AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #1 Skrevet 12. august 2023 Jeg og typen har vært sammen et år, og har det egentlig greit sammen. Det er bare et lite problem, og det er at vi aldri er sammen i helgene. Han jobber på sjøen, og jeg har barn annenhver uke. De få helgene vi begge faktisk er ledig legger han alltid andre planer. I dag sa jeg at jeg syns det var litt dumt at vi hvertfall ikke fikk en av kveldene sammen i helgen, og da kalte han meg kontrollerende. Jeg forsto ingenting, for jeg har ingen problemer med at han går ut på byen, men skulle ønske vi fikk en av dagene sammen. Er jeg urimelig? 🫠 Anonymkode: 3715e...bb3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #2 Skrevet 12. august 2023 Nei, det er ikke urimelig og jeg å si jeg synes det høres usunt ut at han bruker ord som "kontrollerende" på den måten. Jeg ville skygget banen Anonymkode: 4cdfd...923 9 9
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #3 Skrevet 12. august 2023 Hvorfor vil han være samboer når han tydeligvis foretrekker å være alene uten noen forpliktelser ? Hvorfor tar du ikke deg opp med han på en klinkende klar måte? Anonymkode: 20a96...754 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #4 Skrevet 12. august 2023 Det forholdet hadde jeg ikke orket og vært i, en som aldri setter av en kveld i en helg er ikke verdt din tid. Han prioriterer deg ikke, og er ikke så opptatt av og sette tid til deg heller. Etter 1 års forhold bør man jo forsatt være i en forelskelses stadige, og da setter man av tid til hverandre. Det er ikke sånn at du kun duger i hverdagen, men alle andre helger så er du ikke så viktig. Det at han ikke prioriter deg en lørdagskveld nå burde egentlig være en øyeåpner for deg for hva du har i vente fremover. Du har barn i tilegg, han oppfører seg forsatt som han er single og fri og vil kun bruke helgene til sine egne ting og egne planer og kan ikke bruke en kveld på dere engang. Er det det du ønsker? Pass på så du ikke blir gravid nå. Anonymkode: 98fea...401 7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #5 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det forholdet hadde jeg ikke orket og vært i, en som aldri setter av en kveld i en helg er ikke verdt din tid. Han prioriterer deg ikke, og er ikke så opptatt av og sette tid til deg heller. Etter 1 års forhold bør man jo forsatt være i en forelskelses stadige, og da setter man av tid til hverandre. Det er ikke sånn at du kun duger i hverdagen, men alle andre helger så er du ikke så viktig. Det at han ikke prioriter deg en lørdagskveld nå burde egentlig være en øyeåpner for deg for hva du har i vente fremover. Du har barn i tilegg, han oppfører seg forsatt som han er single og fri og vil kun bruke helgene til sine egne ting og egne planer og kan ikke bruke en kveld på dere engang. Er det det du ønsker? Pass på så du ikke blir gravid nå. Anonymkode: 98fea...401 Finn den som ønsker og bruke tid på deg. Det at han mener du er kontrollerende for at du tok opp at du ønsket en kveld med han 🚩🚩 du må få opp øyne dine at dette satser man ikke på, og ihvertfall ikke med barn i bilde. Man må ikke være i et forhold for enhver pris. Det at du etter 1 år er der og godtar det. Det finnes noen der ute som er modne og voksne nok for et forhold. Han her er ikke den fyren. Anonymkode: 98fea...401 5 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #6 Skrevet 12. august 2023 Hva sier din eks, faren til barnet. Mener han du også er kontrollerende? Anonymkode: b5fd5...1ff
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #7 Skrevet 12. august 2023 Man må jo få si ifra om behov man har uten å bli kalt kontrollerende. Jeg antar at du sa det på en ok måte, og at du ikke KREVDE at han var med deg i helgen. Anonymkode: ce90c...78b 1
Virrevirrevapp Skrevet 12. august 2023 #8 Skrevet 12. august 2023 Han må såklart prioritere å være med deg når han faktisk er hjemme fra sjøen. Og ihvertfall hvis han ikke har barn eller hobbier som ikke er byen. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #9 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg og typen har vært sammen et år, og har det egentlig greit sammen. Det er bare et lite problem, og det er at vi aldri er sammen i helgene. Han jobber på sjøen, og jeg har barn annenhver uke. De få helgene vi begge faktisk er ledig legger han alltid andre planer. I dag sa jeg at jeg syns det var litt dumt at vi hvertfall ikke fikk en av kveldene sammen i helgen, og da kalte han meg kontrollerende. Jeg forsto ingenting, for jeg har ingen problemer med at han går ut på byen, men skulle ønske vi fikk en av dagene sammen. Er jeg urimelig? 🫠 Anonymkode: 3715e...bb3 Du er sammen med en drittsekk som styrer tiden dere er sammen, og la meg gjette - det er vel kun når han vil ha et knull? (Satt på spissen). Dette er ikke helt normalt og han ØNSKER ikke å tilbringe frihelger med deg, du burde rett og slett revurdere hele fyren. Manipulerende er han og. Anonymkode: d8a04...333 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #10 Skrevet 12. august 2023 Det der hadde jeg ikke giddet. En fyr som slenger ut med «kontrollerende» og annet når jeg forteller om mine behov taper automatisk. Det må gå an å ha en voksen samtale om hvilkenbehov man har i et forhold uten å få merkelapper slengt i trynet. Anonymkode: 188d6...9b7
PM75 Skrevet 12. august 2023 #11 Skrevet 12. august 2023 Hvorfor ønsker han ikke å være med deg i helgene? Det burde jo være noe han har lyst til, hvis dere er kjærester..
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #12 Skrevet 13. august 2023 Den første tiden med han jeg nå er gift med var vi desperat etter å være mest mulig sammen. Det meste annet ble bortprioritert i lang tid. Selv nå, 20 år senere, planlegger vi uka slik at vi har rom for kvalitetstid sammen, og denne tiden betyr mye for oss. Så må dessverre si meg enig i denne; AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du er sammen med en drittsekk som styrer tiden dere er sammen, og la meg gjette - det er vel kun når han vil ha et knull? (Satt på spissen). Dette er ikke helt normalt og han ØNSKER ikke å tilbringe frihelger med deg, du burde rett og slett revurdere hele fyren. Manipulerende er han og. Anonymkode: d8a04...333 Anonymkode: 10c25...8ca 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #13 Skrevet 13. august 2023 Jeg forventer å være prioritet nr 1 i tillegg til barn om barn er inne i bildet. Denne mannen er ikke interessert eller forelsket i deg. Anonymkode: 9dbbc...7a1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå