AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #1 Skrevet 11. august 2023 Har hatt en del faste partnere igjennom årene etter at jeg ble skilt. Men alle partnerene jeg har hatt er så utrolig usikre eller rett og slett kjedelige seksuelt. Det har vært så ille i mangel på god sex, at jeg lurer på om dette er normalen? Hva er det med å ikke finne klitoris, eller å behandle klitoris som det var en tom majonestube man skal skvise siste rest ut av med all kraft, eller ikke vite om erogene soner på kvinnekroppen, eller gønne på uten forspill, ikke klare å lese "spillet". Er virkelig menn generelt så dårlig utdannet på kvinnens nytelse, eller har jeg vært maks, maks uheldig gang på gang? Anonymkode: 0ec1c...963 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #2 Skrevet 11. august 2023 Så det du egentlig klager på er at ikke de har hatt nok seksuelle partnere tidligere som har gjort jobben med å forklare dem siden du ikke gidder? Anonymkode: 1b5b3...42a 7 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #3 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så det du egentlig klager på er at ikke de har hatt nok seksuelle partnere tidligere som har gjort jobben med å forklare dem siden du ikke gidder? Anonymkode: 1b5b3...42a Jeg skal love deg det, at jeg har prøvd å forklare dem/vise dem/forføre dem, samtlige, gang på gang. Men man gir opp når ikke behovene blir dekket over tid. Og før noen sier " og hva gjør du for å tilfredstille partner". Så skal jeg være i forkant. Jeg hører, lytter og "leser" hva som gir dem nytelse. Og det varierer fra mann til mann. En likte godt å få bj helt uventet, så da ble det bj både i garasjen, under matlaging, før og etter akten. Noen har likt vaniljesex, mens andre har hatt ønske om å prøve ut andre ting. Noen liker at man bruker forsiktig tenner, mens noen liker å få sugd ballene. Men alle ønskene og preferanser jeg kan huske, har vært på hans nytelse, men får lite i retur. Etter kort stund havner sexen inn i et ensidig mønster hvor han har tre stillinger som han liker.. og ferdig.. Anonymkode: 0ec1c...963 7 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #4 Skrevet 11. august 2023 Hva er det med at alle innlegg alltid svares med et motangrep mot den som er ts? Anonymkode: 0ec1c...963 11 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #5 Skrevet 11. august 2023 Grrrr må da finne ut at dette før du går til sengs med ham, må da klare finne en mann som virkelig begjærer deg (og klitorisen din) må skjønne. En mann som drømmer om å sleike fitta og klitorisen din fra morgen til kveld, og ikke er redd for å fortelle deg det 😍 Anonymkode: f5064...c9e 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #6 Skrevet 12. august 2023 Ja dessverre, de fleste menn er veldig enkle seksuelt. De gjør og kan noen få ting som fungerer for dem, og klarer ikke ta tilbakemeldinger om hva som kunne fungere bedre. Tror det har noe med at det på en måte er forventet at menn skal kunne sex. Helt av seg selv liksom. At det virker slik. På grunn av dette er menn redde for å ikke kunne sex, og blir fort krenket av tilbakemeldinger, fordi de tar dem som "du kan ikke dette", istedenfor rett og slett veiledning og informasjon. Men ikke gi opp. Mennene som har god nok selvfølelse og trygghet til å våge å lytte og lære finnes. Du må lete litt ja, men belønningen er stor når du finner en slik. Anonymkode: 27ab7...279 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #7 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg skal love deg det, at jeg har prøvd å forklare dem/vise dem/forføre dem, samtlige, gang på gang. Men man gir opp når ikke behovene blir dekket over tid. Og før noen sier " og hva gjør du for å tilfredstille partner". Så skal jeg være i forkant. Jeg hører, lytter og "leser" hva som gir dem nytelse. Og det varierer fra mann til mann. En likte godt å få bj helt uventet, så da ble det bj både i garasjen, under matlaging, før og etter akten. Noen har likt vaniljesex, mens andre har hatt ønske om å prøve ut andre ting. Noen liker at man bruker forsiktig tenner, mens noen liker å få sugd ballene. Men alle ønskene og preferanser jeg kan huske, har vært på hans nytelse, men får lite i retur. Etter kort stund havner sexen inn i et ensidig mønster hvor han har tre stillinger som han liker.. og ferdig.. Anonymkode: 0ec1c...963 Du hørtes ut for å være ei spennende dame🤔 Anonymkode: 1f9c5...ed3 2
Miss91 Skrevet 12. august 2023 #8 Skrevet 12. august 2023 Kanskje du ikke gir dem tryggheten? Det er enorm forskjell på å ha sex med noen man føler seg 100% trygg på vs noen man ikke føler seg trygg på. 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #9 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har hatt en del faste partnere igjennom årene etter at jeg ble skilt. Men alle partnerene jeg har hatt er så utrolig usikre eller rett og slett kjedelige seksuelt. Det har vært så ille i mangel på god sex, at jeg lurer på om dette er normalen? Hva er det med å ikke finne klitoris, eller å behandle klitoris som det var en tom majonestube man skal skvise siste rest ut av med all kraft, eller ikke vite om erogene soner på kvinnekroppen, eller gønne på uten forspill, ikke klare å lese "spillet". Er virkelig menn generelt så dårlig utdannet på kvinnens nytelse, eller har jeg vært maks, maks uheldig gang på gang? Anonymkode: 0ec1c...963 Så det du her prøver å fortelle er at samtlige partnere du har hatt etter du ble skilt er usikre, og uerfarne. Kvinnen selv er vel den nermeste til å kjenne sin egen kropp, og videreformidle dette til sin partner. Du reiser her spørsmål om menn generelt er lite oppdatert på kvinnekroppen, og kvinners nytelse. Nei, du er nok ikkje maks uheldig med dine sexpartnere, men du har eit kommunikasjonsproblem overfor dine sexpartnere. Anonymkode: 7b7eb...a26 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #10 Skrevet 12. august 2023 Så om du bare finner partnere som ikke duger så er vel kanskje den røde tråden her deg selv? Dette er vel den kvalitet på seksuelle partner du kan forvente å få. Ikke alle kan spille i Eliteserien, og du er kanskje mer et bedriftslag som tror du skal spille mot Bodø/Glimt. Anonymkode: c2c33...fad 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #11 Skrevet 12. august 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Hva er det med at alle innlegg alltid svares med et motangrep mot den som er ts? Anonymkode: 0ec1c...963 Her starter da TS med å anklage alle andre i å være dårlige i senga, da fellesnevneren for alle opplevelsene er hun selv. Hadde hun ordlagt seg mer ydmykt ville hun fått mer sympati. Eksempelvis "jeg sliter med å finne en partner som er kompatibelt seksuelt og det gjør meg frustrert" Anonymkode: 92cc9...1b4 6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #12 Skrevet 12. august 2023 Det er 2 muligheter: -Det er noe galt med resten av verden -Det er noe galt med deg Anonymkode: d9d90...e0b 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #13 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva er det med at alle innlegg alltid svares med et motangrep mot den som er ts? Anonymkode: 0ec1c...963 Et KG-fenomen. Anonymkode: 3d3e4...5ef
Thanos Skrevet 12. august 2023 #14 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva er det med at alle innlegg alltid svares med et motangrep mot den som er ts? Anonymkode: 0ec1c...963 Der er nok fordi det i stor grad ofte er mangler hos den som lager slike tråder som er årsaken til at TS har et problem. Problem nr.2 er jo at vi kun får ts side av saken. Menn blir fort passive og ensidige dersom dama er en sjøstjerne i senga. Nå sier riktignok Ts i dette tilfelle at hun har tegnet og forklart hva hun vil ha. Så det er jo mulig at hun bare har vært uheldig med mannfolka hun har havnet med. Men generellt i livet så blir fellesnevneren henne, dersom hun gang på gang på gang opplever at alle hun er med er dårlige i senga. 3 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #15 Skrevet 12. august 2023 Kan du knulle, Ts? Er du flink å bruke musklene der nede mens du har deg med en partner eller ligger du liksom der? Anonymkode: 79cf4...33c
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #16 Skrevet 12. august 2023 Menn synes mange kvinner er kjipe og kjedelige i senga. Kvinner synes mange menn er kjipe og kjedelige i senga. Det sier egentlig bare en ting; Veldig mange mennesker av begge kjønn et ikke flinke nok til å kommunisere skikkelig om sex. Som kvinne som absolutt ikke har problemer med å kommunisere om sex ble det en ny seksuell verden som åpnet seg når jeg omsider fant mannen som heller ikke har problemer med å kommunisere angående sex. Det hjalp ingenting at jeg var villig til å kommunisere rundt sex før jeg traff mann som også var det. Da var det som å prøve å kommunisere med en mur. Anonymkode: 27ab7...279 7 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #17 Skrevet 12. august 2023 Ganske interessant at du har hatt «en del faste partnere» og «alle har vært usikre eller kjedelige» Tenker noen burde se seg i speilet. Det er sjelden slik at det er alle andre det er noe gærnt med. Anonymkode: 6d681...3e5 2
Navnet Mitt Skrevet 12. august 2023 #18 Skrevet 12. august 2023 Ser TS får mye kritikk, og det er tydeligvis hun som er årsaken her. Men om menn er håpløse og ikke kan lære seg å behandle klitoris, eller andre erogene soner for den del, så er det vel ikke nødvendigvis hennes feil? Håper TS finner en mann som virkelig vet sette pris på hennes nytelse slik at sex kan bli den gleden det skal være. 8 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #19 Skrevet 12. august 2023 Navnet Mitt skrev (4 minutter siden): Ser TS får mye kritikk, og det er tydeligvis hun som er årsaken her. Men om menn er håpløse og ikke kan lære seg å behandle klitoris, eller andre erogene soner for den del, så er det vel ikke nødvendigvis hennes feil? Håper TS finner en mann som virkelig vet sette pris på hennes nytelse slik at sex kan bli den gleden det skal være. Kvinners mentale sperre og ereksjonsproblem er deres EGET problem. Akkurat som det er mannens Eget problem når det er han det gjelder. Ved psykogene ereksjonsproblem foreligger en psykologisk blokkering av evnen til å oppnå ereksjon. De vanligste årsakene er prestasjonsangst og hemning av den seksuell lyst og evne, ofte på grunn av tidligere dårlige erfaringer og opplevelser. De aller fleste gutter og menn har opplevd episoder med sviktende ereksjon. Ei kvinne som ikke sliter med noe kommer fort. Problemet er at dere har blitt overbevist om at det er normalt å ikke få orgasme - og hva skjer hvis man tror problemer man sliter med er normale. Jo, da er ingen motivasjon til å fikse problemet. Vi må snakke mer om kvinners ereksjonssvikt på samme måte og vi gjør når det gjelder menn. Kvinner, dere har ansvar for deres EGEN seksualitet! Anonymkode: 79cf4...33c 1 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #20 Skrevet 12. august 2023 Forstår hva du mener. Personlig har jeg fortsatt til gode å møte ei dame som faktisk er god i senga, og jeg har hatt en del opp igjennom nå. Egentlig mistet litt interessen ettersom det sjelden er verdt det uansett. Ingen sex er bedre enn kjedelig sex. Anonymkode: 04909...4ae 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå