AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #1 Skrevet 12. august 2023 At resten av meg ikke er så tiltrekkende, eller? Jeg er vant til komplimenter fra menn som går på alt fra smil til rompe til former til utstråling, og ihvertfall personligheten min. At jeg er sprudlende smart, morsom, blid osv. Men min nye kjæreste, som var den som definerte oss som kjærester, er rimelig sparsommelig med ros og lovord. Det sitter ikke akkurat løst. Han sier han elsker å ha sex med meg, at han gleder seg til å se meg, savner meg, eller han skulle ønske jeg var der. Han er veldig fysisk, kyss, kos, klem, tafsing, armkrok osv. Men har ikke én gang hørt at jeg er nydelig. Burde jeg egentlig vokte meg litt og kanskje forvente at han ikke er så investert? Jeg er hodestups forelsket og sier både det og fine ting til han daglig. Vi har fortalt barn og familie om at vi er sammen, han har gjort dette på eget initiativ og var den som initierte at vi alle møttes slik barna også kan bli kjent. Vi har også planlagt en helgetur noen mnd frem i tid. Hva tenker dere andre? Hva mener dere menn når dere kun fremhever dama sine øyne?? Anonymkode: d1b50...a45
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #3 Skrevet 12. august 2023 MarianneE skrev (1 minutt siden): Herrejesus.... Med det mener du at det er teit at jeg tenker på dette, eller? Anonymkode: d1b50...a45 3
Neket Skrevet 12. august 2023 #4 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Med det mener du at det er teit at jeg tenker på dette, eller? Anonymkode: d1b50...a45 Ja! 24
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #5 Skrevet 12. august 2023 Neket skrev (1 minutt siden): Ja! Er det så på bærtur å kjenne savn etter litt verval bekreftelse? Tolker det dit hen at jeg absolutt ikke burde ta dette opp med min bedre halvdel om jeg ikke vil høres helt psycho ut? 😅 Anonymkode: d1b50...a45 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #6 Skrevet 12. august 2023 Tryggeste er nok å dumpe ham 😆 Anonymkode: 5269f...af9 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #7 Skrevet 12. august 2023 Mennesker er forskjellige. Det er ikke sikkert verbale bekreftelser er hans «kjærlighetsspråk». Men du får jo en drøss andre bekreftelser i handling, det burde telle mye, og roe ned bekymringen din. Anonymkode: 0d483...5d9 7
MarianneE Skrevet 12. august 2023 #8 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Med det mener du at det er teit at jeg tenker på dette, eller? Anonymkode: d1b50...a45 100% ja! 9 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #9 Skrevet 12. august 2023 Les om kjærlighetsspråk, det er et poeng i de greiene der. Folk har gjerne forskjellige måter å uttrykke kjærlighet på, og det ser jo ut som han gjør det på veldig mange måter, bare ikke med komplimenter. Mens ditt språk kanskje er komplimenter, så da blir det litt kræsj, og du lurer på om han ikke elsker deg nok fordi han ikke sier han elsker deg på den måten du foretrekker. Man må lære seg litt å lese den andres språk, se de tingene han gjør som uttrykker hans kjærlighet til deg. Når det er sagt - jeg hadde ikke likt et forhold uten komplimenter, selv om han hadde trygget meg 100% på at han elsket meg på alle andre måter og jeg ikke var i noe tvil om det. Det er viktig for meg. Dere kan jo ha en samtale om det, noen ting man trenger må man si fra om, så vil den andre lære. Det faller han ikke naturlig, kanskje han er fra et hjem hvor komplimentene ikke satt løst, men det går an å bli mer vant med det. Gir du han komplimenter? At du har fine øyne betyr forøvrig selvsagt ikke at alt annet ikke er tiltrekkende. Da er du litt barnslig, det er derfor du får de svarene du får. Men uansett om han hadde sagt du hadde fin rumpe eller var morsom eller hva det nå måtte være, så er det jo kjedelig om du har mer eller mindre bare fått ETT kompliment på ditt utseende/personlighet av kjæresten. Skjønner godt savnet etter mer på det feltet. Anonymkode: 2bc21...0d2 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #10 Skrevet 12. august 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Hva mener dere menn når dere kun fremhever dama sine øyne?? Anonymkode: d1b50...a45 «Jeg håper det er sånt romantisk kliss hun liker å høre og får et hysterisk flipp fordi det er feil.» Anonymkode: b60f4...9fb 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #11 Skrevet 12. august 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: «Jeg håper det er sånt romantisk kliss hun liker å høre og *IKKE* får et hysterisk flipp fordi det er feil.» Anonymkode: b60f4...9fb ** Anonymkode: b60f4...9fb 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #12 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): At resten av meg ikke er så tiltrekkende, eller? Jeg er vant til komplimenter fra menn som går på alt fra smil til rompe til former til utstråling, og ihvertfall personligheten min. At jeg er sprudlende smart, morsom, blid osv. Men min nye kjæreste, som var den som definerte oss som kjærester, er rimelig sparsommelig med ros og lovord. Det sitter ikke akkurat løst. Han sier han elsker å ha sex med meg, at han gleder seg til å se meg, savner meg, eller han skulle ønske jeg var der. Han er veldig fysisk, kyss, kos, klem, tafsing, armkrok osv. Men har ikke én gang hørt at jeg er nydelig. Burde jeg egentlig vokte meg litt og kanskje forvente at han ikke er så investert? Jeg er hodestups forelsket og sier både det og fine ting til han daglig. Vi har fortalt barn og familie om at vi er sammen, han har gjort dette på eget initiativ og var den som initierte at vi alle møttes slik barna også kan bli kjent. Vi har også planlagt en helgetur noen mnd frem i tid. Hva tenker dere andre? Hva mener dere menn når dere kun fremhever dama sine øyne?? Anonymkode: d1b50...a45 Kan hende det ikke er utseendet ditt han forelsket seg i? De fleste av oss er jo ikke «nydelige»… Anonymkode: 24735...4d4 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #13 Skrevet 12. august 2023 Fikk melding fra en tinderfyr da jeg sendte selfie «fine øyne». Da er resten ille, da, eller er det fordi øynene mine er store og isblå med svart ring rundt (altså spesielle øyne) kan det være at du har en unik farge på de? ((Selv får jeg stadig kommentarer på mine litt spesielle øyne)) Anonymkode: 2ecdf...eda 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #14 Skrevet 12. august 2023 Herlighet. Så vanvittig slitsomt det må være. Både for deg som er så bekreftelsessøkende og kravene som settes til han. Sitat Han sier han elsker å ha sex med meg, at han gleder seg til å se meg, savner meg, eller han skulle ønske jeg var der. Han er veldig fysisk, kyss, kos, klem, tafsing, armkrok osv. Så hvis han sa du var nydelig, trengte han ikke gjøre noe av dette? Da hadde alt vært ok? At han vil være med deg, savner deg og viser med handling hvor digg han syns du er - det teller ikke! Anonymkode: 7a1ea...c58 3
Virrevirrevapp Skrevet 12. august 2023 #15 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): At resten av meg ikke er så tiltrekkende, eller? Anonymkode: d1b50...a45 Nei. Det betyr at han liker deg. 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #16 Skrevet 12. august 2023 Takk for svar alle sammen 🙂 Tro det eller ei, jeg er en voksen dame i slutten av 30-årene. Når man møter den som betyr litt ekstra og frykten for å miste det melder seg, så kan man bli ganske selvransakende og kritisk til seg selv og relasjonen. Jeg har nok ikke lagt så enormt mye vekt på kompliment før pga at jeg ikke har manglet det sånn som nå. Og det med kjærlighetspråk er jeg klar over, og ser en klar trend at vi har en del overlappende som det fysiske og nærhet. Så er det dette med det verbale, at enten er ikke jeg spesielt tiltrekkende og han ikke er spesielt forelsket, ELLER at han rett og slett ikke snakker så mye om egne følelser og tanker om meg. Det fører iallefall til at jeg tenker litt ekstra på det.. Ts Anonymkode: d1b50...a45 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #17 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): At resten av meg ikke er så tiltrekkende, eller? Jeg er vant til komplimenter fra menn som går på alt fra smil til rompe til former til utstråling, og ihvertfall personligheten min. At jeg er sprudlende smart, morsom, blid osv. Men min nye kjæreste, som var den som definerte oss som kjærester, er rimelig sparsommelig med ros og lovord. Det sitter ikke akkurat løst. Han sier han elsker å ha sex med meg, at han gleder seg til å se meg, savner meg, eller han skulle ønske jeg var der. Han er veldig fysisk, kyss, kos, klem, tafsing, armkrok osv. Men har ikke én gang hørt at jeg er nydelig. Burde jeg egentlig vokte meg litt og kanskje forvente at han ikke er så investert? Jeg er hodestups forelsket og sier både det og fine ting til han daglig. Vi har fortalt barn og familie om at vi er sammen, han har gjort dette på eget initiativ og var den som initierte at vi alle møttes slik barna også kan bli kjent. Vi har også planlagt en helgetur noen mnd frem i tid. Hva tenker dere andre? Hva mener dere menn når dere kun fremhever dama sine øyne?? Anonymkode: d1b50...a45 🙄🙄 Anonymkode: c792a...047
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #18 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 🙄🙄 Anonymkode: c792a...047 Haha. Ok, jeg tar hintet. Dette var fryktelig teit å henge seg opp i 🙈 Ts Anonymkode: d1b50...a45
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #20 Skrevet 12. august 2023 Tycho Urke skrev (1 minutt siden): Ja det er det han mener. Takk for svar. Var det jeg fryktet, at han egentlig finner utseendet mitt tiltrekkende. Anonymkode: d1b50...a45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå