Gå til innhold

Min erfaring som eskorte, det har ikke bare mørke sider.

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Stor forskjell på å selge sjelen sin enn å selge en sliten kropp til 8 timers praktisk arbeid på en data. Hvordan i alle dager kan noen sammenligne slikt😱

Anonymkode: 54cec...f59

Jeg har sett tomme øyne som sitter i 8 timer og gjør noe de ikke vil for luselønn for å betale husleie. For meg er det å selge sjelen sin.

Hvis det var alternativet mitt og jeg heller kunne oppvarte en renslig 50-60-årig frue to ganger i uken for langt bedre lønn så tror jeg at jeg hadde valgt det siste.

Anonymkode: fc2cb...052

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.8.2023 den 10.15):

Mange sider av ting ja :) At det skal være lov å kjøpe og selge er helt klart det mest riktige for samfunnet, noen kan trives med det. Samtidig få inntekt.

Anonymkode: bc60c...8dc

Ja, men kombinert med solid innsats mot tvang og menneskehandel. Voksne, frie mennesker bør få avtale det de vil seg imellom. Tvang og vold er uforenlig med fri og følgelig noe vi må beskyttes mot.

Så kan man si at husleie er en tvang som gjør oss ufri. Det kan man gjerne mene men da legger man opp til en omlegging av samfunnet hvor prostitusjon er som en fotnote å regne.

Anonymkode: fc2cb...052

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det du skriver er ikke så veldig ulikt mange kvinner her på KG beskriver hvordan å være i forhold der de føler det er plikt å ha sex med mannen de ”elsker”.

Anonymkode: c5913...71c

Dessverre, men de blir jo enda i forholdet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 14.50):

Sannheten er at menn er utro og kjøper sex uansett hva de får eller ikke får hjemme.

Anonymkode: 87f1f...563

Nei, det er ikke sannheten.

Du drar alle under en jævla kam. Slutt med det!!!

I mitt tilfelle var det dama som var utro, ikke jeg, så argumentet ditt faller igjennom...

• Liker 2
Skrevet

I hvilke by er du eskorte nå da??

Anonymkode: 4c6c3...a79

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 15.16):

Skulle ønske jeg hadde baller nok til å jobbe som eskorte. Sex må man ha uansett, så må være verdens beste jobb.

Anonymkode: f5800...86c

Jeg synes du har mer baller som lar være…

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 16.19):

Så bra for deg, TS. Jeg kan ikke skjønne at ikke flere kvinner gjør som deg. Penger og sex på én gang, helt fantastisk. Jeg er mann og skulle ønske jeg hadde den muligheten.

Anonymkode: b9515...792

Herregud sånne svar som dette :balltre:

Millioner av mennesker har blitt drept, alvorlig skadet og så traumatiserte at du bare aner ikke av denne industrien. Barn blir solgt som sexslaver, kvinner blir sendt fra land til land og holdt i fangenskap av en hallik.

Det er en grusom industri, og du synes det er rart at ikke flere ønsker å involvere seg i det dritet der? Neida, er ikke alle norske som er ofre for traficiking, men det er likevel en svært farlig bransje. Kvinnene, selv i Norge, kan risikere å bli truet, slått, voldtatt eller drept hvis de møter på feil menn. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 16.40):

Så primitivt! What would James Bond do? Først og fremst sørger han for at kvinnen sin fortsetter å ha lyst. Og hvis han vil ha ei ny dame så gjør han det slutt først. Finnes så lavmåls menn der ute gitt. Ikke rart kona mister lysten.

Anonymkode: 32a27...d4f

Og så lurer de på hvorfor kvinnene ikke vil ha sex med dem? "Jeg måtte ligge med en prostituert, buhuuuu jeg er så desperat". 

Skikkelig tennende…

:ironi:

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 14.44):

Kun hvis barna holdt på å dø av så hadde jeg solgt kroppen min! Rart at noen er så kyniske at de vil selge seg når en er student ? 
Hva med verdigheten ? 

Anonymkode: 327cd...38a

Jeg ser perspektivet ditt og tenker mye av det samme, men samtidig; Om en tenker "det er bare sex" og har mange "lettvinte" relasjoner er kanskje ikke terskelen så veldig høy eller forskjellen så veldig stor. 

I alle tilfeller er sexkjøp/salg noe som jeg tror for de aller, aller fleste er negativt og skadelig og som en vanskelig kan anbefale og aldri bør applaudere. Det er risikabelt på så mange måter, og jeg tror nok det er svært få kvinner som egentlig trives med det. 

• Liker 1
Skrevet
herzeleid skrev (18 minutter siden):

jeg tror nok det er svært få kvinner som egentlig trives med det. 

Det tror jeg også.

Problemet er måten det skjer på, er slik mange skader seg selv av dette. De gjør det rett og slett på feil måte, møter også hvem som helst. Blir hekta på pengene, så da godtar de for mye etterhvert. Mange av de som gjør det av fri vilje strekker det for langt.

Så kan du heller møte en mann 1 gang pr mnd, som du liker å ha sex med. Som gir deg gaver/belønning i penger. Det metoden kan nok fungere for endel kvinner, uten at de vil innrømme det selv.

Skrevet

I går møtte jeg faktisk min ene faste sammen med hans kone, snakk om overraskelse. 😊

Etterpå kunne hun forstå hvor "enkelt" og ukomplisert det er å møtes på denne måten, slipper den lange veien med å bli kjent.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.8.2023 den 7.53):

Det tror jeg også.

Problemet er måten det skjer på, er slik mange skader seg selv av dette. De gjør det rett og slett på feil måte, møter også hvem som helst. Blir hekta på pengene, så da godtar de for mye etterhvert. Mange av de som gjør det av fri vilje strekker det for langt.

Så kan du heller møte en mann 1 gang pr mnd, som du liker å ha sex med. Som gir deg gaver/belønning i penger. Det metoden kan nok fungere for endel kvinner, uten at de vil innrømme det selv.

Ja selvsagt, sex 1 gang i måneden, når man er kåt og i tilegg få penger er jo ikke noe ille.

Syns det er rart at koner i et samspill hvor begges lyst må måles daglig, og hun naturlig blir nødt til å avslå siden hun alltid er tilgjengelig rundt han, å ikke får gaver for å ha sex, blir sammenlignet opp mot ei prostituert.

Så taper liksom konen fordi hun vil jo så mye mindre. En kone kjenner deg, hun må ha dårlige dager med deg, en prostituert trenger ikke forholde seg til noe bare dukke opp den ene timen og dra igjen. Hadde han skulle bodd med sexarbeideren har det blitt et forhold som alle andre, med avslag, mangel på gaver og alt som hører med. 

Anonymkode: 8364d...a28

Skrevet

Det er neppe alle som setter pris på å bli vurdert på «eskortejenter.net» som en vare på elkjøp. Ganske nasty forhold til andres kropp i grunn.

Anonymkode: fbc20...3fa

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er neppe alle som setter pris på å bli vurdert på «eskortejenter.net» som en vare på elkjøp. Ganske nasty forhold til andres kropp i grunn.

Man trenger jo ikke bli vurdert der :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.8.2023 den 9.04):

Det du skriver er ikke så veldig ulikt mange kvinner her på KG beskriver hvordan å være i forhold der de føler det er plikt å ha sex med mannen de ”elsker”.

Anonymkode: c5913...71c

Det der er så tøft av deg å skrive, og kanskje redder du noen unge, flakkende jenter ved å skrive det!

Annonse
Skrevet
Hoia skrev (Akkurat nå):

Det der er så tøft av deg å skrive, og kanskje redder du noen unge, flakkende jenter ved å skrive det!

Jeg mente den du svarte!

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2023 den 18.12):

Har samme erfaring.  Er 20 års siden. Jeg ble ikke slått ihjel, men følelsesmessig avstumpet. Har ingen interesse for sex lenger. Man merker ikke sen komplikasjonene før årevis etter, da møter de deg i døra. Hadde maks 3 opplegg i mnd så var ikke slik at jeg hadde 20 pr dag som de stakkars utenlandske med hallik hadde.  

Anonymkode: 3a3f1...739

Det der er så tøft av deg å skrive! Og kanskje redder du noen flakkende, loste jenter ved nettopp å skrive det!

Skrevet

Så lenge det føles greit for deg så er det vel i orden, men synes ikke du bør glorifisere eller forsøke å lokke andre unge kvinner til å bli prostituerte. 

Anonymkode: 331e1...dd9

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Trenger ikke nei, men om man leser der får man litt avsmak. Mange grisegubber i det markedet der.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mulig du mente at man kan reservere seg, men det kan man ikke. Den siden drivtes av grisete menn som utveksler sine detaljerte erfaringer om kvaliteten de har kjøpt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...