Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg holder på med en fyr som er dårlig til å svare. Jeg har kjent han lenge. Jeg veit han har ett liv uten om å snakke med meg hele tiden. Men når jeg snakker med ham så er det bare jeg ønsker å prøve trekant. Jeg ønsker at meg å han skal bli seriøse før vi prøver ut trekant med noen andre, er det for mye å be om fra min side? 
Han liker meg virkelig å sier han treffer ingen andre å det gjør ikke jeg heller. Jeg veit han er opptatt med venner å familie. Men han sier aldri Godnatt å spør aldri hvordan går det. Jeg må vente av og til en halv dag før jeg får svar. 
Har sendt han noen meldinger i dag på grunn av jeg vil ha klarhet i ting, tror dere han kutter meg ut på grunn av det?

Men hva bør jeg gjøre? Og fortjener jeg bedre?

Håpet noen har noen tips i min situasjon

Anonymkode: b2d63...168

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei

Jeg holder på med en fyr som er dårlig til å svare. Jeg har kjent han lenge. Jeg veit han har ett liv uten om å snakke med meg hele tiden. Men når jeg snakker med ham så er det bare jeg ønsker å prøve trekant. Jeg ønsker at meg å han skal bli seriøse før vi prøver ut trekant med noen andre, er det for mye å be om fra min side? 
Han liker meg virkelig å sier han treffer ingen andre å det gjør ikke jeg heller. Jeg veit han er opptatt med venner å familie. Men han sier aldri Godnatt å spør aldri hvordan går det. Jeg må vente av og til en halv dag før jeg får svar. 
Har sendt han noen meldinger i dag på grunn av jeg vil ha klarhet i ting, tror dere han kutter meg ut på grunn av det?

Men hva bør jeg gjøre? Og fortjener jeg bedre?

Jeg mener han ønsker kun å prøve ut trekant. Jeg synes det er litt tidlig

• Nyttig 1
Skrevet

Kan ikke kommunisere men vil ha trekant? Its a no from me.

Anonymkode: 01e9b...24b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Du må lære deg og/å regler.

Det går ikke an å ta dette på alvor. Det er helt absurd at en på 11 snakker om trekant.

Anonymkode: ecefc...68b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hold opp. 

Anonymkode: 2c573...69b

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du må lære deg og/å regler.

Det går ikke an å ta dette på alvor. Det er helt absurd at en på 11 snakker om trekant.

Anonymkode: ecefc...68b

11 år?! Hvor står det?

Anonymkode: 04bbf...57c

• Nyttig 1
Skrevet

Det er ikke alle som er god på meldinger. Hva med å ringe han hvis du lurer på noe du vil ha svar på?

Angående trekant, så er det kun du som bestemmer når du er klar. Ikke la deg presses til noe du ikke vil. Det er helt normalt å ville vente, eller ikke ville det i det hele tatt. Hadde min kjæreste spurt om trekant hadde jeg sagt nei. Jeg hadde vært redd for at det hadde ødelagt forholdet vårt med sjalusi. Skulle jeg hatt trekant, måtte det ha vært mens jeg var singel.

Anonymkode: 24176...9f4

Skrevet

Denne mannen er kun ute etter sex, og spesielt det å prøve en trekant. 
Hvem som er i den trekanten er ikke så nøye så lenge han er en av dem, og de andre er damer. 
Avlys den kvalmingen ! 

Anonymkode: 4bc90...361

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Denne mannen er kun ute etter sex, og spesielt det å prøve en trekant. 
Hvem som er i den trekanten er ikke så nøye så lenge han er en av dem, og de andre er damer. 
Avlys den kvalmingen ! 

Anonymkode: 4bc90...361

Så du mener jeg fortjener bedre? Synes det er merkelig at han vil ha trekant. Vi holder bare på og har kjent han siden 2018

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke alle som er god på meldinger. Hva med å ringe han hvis du lurer på noe du vil ha svar på?

Angående trekant, så er det kun du som bestemmer når du er klar. Ikke la deg presses til noe du ikke vil. Det er helt normalt å ville vente, eller ikke ville det i det hele tatt. Hadde min kjæreste spurt om trekant hadde jeg sagt nei. Jeg hadde vært redd for at det hadde ødelagt forholdet vårt med sjalusi. Skulle jeg hatt trekant, måtte det ha vært mens jeg var singel.

Anonymkode: 24176...9f4

Jeg er enig i det du sier. Vi er ikke sammen og holder bare på. Men han svarer meg når det passer for han. Men har bryr seg veldig lite om hvordan det går med meg. 

jeg føler den trekanten er litt press og ønsker egentlig ikkje å ha trekant.

Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: bfe4f...19e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor gamle er dere?

Mellom 25 og 30

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mellom 25 og 30

Jøsses. Da er dere voksne. Jeg skjønner ikke at du gidder det tullet hans.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jøsses. Da er dere voksne. Jeg skjønner ikke at du gidder det tullet hans.

Jeg bør heller finne meg en som faktisk talt vil være sammen med meg for den jeg er.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg bør heller finne meg en som faktisk talt vil være sammen med meg for den jeg er.

Helt riktig! Du fortjener bedre! :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Høres ut som du har lite selvrespekt. Er ikke du verdt mer enn dette du da, ts?

Skal du ta til takke med slummen av menn?

Anonymkode: b2b1c...18d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi holder bare på og har kjent han siden 2018

Får inntrykk av at ingen av dere vil ha et seriøst forhold? Hvilke signaler gir han deg på at han vil ha noe seriøst? Hva er det ved han som gjør at du vil være med han? Spørre om trekant nå er overhodet ikke seriøst... Høres ut som du kaster bort tiden din, og ja du fortjener bedre, du fortjener en som virkelig vil ha deg.

Skrevet
Millinea skrev (17 minutter siden):

Får inntrykk av at ingen av dere vil ha et seriøst forhold? Hvilke signaler gir han deg på at han vil ha noe seriøst? Hva er det ved han som gjør at du vil være med han? Spørre om trekant nå er overhodet ikke seriøst... Høres ut som du kaster bort tiden din, og ja du fortjener bedre, du fortjener en som virkelig vil ha deg.

Han sier han vil at vi skal holde på å bli noe seriøst etterhvert. Jeg har kjent han en stund å vil ikke kaste bort tiden min. Jeg vil faktisk være i lag med han å ikke holde på:) men han vil bare holde på.

Skrevet

En fyr som er intr i deg er ikke dårlig å svare. 

Denne fyren vet han kan få bedre damer enn deg. Derfor er du ikke noe prioritet hos han.

Anonymkode: 28331...0fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg vil faktisk være i lag med han å ikke holde på:) men han vil bare holde på.

Nettopp

Anonymkode: 01e9b...24b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...