt lang.

Anonymkode: ad824...483

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2023 den 7.58):

Fint å se at tråden min får stå, er jo ikke noe ulovlig.

Moraleprekner som skal fortelle meg hva som er best for meg...jeg er i 30-årene. Selvstendig, god helse. Klarer meg fint jeg :) Tok en utdannelse som ga meg en jobb med høy lønn, men etter etpar år savnet jeg denne "siden" av meg der det forbudte skjer, for det er jo utenom det vanlige livet. Du får innblikk i noe som nesten ingen vet om, eller forstår. Samtidig er det 100% uforpliktet, om jeg har en elsker blir det mye mer mas og styr i relasjonen. Nå får jeg også variasjon med forskjellige typer menn. Samt en god belønning som er vår distanse. Alle hører bare om de som har det jævlig, media vil jo alltid sette lys på det slik. Tenk heller på hvem man velger når man søker denne type tjenester. Det kommer også kvinner til Norge som lever av dette, helt av fri vilje. Sparer opp penger til en utdannelse de tar hjemme i sitt eget land, jeg har hatt kontakt med flere. Hun ene er i dag utdannet lege i et europeisk land. Har besøkt henne i sitt hjemland, hun angret ikke noenting på måten hun tjente penger til å ta utdannelse gjeldsfritt. Nå har hun bolig uten lån, en godt betalt jobb. Trenger ingen mann å leve på.

Det er viktig å få frem fler sider av en ting i livet. Nå har jeg ikke hatt treff i sommer, men blir nok det snart :) 

Anonymkode: bc60c...8dc

Plutselig møter du en kunde på gata sammen med vennene sine. Plutselig er det noen som ikke holder tett. De har ikke taushetsplikt vet du. Så flyr sladderet rundt i hele byen. Du må flytte, men sladderet forfølger deg. Du får angst. Tørr ikke finne deg ny mann pga du ikke vet hvordan du skal legge frem fortiden din. Og vet du må det fordi det er verre om han får greie på det av andre. Du tørr heller ikke å få barn av samme grunn. Sjansen er nemlig stor for at sladdret når barnet.

Jeg skriver dette basert på sann historie gjennom jobben min. Norsk prostituert kvinne.

Dette er worst case scenario med stor sannsynlighet. Dette forteller oss om fordommene i samfunnet og hvor lang vei vi har før vi vil nå dit at dette kan bli normalisert og legalisert. Barn av prostituerte vil lide i lang tid fremover. ‘Mtp alle skjellsutrykkene basert på prostitusjon.

Anonymkode: 02acc...a99

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.8.2023 den 8.28):

Vel, du skulle bare visst hva jeg selv jobber med, og hvor lite vanlig det er at oppegående mennesker ser på sexsalg som en grei måte å ha sex på, eller som inntektskilde. At mange mener det, behøver ikke bety at du tar feil, men det bør kanskje gi et hint om at det er noe her du selv overser. Vi har mekanismer i oss som forsvarer de valgene vi selv tar, uansett hvor dårlige de er. Så går det litt tid, og man får nye perspektiver. Vi har alle gjort ting vi angrer på i livet, jeg håper bare du fungerer emosjonelt etter disse årene. Jeg synes du skriver mye i tråden din som tyder på at du ikke gjør det, og at virksomheten din preger menneskesyn og verdenssyn. Det behøver ikke være slik, verden er også et godt sted, menn er også gode, det er du selv som velger det mørke stedet du er på - og det siver jo frem at du selv også ser på det slik, selv om det er aldri så «fantastisk» sex og du ikke ønsker ekte nærhet med noen mann, og at pengene hjelper deg med å holde den avstanden. Det synet du har på relasjoner og nærhet unner jeg absolutt ingen, det må være ekstremt ensomt i lengden.

Anonymkode: cca47...160

Ja skulle likt å visst hva du jobber med siden du har sånn opphøyet tankegang om deg selv og din egen omgangskrets.

Uansett hva yrke du måtte ha så er det folk vi snakker om, og folk er i utgangspunktet ganske like i utgangspunktet, så det at du tilfeldigvis valgte et utdanningsløp som du anser som bedre enn andre, så er du i utgangspunktet bare et menneske.

Du må jo ha fulgt svært lite med i samfunnet når du påstår sammenhengen mellom oppegående folk, og deres syn på sex salg. Og når du knytter oppegående til utdanning så kan vi vel si at alle kategorier blir tatt på fersken i sexkjøp, og moral ser ikke ut til å ha så mye sammenheng med utdanning eller yrke.

Historien viser statsministere, forskere, leger, politikere, filmskuespillere, advokater, prester, ja stort sett alle yrkesgrupper representert. Så nå lurer jeg ennå mer på hvilken oppegående gruppe du tilhører hvor dette er så lite vanlig.

Men tror det er en sammenheng mellom de oppegående folkene i kretsen din og deres redsel for å ha meninger på tvers av gruppen, spesielt angående slike temaer som dette. For det er jo som du sier, det er lav klasse å ha sånne meninger. Du tror vel ingen oppgående mennesker i gruppen din ville stått opp og sagt at de forsvarer sexsalg som en grei måte å få seg sex på, ja det skulle vel laget oppstandelse. Hva folk sier og hva de gjør er ofte to forskjellige ting, og det bør oppegående folk forstå.

Anonymkode: ad824...483

Skrevet

Det er IKKE "helt vanlige menn" som kjøper sex. De helt vanlige mennene kommer aldri til deg og du ser dem ikke. De som kommer til deg for å få sex er de uvanliige mennene. De bare ser normale ut på utsiden. De helt vanlige mennene synes det er nedverdigende å kjøpe sex.

Anonymkode: 32a27...d4f

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er ikke tvil om at prostitusjon har noen negative sider, og det er ikke tvil om at heroin har noen negative sider (uten at de to er veldig sammenlignbar).

Men hvis heroinmisbrukere får «50%» av ulempene fra stoffet i seg selv, og 50 fra måten samfunnet behandler / utstøter ham for å være narkoman så er det trist. Og reiser spørsmålet: burde vi være mer liberal med narkomane?

Så også med prostitusjon: hvis samfunnets fordømmelse i seg selv er en vesentlig byrde for prostituerte, kanskje vi burde slutte med det?

Anonymkode: fc2cb...052

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mulig du mente at man kan reservere seg, men det kan man ikke. Den siden drivtes av grisete menn som utveksler sine detaljerte erfaringer om kvaliteten de har kjøpt.

Anonymkode: fbc20...3fa

Man trenger jo ikke annonsere på en slik side, det er mitt poeng. Man velger selv hvordan man håndterer dette, er opp til deg selv hvor dårlig erfaring du ønsker å få.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er IKKE "helt vanlige menn" som kjøper sex. De helt vanlige mennene kommer aldri til deg og du ser dem ikke. De som kommer til deg for å få sex er de uvanliige mennene. De bare ser normale ut på utsiden. De helt vanlige mennene synes det er nedverdigende å kjøpe sex.

Anonymkode: 32a27...d4f

Joda, det er helt VANLIGE gjennomsnittlige menn. Samt enda høyere opp i samfunnet, dette vet du ingenting om :) 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Plutselig møter du en kunde på gata sammen med vennene sine. Plutselig er det noen som ikke holder tett. De har ikke taushetsplikt vet du. Så flyr sladderet rundt i hele byen. Du må flytte, men sladderet forfølger deg. Du får angst. Tørr ikke finne deg ny mann pga du ikke vet hvordan du skal legge frem fortiden din. Og vet du må det fordi det er verre om han får greie på det av andre. Du tørr heller ikke å få barn av samme grunn. Sjansen er nemlig stor for at sladdret når barnet.

Jeg skriver dette basert på sann historie gjennom jobben min. Norsk prostituert kvinne.

Dette er worst case scenario med stor sannsynlighet. Dette forteller oss om fordommene i samfunnet og hvor lang vei vi har før vi vil nå dit at dette kan bli normalisert og legalisert. Barn av prostituerte vil lide i lang tid fremover. ‘Mtp alle skjellsutrykkene basert på prostitusjon.

Anonymkode: 02acc...a99

Dette er ingen problemstilling for min del :) Jeg har bare noen få menn jeg møter fast.

Fortiden min har ingen noenting med. Barn ville jeg heller adri utsatt kroppen min for, eller tiden og kostnadene. Det er livet altfor kort til.

Du sammenligner meg med de som møter mange menn, har annonser etc. Igjen, jeg har bare noen få faste menn. Som jeg vet hvem er.

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

I går hadde jeg et fint treff og samtale med en av mine menn, der han forteller meg om Familien AS. Hvordan hverdagslivet er, han får avbrekk ved å møte meg 1 gang pr mnd. Det er kona som bestemmer når de skal ha sex, uansett hvor mye han bidrar hjemme med alle oppgaver. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • 3 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.9.2023 den 8.35):

I går hadde jeg et fint treff og samtale med en av mine menn, der han forteller meg om Familien AS. Hvordan hverdagslivet er, han får avbrekk ved å møte meg 1 gang pr mnd. Det er kona som bestemmer når de skal ha sex, uansett hvor mye han bidrar hjemme med alle oppgaver. 

Seff, damer bestemmer. De har godsakene mellom bena.

• Liker 1
Skrevet
Mannjessheim1984 skrev (3 timer siden):

Seff, damer bestemmer. De har godsakene mellom bena.

Stemmer det, er sex som er makten til kvinnen dessverre. Menn kan gjøre mye for dette.

• Liker 2
  • 10 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på å selge sex som noe av det mest nedrige og taperaktige som finnes, og vi er mange med samme mening. Det kan absolutt ikke sammenliknes med noe annet arbeid. Hvorfor? Må innrømme at jeg ikke helt klarer å formulere det, men det er noe med kombinasjonen av å være tømmehull for sæd, utføre en jobb som ikke krever noe som helst kunnskap  og som ikke akkurat bidrar til likestilling mellom kjønnene. Gjør hva dere vil, men for meg vil dere alltid være verste sort. 

Anonymkode: bf834...6a5

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser ikke ned på noen som har valgt den veien, men jeg kunne aldri ha valgt det selv, men det er ikke grunnet omdømmet.

Det er mange gråsoner da. Det å ligge med en mann på hjemmebane uten at en har lyst, og samtidig være hjemmeværende, er i samme duren. Samme med de som ikke skiller seg grunnet økonomisk vinning, med inkluderende pliktsex.

Skrevet

Tipper at tråden er startet av en mann, og det å promotere prostitusjon er straffbart.
Det er verdt å merke seg for admin. 

§ 315.Hallikvirksomhet og formidling av prostitusjon

Med bot eller fengsel inntil 6 år straffes den som

a. fremmer andres prostitusjon eller
  • Liker 2
Skrevet (endret)
Andro skrev (9 minutter siden):

Tipper at tråden er startet av en mann, og det å promotere prostitusjon er straffbart.

Det skal nok litt mer til enn å argumentere for prostitusjon generelt. Det er snakk om at en konkret person fremmer en annen konkret person sin prostitusjon, og da må ting som kontaktinfo være utvekslet.

Det er ikke ulovlig å være for prostitusjon, og å ytre seg om dette.

Endret av jabx
  • Liker 1
Skrevet
Andro skrev (4 timer siden):

Der menes det å legge til rette for at sexkjøpet skal finne sted, ved å tilby (også å leie ut) f.eks. rom eller på annen måte legge til rette for kjøp av sex. Dette forumet kan for eksempel ilegges konsekvenser dersom de lar sexkjøpannonser stå.

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 17.57):

Hvorfor syns du det er viktig å belyse dette? Viktig for hvem? Du er en prostituert, det er ikke akkurat et nytt yrke, tror du vi ikke vet dere finns? Hvis noen ikke vet det, gjør det noe?

Anonymkode: 60039...a0d

Det er jo åpenbart mye fordommer, hat og usanne oppfatninger om dette yrket her på forumet da. Så mange som kan ha godt av litt opplysning om dette.

AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 20.30):

Lett får menn??  Nedgraderer du menn til apekatter som ikke kan styre seg og tar i mot alt de får? Alvorlig talt. Det finnes seriøse menn som kan se på en dame uten at de vil ned i trusa hennes. Damer som velger selv å selge seg er ikke friske. De mangler noe i livet sitt og tror de må ligge med alle menn for å fylle et tomrom de har. De føler de har makt når de får mye lett oppmerksomhet fra menn. De tenker ikke at menn ser på dem som dumme og lette på tråden. Noe koneemne blir de aldri.

Kvinner er dumme som selger, og menn er like dumme som kjøper. Skaff dere et liv, bli glad i dere selv!

Oppegående og normale mennesker verken selger eller kjøper sex. Oppsøk psykolog. 

Anonymkode: 31ed0...918

Jeg tror nok menn heller tenker dette om den lokale flyfilla som gjør det gratis hver helg, enn om hun som har valgt å selge sex.

AnonymBruker skrev (På 13.8.2023 den 8.08):

Nå sier det jeg finner av forskning på temaet at antall sexkjøp gikk ned de første 5 årene etter sexkjøploven ble innført, og at det har vært en markant holdningendring blandt unge om sexkjøp etter 2009 når loven kom.

Anonymkode: a36ff...ee0

Hvor har du dette fra? Etter hva jeg har lest så er det ca 10% av menn i Norge som har kjøpt sex. Som er ca det samme tallet som land vi kan sammenlikne oss med hvor sexkjøp er lovlig.

GrønnNellik68 skrev (På 13.8.2023 den 8.49):

Burde vært legalisert men da vil ts måtte ha enkeltmannsforetak og betale skatt ser jeg for meg. Men why not? Mannfolk vil alltid kjøpe sex uansett.

Hvorfor tror du prostituerte ville begynt å betale skatt hvis det hadde blitt helt legalisert? De gjør da for det meste ikke det i land hvor det er legalisert i dag.

AnonymBruker skrev (På 17.8.2023 den 15.54):

Ja, absolutt, når du velger noe så motstrøms og som mange setter en absolutt grense for i eget liv, og ikke ønsker at noen man er glad i skal drive med.

Hvis du tenker at du er av en helt spesiell karakter, som tåler langt mer enn andre mennesker, og er helt annerledes skrudd sammen, tror jeg du lurer deg selv. Men jeg skjønner godt behovet ditt for fornekting i denne sammenhengen.

Hvis du hadde hatt barn, tror jeg ikke du hadde ønsket at de drev med dette. Jeg tror ikke din mor ville ønsket at du driver med dette. Samfunnet er heller ikke tjent med at du driver med dette. Du driver med noe som er direkte samfunnsødeleggende. Fordi det har med oppheving av grenser vi alle er tjent med fortsatt er der, og som har med tilliten mellom mennesker å gjøre. Men som du skriver, du står selvsagt fritt til å velge ditt liv.

For meg lyder du akkurat som alle andre prostituerte som i en periode av livet tror de velger dette selv, at det er et intelligent valg, i mangel av erfaring og begreper om hva faktisk et godt liv er, og hva gode relasjoner er. Du kan også få til det, ved å jobbe med deg selv og ditt menneskesyn, og forholdet til deg selv. Du virker skadet gjennom det du skriver og svarer, uten å se det selv. Eller du holder tilbake her i tråden om hva du ikke har fått av omsorg og nærhet tidligere, som har fått deg til å foretrekke avstand og rå sex fremfor en genuin kjærlighet og relasjon.

Anonymkode: cca47...160

TS er etter eget utsagn godt oppi 30 åra, og begynte med dette når hun var en ung student. Hun har altså holdt på i kanskje rundt 10 til 15 år nå. Så hun har nok hatt god tid til å tenke over dette valget gitt.

Anonymkode: ba897...0fe

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tjaaa. Penger er jo den nye religionen i Norge (og de fleste vestlige land) Så dette vil man nok høre mer og mer om. OnlyFans er jo regelrett stuerent f.eks. Så lenge man tjener egne penger,så spiller det ikke lenger noen rolle hvordan man gjør det. Jo mer penger,jo mer respekt i flere og flere miljøer. Det verste er jo å gå rundt fattig,eller enda verre - Ha noe med NAV å gjøre.

Så good for you at dette var en "jobb" som passet deg. Tviler sterkt på at det vil medføre noen konsekvenser utenifra. Så lenge man har det godt med seg selv er det vel bare win-win.

AnonymBruker
Skrevet

..

Anonymkode: c575a...65b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har holdt på 1år nå, ser ikke noe galt i å drive med et lavt nivå. Gjør det 2 ganger pr mnd, gir så mye ekstra penger som hjelper meg. Samtidig får man sex, slipper noe forpliktelser og mas utenom. Fungerer fint for meg...har 2 faste jeg møter. Som jeg LIKER å ha sex med :) 

Alternativet er en kjæreste, nei takk! Eller elsker som skal mase på meg...nei takk!

Anonymkode: c575a...65b

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 14.44):

Kun hvis barna holdt på å dø av så hadde jeg solgt kroppen min! Rart at noen er så kyniske at de vil selge seg når en er student ? 
Hva med verdigheten ? 

Anonymkode: 327cd...38a

Kynisk å velge verdens eldste yrke som eksisterer i beste velgående i 2024? Mener du det er uverdig for henne at hun har sex for penger enda det er tydelig at hun trives og har det bra med dette valget? Hun sier jo at hun ville hatt sex på enten den ene eller andre måten om hun ikke valgte denne ordningen som hun har kontroll på og trives godt med, hvordan du tolker det som uverdig da hun selv helt klart ikke tenker i de baner selv virker noe dømmende og båssettende.
Alle er ikke like A4, går i ett med massene og trives med å være nesten helt lik som flertallet i samfunnet. Alt for mange i befolkningen befinner seg innunder de samme normer og mener det samme som naboen eller later som de mener det i frykt for at noe annetf fører til at de skiller seg for mye ut. At frykt blir et hinder for mange mennesker når det kommer til det å skille seg ut eller vise sine egne meninger er mer uverdig enn det å inneha verdens eldste yrke. Hun hjelper jo mange menn som føler seg alene eller utenfor på en eller annen måte og selv om det er ulovlig å kjøpe sex så blomstrer yrket slik det alltid har gjort. Behovet for selgere av sex virker virker å være på samme høyde som tidligere år . Det forteller mye om hvor sterk denne driften eller instinktet hos menn er på dette området. Stabil etterspørsel i flere tusen år tilsier vel at det. vil fortsette og så lenge de som utøver yrket gjør det frivillig og med god kontroll så er det ikke din rett eller oppgave å kalle deres yrkesvei for uverdig. De som ulovlig kjøper dsex har kanskje i enkelte tilfeller en svai i verdigheten sin, men de som selger tjenestene kan sannelig ha minst like mye verdighet som alle andre. 

Fordommer er farlig......

Endret av John McClane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...