M.H85 Skrevet 16. august 2023 #201 Del Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (På 15.8.2023 den 20.15): Du er ikke et hull. Konene blir bare irriterte fordi du gir mulighet for mennene deres å være utro. Altså, du er en trussel for konene. Anonymkode: 83169...ce5 Hvis en mann er utro eller dame for den saks skyld er det noe galt i forholdet. Det handler ikke om trussel😅🙉🙊 Isåfall er det ikke ekte kjærlighet Jeg har selv hatt gifte menn etter meg ( ikke eskorte tema),men allikevel.. Jeg hadde aldri tatt en bit av hånden for å tilfredsstille en stakkarslig mann som er ute etter noe useriøst morro. Hva i alle dager hadde det gitt meg?🤔 Velger da heller en stabil,trygg og singel mann. Det handler om moral og respekt, hvis en mann eller kvinne vil være utro trenger de ikke betale for det heller,nok av utroskap der ute. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 16. august 2023 #202 Del Skrevet 16. august 2023 M.H85 skrev (1 time siden): Jeg har selv hatt noen ons i fylla da jeg var ung, da følte jeg meg som et hull selv. Det ble fort stopp på ons for min del av den grunn det gav meg ca ingenting. Du sier du velger å ha sex med mannen/kundene dine,men hvis du IKKE fikk betalt for det? Hadde du valgt det da??🤔 Selvfølgelig ikke.... Det er også forskjellen på å ha sex i fylla en gang i blant kontra få betalt for det! Jeg hadde følt meg helt forferdelig hvis en mann hadde vippsa meg etter sex. Hadde gjort det om jeg måtte, og de 2 personene jeg vet om som har gjort som deg var fattige studenter, men igjen....forskjell på det og være nødt,da skulle barna mine sultet. Så fordi at du "følte" deg som ett "hull", har du fri ferdsel til å kalle andre "hull"? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 16. august 2023 #203 Del Skrevet 16. august 2023 Folk velger hva de selv vil i livet, det var mest den posisjonen som "inside"person på hva alle ønsker seg i livet etc., jeg reagerte på. Det er faktisk ikke alle som har behov for å benytte seg av det der, noen har evne til å holde noe gående, fordi de ikke tenker at livet er perfekt in the first place. Menn som velger seg objekter med innstillingen: "Jammen du lovte meg å være et tilgjengelig objekt"-tankegangen da vi ble sammen. De oppsøker sikkert prostituerte! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 16. august 2023 #204 Del Skrevet 16. august 2023 Hotwife skrev (15 minutter siden): Så fordi at du "følte" deg som ett "hull", har du fri ferdsel til å kalle andre "hull"? Du må gjerne tolke betydningen min av "et hull" så mye du vil, jeg har ingen varige mén eller angrer på mine one nights i mine unge dager,men det det var jo det det var meningsløs penetrering hvis du ikke forsto poenget mitt. Jeg sliter kraftig med å forstå at noen kan like/nyte å være prostituerte utenom det som er vesentlig...,nemlig pengene , og evt oppmerksomheten,men det blir en annen diskusjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 16. august 2023 #205 Del Skrevet 16. august 2023 Hotwife skrev (22 minutter siden): Så fordi at du "følte" deg som ett "hull", har du fri ferdsel til å kalle andre "hull"? Forresten en ting til. Hva tenker du familien din, foreldre til klassevenner av barnet ditt, naboen osv hadde tenkt om du sa til de at din jobb var å selge sex som om det var helt normalt arbeidet🤔 Hører du ofte folk si det? Tenker du det er helt normalt,jobb er jobb og rynker ikke på nesa av det? Hvis du er som de fleste mennesker så nei, det er vel noe de som faktisk jobber med det IKKE sier til naboen om du får spørsmål om yrket ditt😅🤷 Hvilke verdier hadde jeg lagt frem for mine døtre om jeg sa at "mamma selger sex til menn og det er helt ok,liker jobben min" . Vil også tro at de som driver med dette for pengene så absolutt er i jobb modus og da blir det å være "et hull " noen tømmer seg i. Kanskje litt brutale ord,men det er jo det. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 16. august 2023 #206 Del Skrevet 16. august 2023 (endret) Ikke ofte et innlegg får drøyt 200 svar på fem dager på forumet "seksualitet" så tema trigger åpenbart. Om det er et forsøk på rettferdiggjøre historier om "den lykkelige hora" eller om det handler om kvinners "fittemakt" der de kan manipulere/lure menn og se ned på dem eller en slags inspirasjon til (unge?) kvinner om lettjente penger med litt fysisk tilfredsstillelse på kjøpet vites ikke men i bunn og grunn kjøper jeg ikke historien. Hovedinnlegget er litt for klassisk oppskriftsmessig skrevet, jeg får en mistanke om at det ikke er en kvinne som fører pennen. Mulig jeg tar feil men når trådens tema (liksom) skal være livet som eskorte men beskrives mer som sexdating med glede også for henne med betaling som (obligatorisk) bonus blir det liksom litt kunstig. Kvinners fordømmelse og ikke minst irrasjonelle linking til menns utroskap overfor de tapre, tålmodige, troverdige og trofaste konene hjemme i flertallet av svarene her er og blir litt søkt, svart/hvitt og klassisk forhåndsdømmende (det er alltid mannen sin feil, "in the end") Faktum er vel at "verdens eldste yrke" er relevant, kjærkomment, "nødvendig", smart, fornuftig (for noen) som lever i beste velgående, til tross for et hylekors protester og fordømmelser. Men jeg har litt problemer med "den lykkelige hora". Ikke fordi hun gjør noe galt eller er å bebreide, mer for at jeg lever i den troen (villfarelsen) at mennesker som selger sin kropp (eller sjel) før eller siden blir preget på en måte de ikke helt var forberedt på, håper jeg tar feil. Endret 16. august 2023 av Gorgonzola 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #207 Del Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 21.30): Lett får menn?? Nedgraderer du menn til apekatter som ikke kan styre seg og tar i mot alt de får? Alvorlig talt. Det finnes seriøse menn som kan se på en dame uten at de vil ned i trusa hennes. Damer som velger selv å selge seg er ikke friske. De mangler noe i livet sitt og tror de må ligge med alle menn for å fylle et tomrom de har. De føler de har makt når de får mye lett oppmerksomhet fra menn. De tenker ikke at menn ser på dem som dumme og lette på tråden. Noe koneemne blir de aldri. Kvinner er dumme som selger, og menn er like dumme som kjøper. Skaff dere et liv, bli glad i dere selv! Oppegående og normale mennesker verken selger eller kjøper sex. Oppsøk psykolog. Anonymkode: 31ed0...918 Haha what? På tide å bestille ny time for stuss av kjerringklippen? Da blir du sprek! Anonymkode: cb852...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 16. august 2023 #208 Del Skrevet 16. august 2023 Dette er jo et type innlegg som dukker opp med jevne mellomrom her på kg. Ikke noe i veien for å prostituere seg om du virkelig ikke ser problemet, men for de aller fleste som gjør dette rundt om i verden er det svært risikabelt. Håper i det minste du bruker beskyttelse og tester for kjønnssykdom av og til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 16. august 2023 #209 Del Skrevet 16. august 2023 M.H85 skrev (8 minutter siden): Forresten en ting til. Hva tenker du familien din, foreldre til klassevenner av barnet ditt, naboen osv hadde tenkt om du sa til de at din jobb var å selge sex som om det var helt normalt arbeidet🤔 Hører du ofte folk si det? Tenker du det er helt normalt,jobb er jobb og rynker ikke på nesa av det? Hvis du er som de fleste mennesker så nei, det er vel noe de som faktisk jobber med det IKKE sier til naboen om du får spørsmål om yrket ditt😅🤷 Hvilke verdier hadde jeg lagt frem for mine døtre om jeg sa at "mamma selger sex til menn og det er helt ok,liker jobben min" . Vil også tro at de som driver med dette for pengene så absolutt er i jobb modus og da blir det å være "et hull " noen tømmer seg i. Kanskje litt brutale ord,men det er jo det. 😉 Tenker nok heller at slike som deg ikke er de man er ærlige mot. Det er ikke du man går til verken for gøy eller råd. At man er eskorte er ikke noe man nødvendigvis trenger å proklamere til venner og familie (hverfall ikke om de er så sneversynt). På samme måte som man ikke behøver å vise fram inernettloggen sin på duckduckgo...... Synes bare det er temmelig vilt å kalle noen for et "hull". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 16. august 2023 #210 Del Skrevet 16. august 2023 Jeg vil ikke påstå at noen er syke fordi de velger det. Og jeg tror at de som foreldre kan endre seg i takt med at de får barn. Det er bare den kjølige distansen til noen som er i en følelsesmessig setting, som at du liksom eier settingen, fordi de oppsøker deg ukentlig. At du vet alt om andres situasjon, som en slags makt-setting, tilsvarende elskerinnen som skrev her om dagen at hun verken ønsket å være i en setting med mannen, være i dialog med konen (som har fått livet sitt rasert av mannen). Sånn fiendlig kaldt Da ville jeg bare komme med et innspill om at det kanskje for noen er en medfødt kjølighet, noe som har frosset seg til på veien, og at det kanskje ikke er en hovedmajoritet av befolkningen en møter der. Kanskje noen med kjølige psyker som vedkommende har tilpasset seg. Bare det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 16. august 2023 #211 Del Skrevet 16. august 2023 Hotwife skrev (31 minutter siden): Tenker nok heller at slike som deg ikke er de man er ærlige mot. Det er ikke du man går til verken for gøy eller råd. At man er eskorte er ikke noe man nødvendigvis trenger å proklamere til venner og familie (hverfall ikke om de er så sneversynt). På samme måte som man ikke behøver å vise fram inernettloggen sin på duckduckgo...... Synes bare det er temmelig vilt å kalle noen for et "hull". Tja, hvis man er sneversynt fordi man reagerer på om "mor" "søster" eller "venninne" er prostituert så stiller jeg meg gladelig i køen☺ Eller eskorte som du sier🤔 Hva er forskjell på det og prostituert forresten🙈 Kanskje et "hull" var litt voldsomt ord tenker du,hva ville du kalt det da? Intim hygge og glede for begge? Hvis så...deg om det☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 16. august 2023 #212 Del Skrevet 16. august 2023 Hoia skrev (1 time siden): Folk velger hva de selv vil i livet, det var mest den posisjonen som "inside"person på hva alle ønsker seg i livet etc., jeg reagerte på. Det er faktisk ikke alle som har behov for å benytte seg av det der, noen har evne til å holde noe gående, fordi de ikke tenker at livet er perfekt in the first place. Menn som velger seg objekter med innstillingen: "Jammen du lovte meg å være et tilgjengelig objekt"-tankegangen da vi ble sammen. De oppsøker sikkert prostituerte! Tenker at ingen har sex uten å få noe utav det. Hun får penger , de får sex . Sånn sett er de likestilt . De utnytter hverandre . Det er nok av tråder her inne om «pliktsex « . Tenker at de som har pliktsex har det kjipere . En eskorte velger jo tross alt sine «elskere « . De som har pliktsex prostituerer seg hjemme . De gjør det for en slags «gevinst « . Så isteden for å ha pliktsex , la nå mannen gå til en eskorte tenker jeg . Vinn vinn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #213 Del Skrevet 17. august 2023 Å bytte penger mot tjenester kalles handel, og verden er avhengig av handel.....så lenge kjøper og selger er enige om pris og hva en betaler for så er det samme om en selger dåse si, bilen sin eller jakka si! Anonymkode: b5a58...9c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #214 Del Skrevet 17. august 2023 NiceOrNothing skrev (3 timer siden): Tenker at ingen har sex uten å få noe utav det. Hun får penger , de får sex . Sånn sett er de likestilt . De utnytter hverandre . Det er nok av tråder her inne om «pliktsex « . Tenker at de som har pliktsex har det kjipere . En eskorte velger jo tross alt sine «elskere « . De som har pliktsex prostituerer seg hjemme . De gjør det for en slags «gevinst « . Så isteden for å ha pliktsex , la nå mannen gå til en eskorte tenker jeg . Vinn vinn. Tror du virkelig alle eskorter velger sine elskere? Har du lyst til å suge noen på gata for 500 kr? Å da mener jeg ikke bare en eller to. Mye ufrivilighet Anonymkode: 8364d...a28 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #215 Del Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror du virkelig alle eskorter velger sine elskere? Har du lyst til å suge noen på gata for 500 kr? Å da mener jeg ikke bare en eller to. Mye ufrivilighet Anonymkode: 8364d...a28 Glemte å legge til, du får ikke beholde alle pengene selv. Anonymkode: 8364d...a28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #216 Del Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Å bytte penger mot tjenester kalles handel, og verden er avhengig av handel.....så lenge kjøper og selger er enige om pris og hva en betaler for så er det samme om en selger dåse si, bilen sin eller jakka si! Anonymkode: b5a58...9c8 Igjen, disse utrolig enkle sammenlikningene som noen tror er å se prinsipielt på dette, men som er idiotisk. Anonymkode: cca47...160 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 17. august 2023 #217 Del Skrevet 17. august 2023 43 minutter siden, AnonymBruker said: Å bytte penger mot tjenester kalles handel, og verden er avhengig av handel.....så lenge kjøper og selger er enige om pris og hva en betaler for så er det samme om en selger dåse si, bilen sin eller jakka si! Anonymkode: b5a58...9c8 Høyre velger. Ser verden kun igjennom tall,kjøp og salg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #218 Del Skrevet 17. august 2023 Hvis du håper å endre folks syn på prostitusjon med dette, og at folk nærmest skal gi deg applaus for dette annerledes og «modige» valget, har du ikke forstått særlig mye av mennesker og samfunnet vårt. I innleggene dine høres det ut som du synes du selv er utrolig kul, mens alle som mener at dette kan være skadelig på sikt er kjerringer, med dertil frisyre. Og så får du de mest infantile guttene her inne på ditt «lag». Klart du tror at alle menn er utro sexkjøpere når 100% av mennend du møter gjør dette, men det er en tankefeil, en generalisering, som overhodet ikke stemmer. Å selge sex som en frivillig «tjeneste» er såpass aparte i vårt samfunn, fordi de fleste av oss har er forhold til kroppen vår som ikke tillater at vi kan gjøre det, hvis ikke liv står på spill. Er ikke det en kraftig beskjed i seg selv om at det kanskje er du som har skjøvet på noen grenser, du som kanskje burde tenke mer over hvorfor akkurat du synes dette er greit, og hvorfor akkurat du har et slikt forhold til kroppen din? Det er jo ikke «helt vanlige jenter» som tar et slikt valg. Det tror jeg selv du må være enig i, selv om du selv er en stolt hore som synes dette er veldig kult og riktig gjort av deg. Anonymkode: cca47...160 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #219 Del Skrevet 17. august 2023 M.H85 skrev (11 timer siden): Jeg har selv hatt noen ons i fylla da jeg var ung, da følte jeg meg som et hull selv. Det ble fort stopp på ons for min del av den grunn det gav meg ca ingenting. Du sier du velger å ha sex med mannen/kundene dine,men hvis du IKKE fikk betalt for det? Hadde du valgt det da??🤔 Selvfølgelig ikke.... Det er også forskjellen på å ha sex i fylla en gang i blant kontra få betalt for det! Jeg hadde følt meg helt forferdelig hvis en mann hadde vippsa meg etter sex. Hadde gjort det om jeg måtte, og de 2 personene jeg vet om som har gjort som deg var fattige studenter, men igjen....forskjell på det og være nødt,da skulle barna mine sultet. Er ikke penge som er drivkraften for meg, det ser sexen. Men pengene brukes for å skape distansen mellom oss, så det blir en tjeneste. Vanskelig for deg å forstå, du trenger heller ikke forstå mitt liv. Kan jo ha sex hver dag med menn om jeg vil det, men det ønsker jeg ikke. Som kvinne vil du alltid ha noen rundt deg som vil kn*lle deg. Anonymkode: bc60c...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #220 Del Skrevet 17. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis du håper å endre folks syn på prostitusjon med dette, og at folk nærmest skal gi deg applaus for dette annerledes og «modige» valget, har du ikke forstått særlig mye av mennesker og samfunnet vårt. I innleggene dine høres det ut som du synes du selv er utrolig kul, mens alle som mener at dette kan være skadelig på sikt er kjerringer, med dertil frisyre. Og så får du de mest infantile guttene her inne på ditt «lag». Klart du tror at alle menn er utro sexkjøpere når 100% av mennend du møter gjør dette, men det er en tankefeil, en generalisering, som overhodet ikke stemmer. Å selge sex som en frivillig «tjeneste» er såpass aparte i vårt samfunn, fordi de fleste av oss har er forhold til kroppen vår som ikke tillater at vi kan gjøre det, hvis ikke liv står på spill. Er ikke det en kraftig beskjed i seg selv om at det kanskje er du som har skjøvet på noen grenser, du som kanskje burde tenke mer over hvorfor akkurat du synes dette er greit, og hvorfor akkurat du har et slikt forhold til kroppen din? Det er jo ikke «helt vanlige jenter» som tar et slikt valg. Det tror jeg selv du må være enig i, selv om du selv er en stolt hore som synes dette er veldig kult og riktig gjort av deg. Anonymkode: cca47...160 Trenger ingen moralpreken Alltid noen som skal belære andre! Du skulle bare visst hvem som gjør dette, du har helt sikkert noen i din omkrets som enten kjøper eller har solgt. Anonymkode: bc60c...8dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå