AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #1 Skrevet 11. august 2023 Han gledet seg sååå mye til å gi meg det og var så spent da jeg åpnet den. Det var en womanizer. Jeg var spent selv…helt til vi tok den i bruk. Det var rett og slett for intenst…selv om jeg hadde den på det laveste. Jeg forsøkt er ikke legge den rett over klitten, men likevel kilte det FOR mye. Og det verste er at jeg føler meg «øm» nedentil rundt klitten fortsatt selv om det er flere timer siden den ble brukt. Jeg latet jo som jeg likte den bedre enn jeg gjorde for å ikke såre ham. Så hva gjør jeg egentlig nå?!🙈 Syns det var så modig av ham å gi meg noe slikt og så fin tanke. Og har virkelig kke lyst å skuffe ham..men kanskje må jeg? Vurderer å si jeg bruker den, men foretrekker å gjøre det alene. Er derimot redd det vil fornærme eller såre ham det også. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 3b138...bf1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #2 Skrevet 11. august 2023 Du må teste den ut selv. Jeg har funnet ut et punkt som ikke blir så intenst, men intenst nok😇 Anonymkode: dce2d...68e 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #3 Skrevet 11. august 2023 Hva med å prøve litt mer, og eventuelt si "den funket dessverre ikke så godt for meg". Womanizer funker ikke for meg heller. Blir for mye, tross hvor våt og klar jeg er. Men jeg er en av de som foretrekker vaginal orgasme anyday, og kan få det enkelt uten stimuli av klitoris. Anonymkode: 5ce4a...976 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #4 Skrevet 11. august 2023 Samme her. Samboeren brukte den på meg. Jeg reagerte akkurat som du. Det ble med én gangs bruk. Jeg sa at jeg ikke syntes det var noe godt, så da ville han ikke jeg skulle bruke den mer. Anonymkode: e0478...3aa 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #5 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Samme her. Samboeren brukte den på meg. Jeg reagerte akkurat som du. Det ble med én gangs bruk. Jeg sa at jeg ikke syntes det var noe godt, så da ville han ikke jeg skulle bruke den mer. Anonymkode: e0478...3aa Men fikk du den i gave? Anonymkode: 3b138...bf1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #6 Skrevet 11. august 2023 Herregud, han har da ikke laget den med egne hender, men kjøpt den. Si at den desverre var for intens, men at du gjerne prøver ut et annet leketøy med han. Anonymkode: 27031...19e 7
mannfolket Skrevet 12. august 2023 #7 Skrevet 12. august 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Han gledet seg sååå mye til å gi meg det og var så spent da jeg åpnet den. Det var en womanizer. Jeg var spent selv…helt til vi tok den i bruk. Det var rett og slett for intenst…selv om jeg hadde den på det laveste. Jeg forsøkt er ikke legge den rett over klitten, men likevel kilte det FOR mye. Og det verste er at jeg føler meg «øm» nedentil rundt klitten fortsatt selv om det er flere timer siden den ble brukt. Jeg latet jo som jeg likte den bedre enn jeg gjorde for å ikke såre ham. Så hva gjør jeg egentlig nå?!🙈 Syns det var så modig av ham å gi meg noe slikt og så fin tanke. Og har virkelig kke lyst å skuffe ham..men kanskje må jeg? Vurderer å si jeg bruker den, men foretrekker å gjøre det alene. Er derimot redd det vil fornærme eller såre ham det også. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 3b138...bf1 Hvis du later som du liker vispen, vil han nok insistere på at du skal benytte den titt og ofte…Sannhet og åpenhet er nøkkelen til et lykkelig forhold. 3
Fioljenta Skrevet 12. august 2023 #8 Skrevet 12. august 2023 Så flott at du setter pris på gaven hans! Det synes jeg du skal fortelle ham. Jeg synes også du skal fortelle ham at du synes den var litt voldsom og at du trenger litt tid til å teste den på forskjellige måter. Det er jo gjerne sånn at når man får et nytt leketøy, så er man litt … vel … ivrig. Min erfaring er at jeg noen ganger må bruke tid på å bli kjent med et nytt leketøy før det fungerer bra. Noen fungerer ikke bra selv om jeg har gitt det tid. Andre finner jeg ut hvordan jeg skal bruke når jeg har testet dem litt i «rolige omgivelser» (dvs. sett av en kveld til å teste, eksperimentere og bli kjent uten at man er superkåt og ivrig). 2 1
Yodas Skrevet 12. august 2023 #9 Skrevet 12. august 2023 Jeg har også fått en sånn av min kjære, men jeg har ikke turt å prøve den engang, for jeg VET at det kommer til å bli for intenst. 1
Frkego Skrevet 12. august 2023 #10 Skrevet 12. august 2023 Jeg har forsøkt Womanizer mange ganger og den blir alt for intens uansett hvordan jeg bruker den. Bare si til typen at tanken var god og at det var moro å prøve, men at den blir for intens. Dere kan også forsøke å bruke den på ham. Den blir for intens på mannen også, men vet flere menn liker den godt 😄 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #11 Skrevet 12. august 2023 Jeg fikk den i gave av kjæresten, men synes den var grusom. Sa det bare som det var, han sendte meg kvitteringen, også benyttet jeg orgasmegarantien for å få pengene tilbake. Kanskje enklere når vi har vært sammen i 15 år da, jeg er ikke akkurat redd for å såre ham 😄 Anonymkode: d9709...c6f 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #12 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg fikk den i gave av kjæresten, men synes den var grusom. Sa det bare som det var, han sendte meg kvitteringen, også benyttet jeg orgasmegarantien for å få pengene tilbake. Kanskje enklere når vi har vært sammen i 15 år da, jeg er ikke akkurat redd for å såre ham 😄 Anonymkode: d9709...c6f Jeg gjorde nøyaktig det samme. Den er for sterk for meg også, så her blir det ingen orgasmer. Jeg fikk også pengene tilbake, og brukte dem på et annet leketøy vi begge har glede av 😊 Anonymkode: 94232...d81 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #13 Skrevet 12. august 2023 Bare vær ærlig. Den er for intens og du trenger tid på å bli vandt med den. Prøv den sammen, eventuelt etter du har kommet noen ganger under sex, da kan det hende den kan ta deg til "nye høyder". Anonymkode: 82a6f...e8a 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #14 Skrevet 12. august 2023 Si at du liker ham bedre en den dingsen. Anonymkode: 7aba3...8ab 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå