AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #1 Skrevet 12. august 2023 Kjæresten kjenner litt en mann og hadde møtt kona hans en gang før vi begge møtte dem. Kjæresten min har flere kvinnelige venner og er ganske åpen og hjelpsom. Men merker jeg blir litt sånn usikker på dette her. Etter at vi møtte dem fikk han nummeret hennes og har kommet med litt tips etc til ting som kan være hjelpsomt for henne (litt fordi de har vært i samme situasjon jobbmessig). Akkurat dette er noe han gjør med flere og ikke uvanlig at han tekster med kvinnelige venner. men når han nevner henne virker han litt sånn.. hva skal jeg si ivrig? Litt som om når man er imponert over noen eller kanskje være, har en crush. Hun er sjef for et firma og det er gjerne det han nevner hvis han nevner denne dama for andre. Mulig hun er dyktig etc, men jeg er ikke fullt imponert. Helt ærlig syntes jeg hun virker litt arrogant da vi møtte henne. Skrøt av noe hun er god på uten sammenheng til hva som ble snakket om. og han virker interessert i å treffe henne, forhåpentligvis sammen med meg da. Vi møtte henne en gang senere for middag. Det er jo ikke noe mellom dem fordi de kun har møttes få ganger og vi ikke bor i samme by. Men kjenner jeg reagerer litt. Hun er en vakker dame. Igjen, han treffer andre kvinner liksom for en lunch eller en drink noen ganger, men det skjer ikke veldig ofte. Hun har ikke virket super interessert så langt i å treffes igjen, og han liksom tenker tydeligvis over dette. Så lurer jeg på om han tenker over det slik man gjør når man er interessert i noen. Så nylig møtte han både mannen og kvinnen igjen. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg ta det opp med han? Jeg kan merke kroppsspråket hans endrer seg når han ser vakre kvinner. Vet han ikke kan hjelpe for det, men det gjør vondt for meg når jeg ser det. noen råd til meg her? Spørre han om henne? Og hvis det viser seg st han har en crush hva gjør jeg da? Han er kjempesnill og seriøs med meg Anonymkode: 6349a...f1c
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #2 Skrevet 12. august 2023 Forstår godt dette er ubehagelig og vondt. Tror jeg hadde sett det an, kanskje kontakten og grunnen til å snakke om henne forsvinner av seg selv? Det kan skje gjennom et samliv at man blir betatt av andre. Det er hvordan man agerer på det som avgjør veien videre. Anonymkode: de656...cbb
MacadamiaNut Skrevet 13. august 2023 #3 Skrevet 13. august 2023 Jeg hadde kanskje prøvd å snakke med han om hvorfor det plager han at hun ikke er så gira på så mye kontakt/treff/middager. Jeg hadde også informert han om at kanskje hun synes det er kleint at han blir som en oppmerksomhetssyk guttevalp, rett og slett bedt han om å ta seg sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå