Gå til innhold

Min erfaring som eskorte, det har ikke bare mørke sider.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Minitroll skrev (9 timer siden):

Dette er jo et type innlegg som dukker opp med jevne mellomrom her på kg. Ikke noe i veien for å prostituere seg om du virkelig ikke ser problemet, men for de aller fleste som gjør dette rundt om i verden er det svært risikabelt. Håper i det minste du bruker beskyttelse og tester for kjønnssykdom av og til. 

Troll passer vel fint med kommentaren din 😅

Du nedgraderer et menneske, til at man ikke tenker selv. Så er du i gang å belærer om prevansjon etc.

Ser du hvor lite oppgående svaret var?

Anonymkode: bc60c...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Trenger ingen moralpreken :) 

Alltid noen som skal belære andre! :) 

Du skulle bare visst hvem som gjør dette, du har helt sikkert noen i din omkrets som enten kjøper eller har solgt.

Vel, du skulle bare visst hva jeg selv jobber med, og hvor lite vanlig det er at oppegående mennesker ser på sexsalg som en grei måte å ha sex på, eller som inntektskilde. At mange mener det, behøver ikke bety at du tar feil, men det bør kanskje gi et hint om at det er noe her du selv overser. Vi har mekanismer i oss som forsvarer de valgene vi selv tar, uansett hvor dårlige de er. Så går det litt tid, og man får nye perspektiver. Vi har alle gjort ting vi angrer på i livet, jeg håper bare du fungerer emosjonelt etter disse årene. Jeg synes du skriver mye i tråden din som tyder på at du ikke gjør det, og at virksomheten din preger menneskesyn og verdenssyn. Det behøver ikke være slik, verden er også et godt sted, menn er også gode, det er du selv som velger det mørke stedet du er på - og det siver jo frem at du selv også ser på det slik, selv om det er aldri så «fantastisk» sex og du ikke ønsker ekte nærhet med noen mann, og at pengene hjelper deg med å holde den avstanden. Det synet du har på relasjoner og nærhet unner jeg absolutt ingen, det må være ekstremt ensomt i lengden.

Anonymkode: cca47...160

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Troll passer vel fint med kommentaren din 😅

Du nedgraderer et menneske, til at man ikke tenker selv. Så er du i gang å belærer om prevansjon etc.

Ser du hvor lite oppgående svaret var?

Hvorfor så sur og sint?

Som jeg skrev har vi sett innlegg som dine flere ganger før hvor sex for penger blir fremstilt som noe uproblematisk. 

Alle som har levd en stund kan se flere sider med prostitusjon, og du har faktisk fått mange reflekterte synspunkter fra kg-brukere i tråden. Men måten du svarer på viser at du er ganske umoden dessverre, og jeg tenker at din intensjon med tråden hovedsakelig er for å provosere. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er ikke penge som er drivkraften for meg, det ser sexen. Men pengene brukes for å skape distansen mellom oss, så det blir en tjeneste. Vanskelig for deg å forstå, du trenger heller ikke forstå mitt liv.

Kan jo ha sex hver dag med menn om jeg vil det, men det ønsker jeg ikke. Som kvinne vil du alltid ha noen rundt deg som vil kn*lle deg.

Ok. Jeg forstår hva du sier. Når alt er sagt er jeg ikke noe "gammeldags" på den måten at det er fyfy at kvinner har sex her og der. Har selv utforsket og gjort mitt, og har aldeles ikke noe kjedelig sex liv,men det er denne betalingen og det å jobbe som det jeg reagerer på. Allikevel fint for deg at du trives i yrket ditt. Og selvfølgelig er det forskjell på deg og en ung fattig jente i asia som blir utnyttet...stort tema... Ønsker deg en fin dag.☺

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vel, du skulle bare visst hva jeg selv jobber med, og hvor lite vanlig det er at oppegående mennesker ser på sexsalg som en grei måte å ha sex på, eller som inntektskilde. At mange mener det, behøver ikke bety at du tar feil, men det bør kanskje gi et hint om at det er noe her du selv overser. Vi har mekanismer i oss som forsvarer de valgene vi selv tar, uansett hvor dårlige de er. Så går det litt tid, og man får nye perspektiver. Vi har alle gjort ting vi angrer på i livet, jeg håper bare du fungerer emosjonelt etter disse årene. Jeg synes du skriver mye i tråden din som tyder på at du ikke gjør det, og at virksomheten din preger menneskesyn og verdenssyn. Det behøver ikke være slik, verden er også et godt sted, menn er også gode, det er du selv som velger det mørke stedet du er på - og det siver jo frem at du selv også ser på det slik, selv om det er aldri så «fantastisk» sex og du ikke ønsker ekte nærhet med noen mann, og at pengene hjelper deg med å holde den avstanden. Det synet du har på relasjoner og nærhet unner jeg absolutt ingen, det må være ekstremt ensomt i lengden.

Ser du forsøker å trykke meg ned igjen.

Du skulle bare visst hva jeg jobbet med som yrke på fulltid :) Eskorte-hobbyen er bare 1-2 ganger pr mnd.

M.H85 skrev (34 minutter siden):

Ok. Jeg forstår hva du sier. Når alt er sagt er jeg ikke noe "gammeldags" på den måten at det er fyfy at kvinner har sex her og der. Har selv utforsket og gjort mitt, og har aldeles ikke noe kjedelig sex liv,men det er denne betalingen og det å jobbe som det jeg reagerer på. Allikevel fint for deg at du trives i yrket ditt. Og selvfølgelig er det forskjell på deg og en ung fattig jente i asia som blir utnyttet...stort tema... Ønsker deg en fin dag.☺

Det er ikke yrket mitt, noe jeg gjør av og til. Har en fulltidsjobb med god lønn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minitroll skrev (2 timer siden):

Hvorfor så sur og sint?

Som jeg skrev har vi sett innlegg som dine flere ganger før hvor sex for penger blir fremstilt som noe uproblematisk. 

Alle som har levd en stund kan se flere sider med prostitusjon, og du har faktisk fått mange reflekterte synspunkter fra kg-brukere i tråden. Men måten du svarer på viser at du er ganske umoden dessverre, og jeg tenker at din intensjon med tråden hovedsakelig er for å provosere. 

Jeg har fått mange dårlige nedlatende svar som skal nedgradere meg som mennesker, belære meg. Fortelle meg hva som er best. Det er veldig umodent, svært lite reflekterende.

Ditt svar er også umodent, der du skal trykke meg ned.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tror du virkelig alle eskorter velger sine elskere? Har du lyst til å suge noen på gata for 500 kr? Å da mener jeg ikke bare en eller to. 

Mye ufrivilighet

Anonymkode: 8364d...a28

Fullt klar over det . Å at det er en skitten bransje . Men dette innlegget handlet om eget valg . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (5 minutter siden):

Fullt klar over det . Å at det er en skitten bransje . Men dette innlegget handlet om eget valg . 

Nettopp.

Svarene her viser jo at man ikke får lov til å ta eget valg, for min del er det jo ikke et yrke. Men noe jeg gjør 1-2 ganger pr mnd kanskje.

Les alle de nedlatende svarene der man sammenlignes en gatehore, at du ikke kan tenke selv, andre vet hva som er best for deg. Dette er typisk uansett hva det gjelder i livet, er alltid noen som skal fortelle deg hva som er best for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du forsøker å trykke meg ned igjen.

Du skulle bare visst hva jeg jobbet med som yrke på fulltid :) Eskorte-hobbyen er bare 1-2 ganger pr mnd.

Det er ikke yrket mitt, noe jeg gjør av og til. Har en fulltidsjobb med god lønn :) 

Det er bra🙂👍 Jeg er ikke anonym ovenfor btw,har nick. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mange dårlige nedlatende svar som skal nedgradere meg som mennesker, belære meg. Fortelle meg hva som er best. Det er veldig umodent, svært lite reflekterende.

Ditt svar er også umodent, der du skal trykke meg ned.

Men hva ville du egentlig med innlegget ditt, da? Du har jo selv invitert til synspunkter, men du forventer applaus og ingen motforestillinger?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hva ville du egentlig med innlegget ditt, da? Du har jo selv invitert til synspunkter, men du forventer applaus og ingen motforestillinger?

Sette lys på det, skrive det et sted. Er jo mitt hemmelige liv.

Så man skal forvente nesten bare nedlatende kommentar fordi man skrivet et innlegg om noe på et forum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sette lys på det, skrive det et sted. Er jo mitt hemmelige liv.

Så man skal forvente nesten bare nedlatende kommentar fordi man skrivet et innlegg om noe på et forum?

Ja, absolutt, når du velger noe så motstrøms og som mange setter en absolutt grense for i eget liv, og ikke ønsker at noen man er glad i skal drive med.

Hvis du tenker at du er av en helt spesiell karakter, som tåler langt mer enn andre mennesker, og er helt annerledes skrudd sammen, tror jeg du lurer deg selv. Men jeg skjønner godt behovet ditt for fornekting i denne sammenhengen.

Hvis du hadde hatt barn, tror jeg ikke du hadde ønsket at de drev med dette. Jeg tror ikke din mor ville ønsket at du driver med dette. Samfunnet er heller ikke tjent med at du driver med dette. Du driver med noe som er direkte samfunnsødeleggende. Fordi det har med oppheving av grenser vi alle er tjent med fortsatt er der, og som har med tilliten mellom mennesker å gjøre. Men som du skriver, du står selvsagt fritt til å velge ditt liv.

For meg lyder du akkurat som alle andre prostituerte som i en periode av livet tror de velger dette selv, at det er et intelligent valg, i mangel av erfaring og begreper om hva faktisk et godt liv er, og hva gode relasjoner er. Du kan også få til det, ved å jobbe med deg selv og ditt menneskesyn, og forholdet til deg selv. Du virker skadet gjennom det du skriver og svarer, uten å se det selv. Eller du holder tilbake her i tråden om hva du ikke har fått av omsorg og nærhet tidligere, som har fått deg til å foretrekke avstand og rå sex fremfor en genuin kjærlighet og relasjon.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, absolutt, når du velger noe så motstrøms og som mange setter en absolutt grense for i eget liv, og ikke ønsker at noen man er glad i skal drive med.

Hvis du tenker at du er av en helt spesiell karakter, som tåler langt mer enn andre mennesker, og er helt annerledes skrudd sammen, tror jeg du lurer deg selv. Men jeg skjønner godt behovet ditt for fornekting i denne sammenhengen.

Hvis du hadde hatt barn, tror jeg ikke du hadde ønsket at de drev med dette. Jeg tror ikke din mor ville ønsket at du driver med dette. Samfunnet er heller ikke tjent med at du driver med dette. Du driver med noe som er direkte samfunnsødeleggende. Fordi det har med oppheving av grenser vi alle er tjent med fortsatt er der, og som har med tilliten mellom mennesker å gjøre. Men som du skriver, du står selvsagt fritt til å velge ditt liv.

For meg lyder du akkurat som alle andre prostituerte som i en periode av livet tror de velger dette selv, at det er et intelligent valg, i mangel av erfaring og begreper om hva faktisk et godt liv er, og hva gode relasjoner er. Du kan også få til det, ved å jobbe med deg selv og ditt menneskesyn, og forholdet til deg selv. Du virker skadet gjennom det du skriver og svarer, uten å se det selv. Eller du holder tilbake her i tråden om hva du ikke har fått av omsorg og nærhet tidligere, som har fått deg til å foretrekke avstand og rå sex fremfor en genuin kjærlighet og relasjon.

Å der kom det enda en....er det mulig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det mulig, tenker jeg også, at det finnes såpass enkle mennesker som deg, som ikke vil innrømme en eneste fare ved det de driver med, men likevel vil skrive innlegg om det her.

Du vet selvfølgelig at dette er høykontroversielt av meget gode grunner. Du får leve i boblen din så lenge de herlige mennenene dine fortsatt vil ha deg, før de går videre til yngre hud og kropp.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

😂 den var overdreven😂 ikke bry deg om aseksuelle rødstrømper. 

Anonymkode: 83169...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig, tenker jeg også, at det finnes såpass enkle mennesker som deg, som ikke vil innrømme en eneste fare ved det de driver med, men likevel vil skrive innlegg om det her.

Du vet selvfølgelig at dette er høykontroversielt av meget gode grunner. Du får leve i boblen din så lenge de herlige mennenene dine fortsatt vil ha deg, før de går videre til yngre hud og kropp.

Du gir deg ikke 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 14.44):

Kun hvis barna holdt på å dø av så hadde jeg solgt kroppen min! Rart at noen er så kyniske at de vil selge seg når en er student ? 
Hva med verdigheten ? 

Anonymkode: 327cd...38a

Solgt kroppen din? Hva med en fysioterapeut eller en massør, selger ikke disse også kroppen sin for å bruke samme "logikk" som du har?

Man selger en tjeneste som kroppen brukes til å utføre, man selger da aldri selve kroppen din.

Anonymkode: 6df0f...b8c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg synes dette innlegget var bra skrevet. Jeg er enig. Jeg tror allikevel ts egentlig vet alt dette selv , at hennes syn på nærhet og relasjon er veldig trist, samtidig så er det jo en gang slik at vi mennesker gjør valg ofte utifra nettopp det, vår livshistorie.... Jeg er sikker på at ts sliter veldig med nærhet og relasjoner av en god grunn, de 2 jeg vet om som har gjort som henne er gode mennesker,men når jeg vet deres bakgrunn kan jeg og forstå mer deres valg... Ingen av de nøyt denne jobben,men de syntes det var helt ok,fordi de frakoblet seg følesesmessig. Jeg dømmer ingen, men vi vet jo alle at det kommer lite godt ut av denne type "jobb" og man må være veldig frakoblet fra sitt eget følelsesliv, og ikke feks havne i en situasjonen der følelser kan oppstå, som det hos fleste kan om man har en fast sex partner over tid.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...