AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #1 Skrevet 12. august 2023 Har noen samme erfaring som meg? Jeg bli nemlig deppa/ lei meg når jeg blir betatt/forelsket i en. Skjønner ikke hvorfor jeg blir det. Blir sjeldent forelsket men når jeg først blir det så blir jeg lei meg samtidig. Kanskje fordi jeg er redd for å gå inn i et forhold.. jeg vet ikke. Bare så ekstremt forvirrende. Anonymkode: 5a0fc...2d9
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #2 Skrevet 12. august 2023 Du blir nok redd. Jeg er omvendt; blir uredd og "modigere enn meg selv" når jeg blir betatt av noen. Anonymkode: f0c12...ecb
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #3 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har noen samme erfaring som meg? Jeg bli nemlig deppa/ lei meg når jeg blir betatt/forelsket i en. Skjønner ikke hvorfor jeg blir det. Blir sjeldent forelsket men når jeg først blir det så blir jeg lei meg samtidig. Kanskje fordi jeg er redd for å gå inn i et forhold.. jeg vet ikke. Bare så ekstremt forvirrende. Anonymkode: 5a0fc...2d9 Er betatt og forelsket ganske likt for deg, eller reagerer du ulikt? Tenker du blir slik fordi du er redd for å vise deg sårbar og for å bli såret. Det forstår jeg godt. Det koster en del å vise seg sånn ovenfor noen man holder på å bli kjent med. Og man har ingen garantier. Anonymkode: d0319...de7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #4 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er betatt og forelsket ganske likt for deg, eller reagerer du ulikt? Tenker du blir slik fordi du er redd for å vise deg sårbar og for å bli såret. Det forstår jeg godt. Det koster en del å vise seg sånn ovenfor noen man holder på å bli kjent med. Og man har ingen garantier. Anonymkode: d0319...de7 Ja du sier noe der. Tror nok jeg er redd for å bli sårbar/ såret. det gjelder særlig når jeg liker noen veldig godt og ikke helt får den samme interessen tilbake. Høres ut som alle andre blir så glad i å være i en dating prosess. Jeg mister meg sjøl litt da… kjipt Anonymkode: 5a0fc...2d9
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #5 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja du sier noe der. Tror nok jeg er redd for å bli sårbar/ såret. det gjelder særlig når jeg liker noen veldig godt og ikke helt får den samme interessen tilbake. Høres ut som alle andre blir så glad i å være i en dating prosess. Jeg mister meg sjøl litt da… kjipt Anonymkode: 5a0fc...2d9 Har det helt likt som deg TS. Tror det handler om at man føler seg ekstra sårbar og blir redd for å bli såret. Jeg er i akkurat samme situasjon nå og det er ikke noe kult. Noen blir kjempelykkelige når de blir betatt/forelsket, jeg blir ikke det. Anonymkode: 680ad...82a
makkapakka Skrevet 12. august 2023 #6 Skrevet 12. august 2023 Ja jeg blir det, kaller det heller sorg enn forelskelse, går i hi til det går over. Jeg beundrer de som tør å vise det og tar sjansen på å bli såret. For min del tror jeg det er fordi det sjelden er gjensidig at jeg reagerer som jeg gjør. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #7 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har det helt likt som deg TS. Tror det handler om at man føler seg ekstra sårbar og blir redd for å bli såret. Jeg er i akkurat samme situasjon nå og det er ikke noe kult. Noen blir kjempelykkelige når de blir betatt/forelsket, jeg blir ikke det. Anonymkode: 680ad...82a Godt å høre jeg ikke er den eneste. Hvordan går det med datingen for deg nå da? Sier du det til han Anonymkode: 5a0fc...2d9
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #8 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Godt å høre jeg ikke er den eneste. Hvordan går det med datingen for deg nå da? Sier du det til han? Anonymkode: 5a0fc...2d9 Anonymkode: 5a0fc...2d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå