AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #101 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er jo lov å selge sex i Norge, derfor må det jo være lov å skrive om sin erfaring uten at det blir slettet? Det har lyse sider også, derfor viktig å få frem dette. Som student i 20åra merket jeg at det var vanskelig få deltidsjobb som ga noe særlig lønn, samtidig skal man studere på heltid. Slitsomt og krevende, da valgte jeg prøve meg på dette. Spenning og det ukjente var også noe som drev meg dit, det å ha sex med noen ukjente å samtidig få god økonomi tilbake. Dette fungerte bra, gjorde det 1 gang i uken, hadde kontakt med andre norske eskorter som ble helt hektet på pengene og hadde mange hver uke...disse ble lei og slitne mentalt. Mens jeg var den mer fornuftige som fant ut hva som passet for meg uten å bli grådig, siden jeg er glad i sex måtte jeg hatt en sexpartner. Det ville ikke gitt meg noen inntekt. Så kombinasjonen av sex og en "lønn" passet meg utmerket, treffene var ikke så lange. De fleste ønsker seg jo en kjappis, så er de fornøyde . Du kan også velge hvem du vil møte, etterhvert har man silt ut menn og har en gruppe med faste man kan rotere på. Når man leverer så vil disse ha deg igjen...og igjen Noen av disse har også gitt meg sinnsykt bra sexopplevelser. Aldri følt meg utnyttet og brukt, er jo heller jeg som utnytter de 😅. De fleste mennene er i forhold, gjerne gift. Helt vanlige menn! Trenger å få seg noe siden kona har stoppet sexen i mange mndr, for noen år. For det er ofte kona som skal bestemme når de skal ha sex. Hun må jo ha lyst, om mannen har lyst er ikke så viktig. Så man blir jo litt psykolog for noen, de har ofte noe på hjertet om forholdet sitt. Kanskje prøvd terapi, uten hell som regel. De fleste i et forhold klarer jo ikke kommunisere med hverandre. Husk at din mann, bror, onkel, pappa, bestefar, politimann, legen....alle disse er blant de som bruker eskorter. Alle! Dette er pga sexbehov, for noen bare å ha noen å prate med. Jeg har også møtt kvinner som ønsket å møte noen av samme kjønn, fordi det er en ukomplisert måte å møtes på. For å utforske seg. Selv om jeg er ferdig som student og jobber fulltid så driver jeg enda på noen ganger pr mnd, møter andre etter lysten min I dag kan alt kjøpes, så ser ikke noe galt i å drive med dette. Anonymkode: bc60c...8dc Takk for at du deler denne historien. Dette burde blitt legalisert. Det er ikke noe galt i det du gjør. Din fortelling er verdifull for samfunnet. Gå inn i politikken og hjelp oss med å legalisere det du driver med, også for mennene det gjelder. Anonymkode: c845f...cf4 1 1
GrønnNellik68 Skrevet 13. august 2023 #102 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nytenkende? Kvinner har solgt seksuelle tjenester så lenge vi har av dokkumentert historie. Dama til selve Jesu var hore. Anonymkode: c5913...71c Da så keg for meg tjuskede damer med flatlus over hele venusberget. Det ts gjør er en modernisert versjon som er til å leve med. Ingen tvinger henne. Det er sikkerhet og renslighet (HMS) i høysete forhåpentligvis . Stor forskjell. Ta en tur til red light district … fasinerende skue for meg som er et gudsord fra bøgda.
GrønnNellik68 Skrevet 13. august 2023 #103 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk for at du deler denne historien. Dette burde blitt legalisert. Det er ikke noe galt i det du gjør. Din fortelling er verdifull for samfunnet. Gå inn i politikken og hjelp oss med å legalisere det du driver med, også for mennene det gjelder. Anonymkode: c845f...cf4 Burde vært legalisert men da vil ts måtte ha enkeltmannsforetak og betale skatt ser jeg for meg. Men why not? Mannfolk vil alltid kjøpe sex uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #104 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor ikke bare gå fra kjæresten/kona om hun ikke ønsker sex? Er fullstendig lovlig det i Norge, ingen som tvinger deg til å forbli i forholdet sånn at du "må" være utro. Anonymkode: 32a27...d4f Hvis man har barn sammen så kan det å gå fra kona skape en utrygg situasjon for barna og/eller en hevnfull eks som utnytter systemet til å gi deg smuler av barnetid. Noen har ikke råd økonomisk til å gå fra hverandre. Hvis du lever i et parforhold og har avsluttet ethvert sexliv (og nei, jeg snakker ikke om at du sa nei på onsdag), så har du også avsluttet enhver rimelig forventning om å styre partnerens sexliv. Ingen kan forvente å påføre andre voksne mennesker sølibat. Anonymkode: fc2cb...052 4
GrønnNellik68 Skrevet 13. august 2023 #105 Skrevet 13. august 2023 Men ts du skrev i overskrifta at eskorte livet ikke har bare mørke sider. Hva er de mørke sidene for deg? 3
AllahBallah Skrevet 13. august 2023 #106 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ehh ja. Er det liksom noe positivt? Nei, det er heller jævlig deprimerende at det er så utbredt og at hvem som helst av dem jeg går rundt og tror er oppegående bra menn, er utro og kjøper sex. Anonymkode: 87f1f...563 Kanskje du rett og slett må endre ditt syn på hva som er gode/dårlige menn, og god/dårlig moral? Sikker på at det er mye bra mennesker som både selger, og kjøper sex *koz* 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #107 Skrevet 13. august 2023 GrønnNellik68 skrev (Akkurat nå): Hadde mannfolk gjort og … solgt kroppen sin… hvis etterspørselen hadde vært der. Jeg tror at mange av oss menn kunne ha solgt oss til kvinner hvis vi var «der» i livet. Spørsmålet er vel heller hvilke kvinner jeg er villig til å ha sex med, som jeg ikke er villig til å ha gratis sex med. Dvs når er det at den økonomiske kompensasjonen er tilstrekkelig til å bikke vektskåla fra nei til ja. Men kanskje prostitusjon kunne være en grei ramme rundt det hele. En forsmådd ektefelle, kronisk sjenert/lav selvtillit, eldre, overvektig dame kunne betale mannen en sum og vite at hun fikk en enkel og grei transaksjon, med en som gav henne nærhet og kos på en god og proff måte uten drama eller å måtte frykte noe? Anonymkode: fc2cb...052
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #108 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror at mange av oss menn kunne ha solgt oss til kvinner hvis vi var «der» i livet. Spørsmålet er vel heller hvilke kvinner jeg er villig til å ha sex med, som jeg ikke er villig til å ha gratis sex med. Dvs når er det at den økonomiske kompensasjonen er tilstrekkelig til å bikke vektskåla fra nei til ja. Men kanskje prostitusjon kunne være en grei ramme rundt det hele. En forsmådd ektefelle, kronisk sjenert/lav selvtillit, eldre, overvektig dame kunne betale mannen en sum og vite at hun fikk en enkel og grei transaksjon, med en som gav henne nærhet og kos på en god og proff måte uten drama eller å måtte frykte noe? Anonymkode: fc2cb...052 Du kan selge deg til menn vet du. Anonymkode: 9fcb5...e8c 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #109 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En forsmådd ektefelle, kronisk sjenert/lav selvtillit, eldre, overvektig dame kunne betale mannen en sum og vite at hun fikk en enkel og grei transaksjon, med en som gav henne nærhet og kos på en god og proff måte uten drama eller å måtte frykte noe? Anonymkode: fc2cb...052 Men det er jo ikke ekte nærhet og omsorg, forstår dere ikke forskjellen? Må da være mye bedre å akseptere sin skjebne enn å betale noen for å orke å være nær deg? Anonymkode: cca47...160 1
GrønnNellik68 Skrevet 13. august 2023 #110 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det er jo ikke ekte nærhet og omsorg, forstår dere ikke forskjellen? Må da være mye bedre å akseptere sin skjebne enn å betale noen for å orke å være nær deg? Anonymkode: cca47...160 Du betaler tusenvis for en psykolog for å få snakke med noen. Du vet de får betalt for å høre på deg. Samme greia 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #111 Skrevet 13. august 2023 GrønnNellik68 skrev (11 minutter siden): Burde vært legalisert men da vil ts måtte ha enkeltmannsforetak og betale skatt ser jeg for meg. Men why not? Mannfolk vil alltid kjøpe sex uansett. Prostitusjon burde ha vært legalisert pg skattet som andre yrker. Pensjonspoeng og sykedager og hms. Det betyr at hallik-virksomhet også burde være tillatt. Folk som tvinger og slår unge kvinner til å reise over grensen og selge seg burde bures inne i lang tid. Det er politiets jobb å etterforske og tiltale slike, både med og uten et forbud mot å kjøpe sex. Anonymkode: fc2cb...052 1
GrønnNellik68 Skrevet 13. august 2023 #112 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan selge deg til menn vet du. Anonymkode: 9fcb5...e8c Huff da må du jo vite at du har en legning som syns at sex med menn er ok😂. Ellers vil det funke dårlig.
GrønnNellik68 Skrevet 13. august 2023 #113 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Prostitusjon burde ha vært legalisert pg skattet som andre yrker. Pensjonspoeng og sykedager og hms. Det betyr at hallik-virksomhet også burde være tillatt. Folk som tvinger og slår unge kvinner til å reise over grensen og selge seg burde bures inne i lang tid. Det er politiets jobb å etterforske og tiltale slike, både med og uten et forbud mot å kjøpe sex. Anonymkode: fc2cb...052 Det er jeg enig. Det er lov i Nederland .. de lever da godt med det de. Turist attraksjon har det og blitt.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #114 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan selge deg til menn vet du. Anonymkode: 9fcb5...e8c Jeg forstår at jeg kan det, men siden det er uaktuelt så skrev jeg kvinner i innlegget. Anonymkode: fc2cb...052
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #115 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Den forskningen betyr lite, du må være akademiker? Da tenker man bare forskning og rapporter som har lite med virkeligheten å gjøre, har selv en lengre utdannelse. Ved forskning er ofte alt bestemt på forhånd, hvordan man velger konklusjonen. Kjøp og salg av sex får man aldri stoppet, derfor må man se på bedre løsninger enn å kun tillate salg. Tenk om det plutselig ble forbudt å kjøpe brus, men lov å selge. Hvordan hadde slagene foregått? Anonymkode: bc60c...8dc Et plutselig forbud mot brus er da litt det samme som vi ser med tobakk? Det er ikke forbudt å bruke tobakk, men det har gradvis blitt vanskeligere og vanskeligere å kjøpe, for å beskytte folkehelsen. Syntes det virker som det går bra, jeg. Tobakkskonsumet går ned. Jeg er ikke akademiker, men har i likhet med deg en lang utdannelse. Tenker derfor at rapporter og forskning forteller oss mer om hvordan ståa er, enn å bare synse og mene ting uten å ha noe å støtte seg på. Sexarbeidere som blir spurt om psykisk helse og senskader forteller jo ikke om disse bare for å vinkle arbeidet de har utført som risikofullt. Forskningen viser at de fleste sexarbeidere sliter, og at noen få ikke sliter. Man får altså begge sidene av saka i rapportene. Hadde vært fint om du svarte på noen av mine spørsmål også, om vi skal diskutere temaet. Føles lite gunstig for meg å måtte komme med alle svarene, uten å få svar tilbake. Anonymkode: a36ff...ee0 1
Christina82 Skrevet 13. august 2023 #116 Skrevet 13. august 2023 Ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, spekulasjoner, brudd på norsk lov og siterte innlegg. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #117 Skrevet 14. august 2023 Fint å se at tråden min får stå, er jo ikke noe ulovlig. Moraleprekner som skal fortelle meg hva som er best for meg...jeg er i 30-årene. Selvstendig, god helse. Klarer meg fint jeg Tok en utdannelse som ga meg en jobb med høy lønn, men etter etpar år savnet jeg denne "siden" av meg der det forbudte skjer, for det er jo utenom det vanlige livet. Du får innblikk i noe som nesten ingen vet om, eller forstår. Samtidig er det 100% uforpliktet, om jeg har en elsker blir det mye mer mas og styr i relasjonen. Nå får jeg også variasjon med forskjellige typer menn. Samt en god belønning som er vår distanse. Alle hører bare om de som har det jævlig, media vil jo alltid sette lys på det slik. Tenk heller på hvem man velger når man søker denne type tjenester. Det kommer også kvinner til Norge som lever av dette, helt av fri vilje. Sparer opp penger til en utdannelse de tar hjemme i sitt eget land, jeg har hatt kontakt med flere. Hun ene er i dag utdannet lege i et europeisk land. Har besøkt henne i sitt hjemland, hun angret ikke noenting på måten hun tjente penger til å ta utdannelse gjeldsfritt. Nå har hun bolig uten lån, en godt betalt jobb. Trenger ingen mann å leve på. Det er viktig å få frem fler sider av en ting i livet. Nå har jeg ikke hatt treff i sommer, men blir nok det snart Anonymkode: bc60c...8dc
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #118 Skrevet 14. august 2023 Hva med risikoen for lus, skabb, hiv, hepatitt? Anonymkode: 571f8...bda
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #119 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Et plutselig forbud mot brus er da litt det samme som vi ser med tobakk? Det er ikke forbudt å bruke tobakk, men det har gradvis blitt vanskeligere og vanskeligere å kjøpe, for å beskytte folkehelsen. Syntes det virker som det går bra, jeg. Tobakkskonsumet går ned. Jeg er ikke akademiker, men har i likhet med deg en lang utdannelse. Tenker derfor at rapporter og forskning forteller oss mer om hvordan ståa er, enn å bare synse og mene ting uten å ha noe å støtte seg på. Sexarbeidere som blir spurt om psykisk helse og senskader forteller jo ikke om disse bare for å vinkle arbeidet de har utført som risikofullt. Forskningen viser at de fleste sexarbeidere sliter, og at noen få ikke sliter. Man får altså begge sidene av saka i rapportene. Hadde vært fint om du svarte på noen av mine spørsmål også, om vi skal diskutere temaet. Føles lite gunstig for meg å måtte komme med alle svarene, uten å få svar tilbake. Anonymkode: a36ff...ee0 Jeg kunne tenke meg totalforbud av nikotin, både salg og forbruk. Men dette er styrt av penger som alt annet i samfunnet. Brus er heller ikke noe vi trenger, men et forbud er kanskje noe strengt. Denne tråden belyser mitt liv, da trenger man ikke dra inn andre sine erfaringer. Alle ting i livet har forskjellige sider, selv arbeidslivet driver folk til selvmord. En sexarbeider kan være på mange nivåer, alt fra etpar treff i året til 10 om dagen. Dette vil påvirke din mentale helse utfra hvordan det skjer, som er helt naturlig. Men det skal alltid fremstilles fra verste side. Anonymkode: bc60c...8dc
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #120 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Prostitusjon burde ha vært legalisert pg skattet som andre yrker. Pensjonspoeng og sykedager og hms. Det betyr at hallik-virksomhet også burde være tillatt. Folk som tvinger og slår unge kvinner til å reise over grensen og selge seg burde bures inne i lang tid. Det er politiets jobb å etterforske og tiltale slike, både med og uten et forbud mot å kjøpe sex. Anonymkode: fc2cb...052 Det hadde gjort ting relativt enklere å klare rammer om hvem er som bryter loven i disse tilfeller, i steden for å alle blir sett på som kriminelle. Politi og liknende organisasjoner kunne fokusere og bruke mer resorser på mannsalgs virksomhet. Anonymkode: c5913...71c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå