Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 2 barn med 2 fedre 1 men min nåværende kjæreste som for tiden går på skole i en annen by/sted frem til sommeren. men det jeg da lurer på er han har vårt felles barn med seg dit han bor nå og mitt andre barn bor med meg. synest dere dette er rart/dumt uannsvarlig av meg? eller er det helt greit. hun er jo trossalt med faren sin. er så mange i nærmeste familie som er negativ til dette, men synest selv det fungerer fint. er hjemme hver helg da. noen meninger???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge barnet trives, hvorfor skal andre bry seg? Gjør som dere syns er best, er dere voksne nok til å ha barn, er dere voksne nok til å ta denne typen avgjørelser på egenhånd. ;)

Gjest Miloine
Skrevet (endret)

Hvis alt er tilrettelagt mht. barnepass mens far er på skolen er vel det en grei løsning!

Det kommer også ann på hvor gammelt barnet ditt er, og om hun er i stand til å ytre en egen mening om dette eller ikke.

Selv om du synnes det er greit å se barnet ditt kun i helgene er det ikke sikkert at barnet synnes det er ofte nok å være sammen med deg.

Dette finner dere også ut av underveis, og dette trenger jo ikke i første omgang være en permanent løsning.

Endret av Miloine
Skrevet

Dette må jo bli et individuelt valg da det er dere som best kjenner barnet. Selv ville jeg nok valgt en annen løsning for mine unger, men full respekt for deres valg :)

Gjest lilletroll
Skrevet

Så lenge dette fungerer for dere synes jeg det er en flott løsning! Tenk så koselig for faren å kunne ha barnet sitt hos seg selv om han måtte vekk for å gå på skolen. Så lenge dere fortsatt er sammen er det vel midlertidig, og planen at dere alle skal bo under samme tak etterhvert? På den måten ville det kanskje vært mest ideelt at begge barna bodde der dere alle skal bo til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...