Kaffeskål! Skrevet 12. august 2023 #1 Del Skrevet 12. august 2023 Hei! Vet ikke helt hvor dette passer inn, men prøver her. Etter en oppdatering av snapchat, så har alle jeg abonnerer på forsvunnet fra stories siden der de lå før. Hvordan kan jeg få de tilbake, eller er de havnet et annet sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #2 Del Skrevet 14. august 2023 Flere skriver om det samme. Men du har ikke skrevet om du har android eller ios. Du har heller ikke skrevet hvilken versjon av snapchat du lastet ned Har du prøvd å fjerne chache fra appen og logge inn på nytt? Har du prøvd å reinstallere snapchat? Jeg har ikke problemet, har android, og snapchat versjon 12.46.0.51 Anonymkode: 0072b...af8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #3 Del Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Flere skriver om det samme. Men du har ikke skrevet om du har android eller ios. Du har heller ikke skrevet hvilken versjon av snapchat du lastet ned Har du prøvd å fjerne chache fra appen og logge inn på nytt? Har du prøvd å reinstallere snapchat? Jeg har ikke problemet, har android, og snapchat versjon 12.46.0.51 Anonymkode: 0072b...af8 Jeg har samme problem, har android, gjort alt du skrev og har samme versjon som deg.. Anonymkode: 05b2d...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå