AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #1 Skrevet 12. august 2023 Lagde en tråd for noen måneder siden hvor jeg mistenkte at en jeg datet hadde ghosted meg. Fant ut at jeg hadde rett i det. Fant aldri ut hvorfor. Sendte en melding til slutt hvor jeg saklig, men direkte, sa hva jeg mente om oppførselen hans/ fenomenet «ghosting.» Fikk aldri noe svar. Nå et halvt år senere tar han igjen kontakt og har invitert meg på middag. Jeg har enda ikke svart, men bekreftet at jeg fikk meldingen. Jeg vet i grunn svaret selv, men er likevel nysgjerrig, og noe i tvil. Mye på grunn av at vi hadde så god kjemi; Har noen opplevd noe slikt selv og blitt … positiv overrasket? Er det noe «håp?» Ville dere ha takket ja til middagen, men med noen forbehold? For eksempel spurt om hva som gikk galt forrige gang? Anonymkode: db76d...701
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #2 Skrevet 12. august 2023 Hadde ikke giddet. Hvorfor belønne slik oppførsel med en sjanse til? Anonymkode: 1d716...65c 25
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #3 Skrevet 12. august 2023 Nei. Hadde bedt vedkommende om å ikke kontakte meg mer. Respektløst å ghoste. Hadde ikke stolt på han igjen. Anonymkode: ab0dd...6e3 13 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #4 Skrevet 12. august 2023 Ts her. Naivitet, et patetisk håp om at ting/ mennesker kan forandre seg. Men 100% enig med deg. Anonymkode: db76d...701
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #5 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts her. Naivitet, et patetisk håp om at ting/ mennesker kan forandre seg. Men 100% enig med deg. Anonymkode: db76d...701 Du er svak som gir etter......du kan bli ghostet igjen om han finner noen "bedre". Anonymkode: a79bf...d90 8 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #6 Skrevet 12. august 2023 Er ikke så vanskelig å skjønne hva som skjedde. Mannen hadde noe annet på gang, og brydde seg ikke om å forklare til TS. Nå er han plutselig ledig på markedet, og han forsetter det han slapp sist. Forstår jeg deg riktig TS, så har du egentlig lyst å date han og tro at han har forandret seg? Anonymkode: 6ed2a...4f8 5
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #7 Skrevet 12. august 2023 Sier du ja, så godtar du slik oppførsel fra ham. Han burde evt sagt beklager før han spør deg ut på middag, men det har han ikke gjort. Slett og blokker. Anonymkode: f6ecd...34e 6
Raven.Writingdesk Skrevet 12. august 2023 #8 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts her. Naivitet, et patetisk håp om at ting/ mennesker kan forandre seg. Men 100% enig med deg. Anonymkode: db76d...701 Han har ikke endret seg da hadde han gitt deg forklaringen med en gang, i det minste anerkjent at det var ugreit og gitt tegn til at han forsøker å reparere feilen. Det han gjør er å forvente at du hopper når han sier hopp. Han vet nok at du er interessert og akkurat nå av en eller annen grunn passer det for han å ha noe med deg å gjøre. Det er ikke fordi han genuint er interessert i deg, men kanskje grunnet kjedsomhet, gjøre noen sjalu, «enkelt ligg» eller lignende. Møter du han kommer du til å mest sannsynlig utvikle mer følelser (fordi du har blitt enda mer emosjonelt investert) og han har kun fått enda mer bekreftet at han kan gjøre som han vil i relasjonen med deg. Konfronter ham heller igjen via SMS: hvorfor tar du plutselig kontakt nå når du ghostet meg for 6 mnd siden». Se hvordan han reagerer. En «oppegående» person vil for det første ikke oppføre seg slik, og vil for det andre i så fall forvente en konfrontasjon/reaksjon. En narsissist som er høy på seg selv og mener han er bedre enn andre vil enten forsøke å manipulere deg eller bli sint fordi du skal bare være glad han gidder å ta kontakt. Så konfronter eller bare drit i det. Ikke møt opp på en middag uten å ha fått tydelig avklaring på hva han holder på med. 1 6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #9 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er ikke så vanskelig å skjønne hva som skjedde. Mannen hadde noe annet på gang, og brydde seg ikke om å forklare til TS. Nå er han plutselig ledig på markedet, og han forsetter det han slapp sist. Forstår jeg deg riktig TS, så har du egentlig lyst å date han og tro at han har forandret seg? Anonymkode: 6ed2a...4f8 Ts her. Jeg er veldig delt. Jeg er 100 % enige med hva dere skriver her som svar. Og hadde jeg kommentert en slik tråd, eller gitt råd til en venninne e.l., så hadde jeg gitt samme råd som dere. Men ja, jeg sitter her og minnes kjemien vi hadde, min biologiske klokke tikker, er lei av å være «evig» singel, osv. Og har et utrolig naivt håp om at folk kan forandre seg. Eller at det går bedre denne gangen. Men rent objektivt sett, så tror jeg ikke på det selv. Så jeg trenger jo en realitetsorientering. Anonymkode: db76d...701
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #10 Skrevet 12. august 2023 Mitt svar ville vært: "Nei :)" Anonymkode: 81865...3d7 1 6
Gjest ti10 Skrevet 12. august 2023 #11 Skrevet 12. august 2023 Nei, vet du hva, noe selvrespekt må du da ha??!! Det hadde vært en ting hvis han hadde kommet med en god forklaring på hvorfor ting ble som de ble sist, men å oppføre seg som en drittsekk og så bare invitere deg på middag og bare late som ingenting, det hører ikke til noen steder. Da er han ikke bare en feig drittsekk, men sannsynligvis dum også. Du kan helt sikkert gjøre det bedre enn han her.
Virrevirrevapp Skrevet 12. august 2023 #12 Skrevet 12. august 2023 Hadde ikke giddet å svare en gang. 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #13 Skrevet 12. august 2023 Lå du med han sist? Anonymkode: 9f245...73a
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #14 Skrevet 12. august 2023 Han hadde noe annet på gang den gangen. Jeg hadde svart nei. Dårlig start! Anonymkode: 642a4...023 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #15 Skrevet 12. august 2023 Ts her. Hvorfor tenker du at det er relevant? AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Lå du med han sist? Anonymkode: 9f245...73a Anonymkode: db76d...701
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #16 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts her. Hvorfor tenker du at det er relevant? Anonymkode: db76d...701 For om dere gjorde det...så ghoster han deg når han fikk et ligg... så hadde han kanskje noen andre som ble neste ligg... Nå er det "tørke", og da tar han kontakt igjen. Det du omtaler som kjemi/god tone, er bare at han gjør/sier det du/damene liker, for å få ligge. Gutter er enkle. Anonymkode: 9f245...73a 4 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #17 Skrevet 12. august 2023 Why so desperat for en som har kastet deg som en søppel før? Eier du ikke skam? Anonymkode: 13823...0a3 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #18 Skrevet 12. august 2023 "Tror du jeg er helt idiot? Der er plenty av kvinner i verden du kan behandle dårlig, men det blir ikke meg en gang til! God middag! " Anonymkode: 2c66a...6c2 6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #19 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ts her. Jeg er veldig delt. Jeg er 100 % enige med hva dere skriver her som svar. Og hadde jeg kommentert en slik tråd, eller gitt råd til en venninne e.l., så hadde jeg gitt samme råd som dere. Men ja, jeg sitter her og minnes kjemien vi hadde, min biologiske klokke tikker, er lei av å være «evig» singel, osv. Og har et utrolig naivt håp om at folk kan forandre seg. Eller at det går bedre denne gangen. Men rent objektivt sett, så tror jeg ikke på det selv. Så jeg trenger jo en realitetsorientering. Anonymkode: db76d...701 Ok, men gjør du om han vender deg ryggen en gang til ? Anonymkode: 6ed2a...4f8 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #20 Skrevet 12. august 2023 Ts her. Takk for alle svar og gode råd. Nei, vi lå ikke sammen. Rotet litt, men ikke sex. Vi var vel på 3-4 dates. Jeg driver as we speak og skisserer ned en melding som svar, basert på hva dere har rådet meg til her inne. Jeg kommer ikke til å spørre om forrige gang, men regelrett svare nei basert på hvordan han behandlet meg. Anonymkode: db76d...701 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå