Gå til innhold

Tour i auschwitz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise en tur til Polen og har lyst på guidet tur i auschwitz. Ser det er ekstremt mange aktører der ute til veldig ulike priser. Noen som har erfaring med noen av de? Anbefalinger eller frarådinger?

Anonymkode: 99833...245

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonymkode: 99833...245

Skrevet

Det er veldig lenge siden, så jeg har ingen tips, men det var verdt det! Jeg ville valgt en mer omfattende tour, hvis jeg var deg. Det jeg egentlig ville tipse om, er å ha litt cash. Guide og sjåfør forventer tips…

Anonymkode: 56e2c...589

Skrevet

Jeg husker at vi dro med hvite busser på ungdomsskolen. De ordnet alt med guide etc. Det står på hjemmesiden at man kan ta kontakt selvom man ikke går på skole. Ville kanskje hørt med dem om det var noe muligheter for det. Går ikke det,så kan man jo spørre de om hvordan man kommer i kontakt med diverse guider :)

https://www.hvitebusser.no/

Skrevet

Det er mulighet for å bestille gratis guide på hjemmesiden, da må du komme deg til Auschwitz selv - noe som er veldig enkelt. 

Selv reiste jeg med Mr Shuttle, men å reise med buss tur/retur Kraków på egenhånd er billigere (cirka 100 kroner pr pers tur/retur). Det er absolutt verdt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...