AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #1 Skrevet 12. august 2023 vet ikke helt hvor jeg skal begynne for listen er lang. men jeg blir utslitt av alt, kan gå en uke hvor jeg ikke klarer å dusje, da spesielt om det er andre ting jeg må gjøre for da har jeg ikke overskudd til den dusjen eller lage meg mat. Dette har blitt verre og verre med årene og jeg har måtte kuttet ut mye, både når det kommer til jobb og fritid. Visst jeg pusher meg kan jeg bli liggende ute av stand til noe i flere dager selv etter enkle ting som å dra pp handletur. (Er i tilegg sykemeldt på 6mnd). Er bare 25 og dette begynte gradvis når jeg var 19-20. Blir så oppgitt da jeg ikke kan planlegge noe og må se alt an på dagsform. Har noen få gode dager hvor jeg til og med kan gå fjelltur, men detter er maks en gang i mnd. sliter også mye med kvalme, er stort sett kvalm hele tiden i mindre eller større grad, men føler allikavel at jeg får i meg greit med mat. sliter også mye med hodepine utenom som jeg også har hatt i mange år. Vet jeg burde ta dette med fastlegen men får bare høre at det er psykisk, har prøvd flere ganger, selv om jeg nå føler meg psykisk bra, og depresjonen er vekke. Står på venteliste til ny fastlege men det tar tid. Har tatt en del blodprøver som sier at alt er normalt utenom ganske høyt b12 (lå på 1500ca når det ble sjekket for 4mnd siden) stoffskifte er og normalt. ble litt rotete dette men vil egentlig bare høre om noen har vert borti lignende og hva jeg evt kan gjøre når fastlegen ikke tar meg seriøst. Samboer og bedrifts sykepleier har begge nevnt ME. Anonymkode: b13d1...014
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå