AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #1 Skrevet 12. august 2023 Noen som har erfaring med Paulas choice? jeg fikk det anbefalt da jeg tok hudanalyse (via nett) på Skincity.no. Og er dette produkter som jevnlig kommer på tilbud? Anonymkode: 63eb2...d4d
Maddy25 Skrevet 12. august 2023 #2 Skrevet 12. august 2023 De har tilbud på det fra tid til annen på Skin City, men de har også begynt å selge Paulas choice på Kicks😊
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #3 Skrevet 12. august 2023 Jeg bruker mye Paulas Choice og jeg synes produktene i Resist og Calm serien + Azelaicboosten er helt supre for min hud. Også er produktene ikke testet på dyr og parfymefri og det setter jeg veldig pris på. Anonymkode: c039b...36a
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4 Skrevet 13. august 2023 Huden min ble helt katastrofe etter bruk av Calm-serien og solkremen fra Clear 🙈 Kremene er proppfulle av silikon og stoffer som tetter igjen porene, selv om de er anbefalt til fet hud. Jeg får massive kviseutbrudd og små "bumper" i hele ansiktet, så ene kremen gikk rett i søpla. Trist at jeg ble anbefalt produkter til over 400 kroner pr stk. av profesjonelle hudterapeuter, og så må jeg kaste dem. Jeg bruker nå en rens fra CeraVe til 120 kroner og en krem fra Eucerin til ca. 150, that's it. Huden min har aldri vært så fin som nå 👏 Dyre produkter er ikke nødvendigvis best. Anonymkode: 158af...ee6 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #5 Skrevet 14. august 2023 19 hours ago, AnonymBruker said: Huden min ble helt katastrofe etter bruk av Calm-serien og solkremen fra Clear 🙈 Kremene er proppfulle av silikon og stoffer som tetter igjen porene, selv om de er anbefalt til fet hud. Jeg får massive kviseutbrudd og små "bumper" i hele ansiktet, så ene kremen gikk rett i søpla. Trist at jeg ble anbefalt produkter til over 400 kroner pr stk. av profesjonelle hudterapeuter, og så må jeg kaste dem. Jeg bruker nå en rens fra CeraVe til 120 kroner og en krem fra Eucerin til ca. 150, that's it. Huden min har aldri vært så fin som nå 👏 Dyre produkter er ikke nødvendigvis best. Anonymkode: 158af...ee6 Men produktene dine gjør kaniner blinde og gir hunder kjøttsår Anonymkode: 729d7...1d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå