AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #1 Skrevet 12. august 2023 Jeg tenker å bestille den rimeligste via gjensidige. Håper den er grei nok forsikring. Forsøkte å lese meg frem. Men Ikke lett å vite hvilke man skal velge. Hvilke reiseforsikring har du ? Anonymkode: 9efa8...2e6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #2 Skrevet 12. august 2023 DNB og Frende. DNB dekker alt alle andre dekker til sammen. Med 100+ reisedager ser jeg ingen grunn til å være kjip på kronestykker her. Anonymkode: 5617f...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #3 Skrevet 12. august 2023 Storebrand, en del av totalpakke gjennom Akademikerne. De har vært fantastiske de gangene det har vært noe. Se på pakkeløsninger, ofte er det rimeligere og bedre enn å kjøpe enkeltforsikringer. Anonymkode: 1af3d...ea1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #4 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Storebrand, en del av totalpakke gjennom Akademikerne. De har vært fantastiske de gangene det har vært noe. Se på pakkeløsninger, ofte er det rimeligere og bedre enn å kjøpe enkeltforsikringer. Anonymkode: 1af3d...ea1 Storebrand her også. Jeg har den dyreste, mest for å få dekning for eierandel leiebil. Måtte bruke forsikringen under covid da det ikke var mulig å fly til USA (jeg kjøpte billett i januar 2020…), det var helt uproblematisk. Anonymkode: da023...859
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #5 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Storebrand her også. Jeg har den dyreste, mest for å få dekning for eierandel leiebil. Måtte bruke forsikringen under covid da det ikke var mulig å fly til USA (jeg kjøpte billett i januar 2020…), det var helt uproblematisk. Anonymkode: da023...859 Vi hadde også en del turer som ikke lot seg gjennomføre i 2020. De fikset alt, uten spørsmål. Anonymkode: 1af3d...ea1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #6 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 7.22): Jeg tenker å bestille den rimeligste via gjensidige. Håper den er grei nok forsikring. Forsøkte å lese meg frem. Men Ikke lett å vite hvilke man skal velge. Hvilke reiseforsikring har du ? Anonymkode: 9efa8...2e6 Jeg har reiseforsikring i samme selskap som resten av forsikringene min som er frende. Denne dekker alt fra jeg går ut av døra. Og så har jeg reiseforsikring knyttet til master card som brukes om reisen er betalt med kortet. Anonymkode: 40ad4...6a6
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #7 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har reiseforsikring i samme selskap som resten av forsikringene min som er frende. Denne dekker alt fra jeg går ut av døra. Og så har jeg reiseforsikring knyttet til master card som brukes om reisen er betalt med kortet. Anonymkode: 40ad4...6a6 I hvilke tilfeller har du opplevd at leverandør av mastercardet tar kostnader som forsikringsselskapet ikke tar? Anonymkode: 1af3d...ea1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #8 Skrevet 13. august 2023 Gjensidige. Reiser mye, mer enn 100 reisedatoer pr år, utenlands og innenlands. Den dekker det som er viktig for meg, helsetjenester utenfor EØS, og ikke hjemsendelse. I løpet av mer enn 40 år har jeg ikke hatt bruk for den, så usikker på hvor god kundeservice er. Bestilte og betalte reiser under covid ble refundert fra flyselskap, hoteller og turarrangører, så det var ingen grunn til å koble på forsikringsselskap. Anonymkode: 3d7b9...ceb
Pawn Hearts Skrevet 13. august 2023 #9 Skrevet 13. august 2023 Fremtid gjennom DnB Mastercard. Jeg fikk bruk for forsikringen da jeg ble syk under en reise tidligere i år, og makan til imøtekommenhet har jeg aldri vært borti fra et forsikringsselskap før.
Amossa Skrevet 13. august 2023 #11 Skrevet 13. august 2023 Jeg lurer på det samme. Vi har all øvrig forsikring i IF. Noen her som har reiseforsikring hos dem?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #12 Skrevet 13. august 2023 DNB gjennom kredittkortet og Frende reiseforsikring. Har aldri hatt behov for å bruke førstnevnte, men fått svært god hjelp av sistnevnte. Kan absolutt anbefales. Anonymkode: cff30...4af 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #13 Skrevet 13. august 2023 Har fremtind, fornøyd så langt. Anonymkode: 196a3...851
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå