Gå til innhold

Nyskjerrig på jentesex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med samme mann i 15 år… jeg er egentlig litt lei meg for at jeg aldri får mulighet til å utforske sex med en rund og deilig kvinne… det må jo være fantastisk… 

Anonymkode: 79845...e38

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Men menn er jo mye mindre trangsynte på dette. Kvinner vil ikke ha menn som ikke er 100% hetero, menn har ikke slike holdninger

Anonymkode: dfec3...743

Bortsett fra unntakene av kvinner, sånn som meg. Vi er ikke like. En mann som bænger med en annen mann er fint å se på. Jeg liker å bænge med andre kvinner også. 

Anonymkode: 40c46...be0

Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg TS si fra hvis du vil prate … bare å sende meg pm.

• Liker 1
Skrevet

Ikke alle fantasier behøver å bli levd ut. Noen ting kan være en god, fin, liten ting man har hodet og koser seg med. Jeg er normalt veldig åpen for å prøve ut nye ting, men enkelte ting kan ikke u-gjøres.

Om du ikke tror en slik samtale ville gått bra med mannen, ville jeg beholdt det i hodet og kost meg med det der. Sex er viktig, men tross alt bare en ting i en lang lang liste med viktige ting i livet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Trådstarter her:

Jeg ser den.. Og det er nettopp derfor jeg aldri kommer til å ta det opp med ham ordentlig, fordi folk har de holdningene. 

Jeg ser ikke på det som noe jeg MÅ handle på. Det er også stor forskjell på å være bifil (altså at man kan forelske seg i det samme kjønn) og å være biseksuell (at man er seksuelt nysgjerrig på det samme kjønn). Jeg har vært "hetero" hele livet, og kunne vært det resten av livet uten å måtte handle på visse fantasier. Verdsetter forholdet mer.

Anonymkode: ed3ee...a41

Samtidig så har du dem som ikke synes dette er et problem. Jeg er som deg, i et trygt forhold med en bra mann. Sexen er super og jeg ville ikke byttet han ut. Likevel tenner jeg på jentesex. Dette vet han og han tenner på at jeg tenner på det. Faktisk har han gitt utrykk for at han ikke regner det som utroskap om jeg har sex med ei jente. Det har aldri vært aktuelt, og jeg hadde nok ikke agert på det heller uten å involvere han på et vis… men det viser at det finnes menn som tåler at vi er nysgjerrige og tenner på jenter. Likevel er jeg  usikker på om jeg ville vært like tolerant andre veien…. Så jeg forstår virkelig den indre konflikten du kjenner på.  

Anonymkode: 8d6a1...92f

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

En ting som slår meg stadig vekk er hvor mange i ellers trygge, stabile forhold som holder så store deler av seg selv skjult for samboere, forlovede, ektefeller. De skal dele livet, men seksualitet er fortsatt et så gedigent tabu? 

TS, snakk med partneren din, fortell han alt du har fortalt her, også at trekant er uaktuelt. Ingen par matcher hverandre 100% og spesielt ikke om den ene kjenner på biseksuell nysgjerrighet. For sannsynligheten er stor for at du kommer til å ha denne tiltrekningen av og på fremover. Og uforløst seksualitet kan murre i negativ retning. I mitt vedkommende, om hun hadde tatt opp tilsvarende hjemme, hadde jeg høyst trolig vurdert å gi henne et frikort for å undersøke og utforske dette. Spesielt siden jeg selv ikke kan hjelpe på noen som helst annen måte.

Anonymkode: 78f5c...24c

Jeg tenker litt som deg, men kanskje det kan være akruelt for mannen å se på om de liker å bli sett på da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men du blir ikke sjalu om han vil ligge med henne også? 

Anonymkode: 370ac...3cb

Helt i starten så kom det litt småsjalusi frem når vi fantasere (fra beggel, men samtidig så var det så utrolig deilig og spennende å snakke om det. Satt på spissen så er det rett og rimelig at begge oss skal ha det godt sammen (jeg og mannen) med henne, om det skulle skje en gang og etter at vi fikk den tankegangen om at det er "oss+henne" og det er noe vi gjør sammen så finnes det ingen sjalusi lenger overhodet. 

Anonymkode: 8e6f3...21d

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har vært sammen med samme mann i 15 år… jeg er egentlig litt lei meg for at jeg aldri får mulighet til å utforske sex med en rund og deilig kvinne… det må jo være fantastisk… 

Anonymkode: 79845...e38

Ja, derfor må du lufte tankene dine for mannen. Husk at du bare lever en gang.....derfor jeg hoppet i det selv. Så nå har jeg ei som er fast for meg. Men det er kun sex da, er ikke noe romantisk utenom det :) Menn er nr.1 for meg, dette er ekstra krydderet...forandring fryder...spenning...det litt forbudte...det gjør at man blir ekstra tent. Så ikke gjør slike ting for ofte.

Anonymkode: 87b97...89b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 13.34):

nysgjerrig

Anonymkode: 96395...359

Så denne først nå. Ikke så mye å være nysgjerrig på. Dusjer sammen, beføler hverandre og fingerarbeid. Ikke slikking. Ingen fetisjer. For noen år siden, da det var in å sende ta nakenbilder bakfra på fjelltopper (naking), sendte vi begge et slikt bilde til mennene våre. Men de så det bare på sin måte!!

Anonymkode: 46c6f...ee6

Skrevet

Beint fram utroskap flere av kvinnene her beskriver. Hva faen er forskjellen på å ha sex med samme kontra motsatt kjønn? 

Hadde mannfolket deres hatt en mann på si, så er det vel rimelig trygt å si at forholdet er over. 

Anonymkode: 00f35...ca3

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.8.2023 den 7.31):

Helt i starten så kom det litt småsjalusi frem når vi fantasere (fra beggel, men samtidig så var det så utrolig deilig og spennende å snakke om det. Satt på spissen så er det rett og rimelig at begge oss skal ha det godt sammen (jeg og mannen) med henne, om det skulle skje en gang og etter at vi fikk den tankegangen om at det er "oss+henne" og det er noe vi gjør sammen så finnes det ingen sjalusi lenger overhodet. 

Anonymkode: 8e6f3...21d

Helt til han chatter med henne bak din rygg?

Anonymkode: 370ac...3cb

• 5 måneder senere...
Skrevet

Hei! Jeg er biseksuell og er også veldig nysgjerrig på andre damekropper. Har veldig lyst til å utforske og fantasien er stortsett kun om damer. Jeg tror det er noe som ligger i naturen hos oss kvinner å bli tiltrukket av andre kvinner. Jeg også er i et nyoppstått forhold men har lenge drømt om samme kjønn. Og hadde virkelig vært en opplevelse å få prøvd ut. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 12.34):

Jeg har alltid vært i heterofile forhold, og føler meg som en ganske "typisk" feminin jente som passer veldig bra med en maskulin mann, og at vi utfyller hverandre bra. Jeg har alltid trivdes veldig godt i forhold med menn og føler at sexlivet er bra. Jeg har også alltid vært en kvinne med veldig høy sexdrive (om det er relevant).

Men har vært litt betatt/tiltrukket av visse jenter før opp gjennom årene, aldri på den måten at jeg tror jeg hadde ønsket å være i et forhold med dem, mer at jeg tror det kunne ha vært veldig spennende å kysse dem, ta på dem osv. Har fantasert i blant om å gjøre ting med venninner, men det er aldri noe jeg hadde villet i praksis fordi jeg ikke hadde villet ødelegge vennskapet vårt.

Men bare tanken på å kysse en annen kvinne osv. gjør meg veldig tent, og det føles litt "forbudt ut..?" liksom.

Spørsmålet mitt er vel egentlig.. hvordan skal jeg noen gang kunne utforske dette/denne siden av meg når jeg er i et lykkelig heterofilt forhold og egentlig vil gifte meg, stifte familie osv.? Jeg føler ofte når jeg onanerer at jeg kan se for meg å ha sex med en jente, og det tenner meg veldig. Jeg ser aldri for meg andre menn enn partneren min når jeg onanerer fordi jeg føler at jeg bare vil tenke på ham da. Men andre kvinner føles liksom ikke ut som utroskap (selv om jeg vet at det ville ha vært det om noe skulle ha skjedd utover min fantasi).

Er det noen andre kvinner som er i samme båt eller kan relatere? Som har noen fantasier de skulle ønske de kunne ha opplevd en eller annen gang i livet? Jeg tror jentesex hadde vært kjempedeilig, men jeg hadde jo f.eks aldri oppsøkt en lesbisk eller bifil kvinne for dette da jeg ikke hadde villet såre henne hvis hun hadde villet ha mer enn bare sex/kos. I tillegg vil jeg jo i praksis bare være med partneren min, jeg bare klarer ikke å slutte å tenkte på at jeg skulle ønske noe skjedde spontant med en annen kvinne. Ikke at jeg har en spesiell person i tankene nå, bare sånn generelt.

Please ingen foreslå trekant med meg, partneren min og en annen kvinne, det er jeg altfor sjalu/usikker for å noen gang gå med på, og det tror jeg aldri hadde gitt meg nytelse.

Anonymkode: ed3ee...a41

Jeg tenker at du kan jo ta dette opp med samboeren din. Meget mulig han blir veldig kåt. Du kan jo foreslå at du møter en kvinne og forteller han om det etterpå. Ikke sikkert han godtar det, men noen menn gjør det. Evnt at han er med, men at bare du og henne gjør ting, å når hun går, så kan du og samboeren din gjøre ting. Du vet ikke hva han tenker før du tar det opp.

Anonymkode: 0cf1e...bb0

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 14.51):

om min kjæreste hadde kommet og sagt at han og tenner på andre menn, hadde jeg avsluttet forholdet der og da. Noen av oss hetero ønsker kun å omgås med andre hetero-folk, ikke bifile.

Anonymkode: 0f591...6af

Om min samboer hadde kommet og sagt at hun tenner på andre kvinner (også), så hadde jeg sagt «kjør på!». Det enkleste hadde vært om hun prøvde dette uten meg, men jeg hadde nok blitt nysgjerrig og kåt av det om hun tok det skrittet (sic!).

Anonymkode: 77ce9...b95

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 13.32):

Jeg er heterofil og lever i et stabilt forhold med en mann som "alt" fungerer med. Tilsvarende gjelder min beste venninne. Men når vi to er alene på tur hjelper vi alltid hverandre til orgasme. Ingen av oss har nevnt det for noen andre, heller ikke for mennene våre. Det er aldri noe tema mellom oss utenom når vi er alene på tur.

med fingre/leketøy eller oralsex?

Anonymkode: f8b0a...cb7

Skrevet

Personlig hadde jeg blitt tent om min kone ønsket å ha sex med en kvinne, selv om jeg ikke var tilstede. Tror mange menn er som meg, så «legg ut» en føler ovenfor din mann. Jeg tror muligheten er stor for at du ville fått «go»

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 13.32):

Jeg er heterofil og lever i et stabilt forhold med en mann som "alt" fungerer med. Tilsvarende gjelder min beste venninne. Men når vi to er alene på tur hjelper vi alltid hverandre til orgasme. Ingen av oss har nevnt det for noen andre, heller ikke for mennene våre. Det er aldri noe tema mellom oss utenom når vi er alene på tur.

Så dere er utro begge to?

Anonymkode: 5851d...13e

Skrevet

får besøk av bestevenninna jeg ikke har sett på en stund etter ett nylig kjipt brudd. Kunne tenkt meg å prøve selv. men tørr ikke å spørre hun.

Anonymkode: e0185...eef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...