AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #1 Skrevet 11. august 2023 Har vært med en fyr i snart 2 år, ikke sammen, men helgekjærester, uforpliktende. Så var vi på to ukers tur sammen i sommer hvor vi var uenige en del ganger. Endte ved at vi gikk hvert til vårt uten egentlig å snakke særlig sammen. Han mista telefonen sin på denne turen, og derfor vanskelig å få kontakt med. Da jeg gikk til mitt sa han at han ringer så fort han får nytt simkort. Dagen etter fikk jeg sms (sikkert skrevet fra min-side) om oppgjør av penger vi har brukt. Jeg overførte det jeg skylder, og har etter dette ikke hørt noe fra han. Det er nå over 9 dager siden han bestillte simkortet. Han har vært aktiv på sosiale medier. Jeg tenker han kunne fint ha tatt kontakt hvis det var ønskelig, altså at det handler om prioriteringer og ikke en unnskyldning at han ikke har simkort. Jeg føler meg ghostet. Og jo flere dager det tar, jo mer uro og "gi faen holdning" får jeg. Jeg hadde virkelig hatt behov for en briefing og samtale for å få snakket oss gjennom dette, på godt og vondt.. Overtenker jeg, eller er jeg blitt ghostet? Skal sant sies at jeg heller ikke har tatt kontakt med han, siden han sa han skulle ringe når han får sim-kortet. Anonymkode: 97e39...61b 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #2 Skrevet 11. august 2023 Høres ikke ut som uforpliktende helgekjærester Anonymkode: 39985...aa6
RockyRose Skrevet 11. august 2023 #3 Skrevet 11. august 2023 Høyres ut som du vil meir, men han er nøgd med "helgekjærestar"?. Anten er du blitt ghosta, eller så er han berre ikkje interessert i å halde kontakt. Det går vel for det same?
Laraa Skrevet 11. august 2023 #4 Skrevet 11. august 2023 Vet ikke helt hva jeg skal si annet enn jeg forstår deg veldig godt, hadde blitt minst like forvirret selv 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #5 Skrevet 11. august 2023 RockyRose skrev (4 minutter siden): Høyres ut som du vil meir, men han er nøgd med "helgekjærestar"?. Anten er du blitt ghosta, eller så er han berre ikkje interessert i å halde kontakt. Det går vel for det same? Nei jeg har ærlig talt ikke lyst på mer. Jeg er utrolig fornøyd med min alenemamma-hverdag. Men vi hadde noe uoppklart, og har da vel kanskje forskjellige behov for å løse opp i dette. Jeg ønsker heller ikke å ligge videre med en som jeg har noe uoppløst med. Det vil ødelegge den seksuelle relasjonene.. Men ja. Det går vel for det samme.. enig i det. Jeg får bare glemme mannen. Men hadde vel håpet at to års langt helgetreff ikke ble avsluttet slik, men heller på en "voksen og respektfull" måte. Anonymkode: 97e39...61b
GrønnNellik68 Skrevet 12. august 2023 #6 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei jeg har ærlig talt ikke lyst på mer. Jeg er utrolig fornøyd med min alenemamma-hverdag. Men vi hadde noe uoppklart, og har da vel kanskje forskjellige behov for å løse opp i dette. Jeg ønsker heller ikke å ligge videre med en som jeg har noe uoppløst med. Det vil ødelegge den seksuelle relasjonene.. Men ja. Det går vel for det samme.. enig i det. Jeg får bare glemme mannen. Men hadde vel håpet at to års langt helgetreff ikke ble avsluttet slik, men heller på en "voksen og respektfull" måte. Anonymkode: 97e39...61b Å få en avslutning etter så langt tid må være innafor syns jeg. Du får bare sende en melding om at du vil møtes og avslutte dette på folkelig vis og ikke bare ghoste. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #7 Skrevet 12. august 2023 Dersom jeg visste jeg skulle bli dumpa hadde jeg absolutt ikke møtt opp til en samtale omkring det, da kan vi ta det på telefon. Er i litt samme situasjon som deg TS, jeg har datet en i 3 måneder, vi har gått sakte frem men jeg har de siste ukene merket en litt mer laber interesse fra hans side. Har nå bestemt meg for å ikke sende noe mer til han så går vi se. Han vet jeg liker han og at jeg har følelser. Spent på hvordan han eventuelt skal avslutte det. Er jo helt bak mål om han ghoster meg etter så lang tid Anonymkode: dd104...5b5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #8 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (På 11.8.2023 den 23.31): Har vært med en fyr i snart 2 år, ikke sammen, men helgekjærester, uforpliktende. Så var vi på to ukers tur sammen i sommer hvor vi var uenige en del ganger. Endte ved at vi gikk hvert til vårt uten egentlig å snakke særlig sammen. Han mista telefonen sin på denne turen, og derfor vanskelig å få kontakt med. Da jeg gikk til mitt sa han at han ringer så fort han får nytt simkort. Dagen etter fikk jeg sms (sikkert skrevet fra min-side) om oppgjør av penger vi har brukt. Jeg overførte det jeg skylder, og har etter dette ikke hørt noe fra han. Det er nå over 9 dager siden han bestillte simkortet. Han har vært aktiv på sosiale medier. Jeg tenker han kunne fint ha tatt kontakt hvis det var ønskelig, altså at det handler om prioriteringer og ikke en unnskyldning at han ikke har simkort. Jeg føler meg ghostet. Og jo flere dager det tar, jo mer uro og "gi faen holdning" får jeg. Jeg hadde virkelig hatt behov for en briefing og samtale for å få snakket oss gjennom dette, på godt og vondt.. Overtenker jeg, eller er jeg blitt ghostet? Skal sant sies at jeg heller ikke har tatt kontakt med han, siden han sa han skulle ringe når han får sim-kortet. Anonymkode: 97e39...61b Ja fy fan, dump han!!!! Anonymkode: d5478...030
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå