Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en fyr i cirka 1 mnd nå. Vi har hatt veldig mye kontakt. I går opplevde jeg at han åpnet snap, men ikke svarte. Jeg hadde sendt bilde av mine nye negler fra salong. I dag sendte jeg snap, å han svarte ikke. Han var også pålogget på Facebook. Hva tror dere? Vi skal møtes i morgen igjen. 

Anonymkode: b5492...3c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å si. Jeg hadde ikke kommet på noe som helst vettugt å si om et par nye negler. Sender du snaps du tror at han vil ha interesse for?

• Liker 1
Skrevet

Negler hadde jeg nok ikke sendt i datingfasen, det er forbeholdt de med interesse for negler. 

Jeg har nettopp vært igjennom dating og er nå kjærester. Det var/er flere ganger der jeg vil dele noe fordi jeg har følelser, er ivrig, og vil dele alt, men så stopper jeg heldigvis opp og tenker meg om litt. Da siler jeg litt, og sparer en del informasjon til vi ringes utover dagen. Det er greit å ha noe å snakke om også. Det er heller ikke så spennende for daten din når du er for på og tilgjengelig hele tiden. 

Heldigvis har jeg og kjæresten vært veldig lik i stilen hittil og det har vært utrolig deilig. Ingen spill eller kalkulert atfærd, men snapper om ny favoritt mascara eller negler eller tilbud på shapewear på lindex tenker jeg å spare han for.

Vi ringes og meldes når det faller seg naturlig og det blir automatisk vekslet i hvem som tar initiativ. Om jeg savner han så ringer jeg og sier at jeg gjør nettopp det og at jeg bare ville høre stemmen hans et øyeblikk. 

Dette har fungert fint hittil og håper det varer ❤️ 

Det kan hende daten din kjenner på ulikheter mellom dere, ulikt fokus, ulike væremåter, ulik kommunikasjonsstil og at han dermed tar seg litt pusterom.

Jeg hadde ikke pushet på nå var jeg deg. La dette ligge. Skru av snapkartet om du har det på. Ikke brett ut det du gjør på SoMe. La han komme til deg hvis han vil ha kontakt med deg.

Gå ut og finn på noe, ikke push det på SoMe, fyll tiden med andre ting enn han. Han kommer til å gi lyd fra seg.

Anonymkode: 90d32...b40

Skrevet

Det må nå være kun venninner som bryr seg om snap av negler ? 
Er det overfladisk og jentete innhold på desse snappene så kan det hende han får litt hetta av heile opplegget 

Anonymkode: 0d355...8b5

Skrevet

Tror ikke min mann noen gang har svart på en snap jeg har sendt. Jeg ville ikke lagt så mye tenking i akuratt hvordvidt han svarer eller ei der, på om han er interessert eller ikke. Dere skal ha et treff så dra på det, og blir det en god treff og flere etterpå er det vel det som betyr noe. Kanskje han er litt reservert i førsten og vil føle seg frem hvordan ting er. Menn er ofte dårlig på og svare på alt mulig. Vi kvinner er flinke på og legge litt for mye i ting, og andre veien også vi skal tåle så mye andre veien. Som den tråden jeg netopp var i istad med han som ville bruke hver helg på noen annet en henne. Vi lar oss bli tråkket på også fordi vi ikke vil bli såret eller lei oss. Om manglende svar gjør deg usikker så holdt litt igjen, legg ballen hos han nå. Nå er det hans tur

Anonymkode: 2c4c9...7d7

Skrevet

Han er ikke spesielt intr i deg utover det å treffes for å evt knulle. 

Anonymkode: ea6d5...e14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...