AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #1 Skrevet 11. august 2023 Blir kroppslukten litt bedre og at vi kvinner får en «glød» under eggløsning, sånn at menn merker dette? Eller er det bare en myte? I så fall virker det smart å date tett opp til eggløsning for å vise seg fra sin beste side. Anonymkode: 6df72...d79 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #2 Skrevet 12. august 2023 Det er ikke en myte, eksen spurte alltid om jeg hadde eggløsning fordi han ble kåtere rundt meg og han hadde rett. Men vil ikke anbefale å date under eggløsning fordi det er vanskelig å unngå sex på første date 😬 Men er anbefalt å ha jobbintervju under denne tiden fordi sammensetningen av hormoner under eggløsning gjør kvinner mer selvsikker Anonymkode: 9b64e...ae3 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #3 Skrevet 12. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men vil ikke anbefale å date under eggløsning fordi det er vanskelig å unngå sex på første date 😬 Anonymkode: 9b64e...ae3 Tror de fleste av oss klarer å beholde kontrollen over egen kropp selv om man har eggløsning 😛 Anonymkode: fc634...36d 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #4 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror de fleste av oss klarer å beholde kontrollen over egen kropp selv om man har eggløsning 😛 Anonymkode: fc634...36d Ikke jeg! Anonymkode: d7ca4...989 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #5 Skrevet 12. august 2023 18 minutter siden, AnonymBruker said: Tror de fleste av oss klarer å beholde kontrollen over egen kropp selv om man har eggløsning 😛 Anonymkode: fc634...36d Det er jo vel og bra, jeg gjør ikke det hvis det er lenge siden sex og jeg er tiltrukket, har nærmest kastet meg over enkelte 😅 Utenom EL er det lettere å vente Anonymkode: 9b64e...ae3 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #6 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): ... er anbefalt å ha jobbintervju under denne tiden fordi sammensetningen av hormoner under eggløsning gjør kvinner mer selvsikker Anonymkode: 9b64e...ae3 Man er i god posisjon som arbeidssøking hvis man kan velge tidspunkt for jobbintervjuet ut fra månedssyklusen. Vanligvis spør de jo mer "kan du på mandag eller tirsdag?" 😄 Anonymkode: 75ea8...601 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #7 Skrevet 12. august 2023 37 minutter siden, AnonymBruker said: Man er i god posisjon som arbeidssøking hvis man kan velge tidspunkt for jobbintervjuet ut fra månedssyklusen. Vanligvis spør de jo mer "kan du på mandag eller tirsdag?" 😄 Anonymkode: 75ea8...601 Samme tenkte jeg da jeg leste artikkelen, det skal mye til at det klaffer på de få dagene 😄 Anonymkode: 9b64e...ae3
Kipling Skrevet 12. august 2023 #8 Skrevet 12. august 2023 Det er helt reelt, men det forgår i det ubevisste. Du får en annen glød, gangen din blir litt annerledes, kroppslukt endrer seg, stemmen endrer seg, fargevalg i klær endrer seg etc. Ingen helt håndfaste ting å peke på, men alt blir litt mer sexy. Smaken din i menn endrer seg forsåvidt også litt, og hva du syns om hans kroppslukt etc. Mer eller mindre liker kvinner mer maskuline menn med mer testosteron når de har eggløsning.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #9 Skrevet 12. august 2023 Kipling skrev (59 minutter siden): Det er helt reelt, men det forgår i det ubevisste. Du får en annen glød, gangen din blir litt annerledes, kroppslukt endrer seg, stemmen endrer seg, fargevalg i klær endrer seg etc. Ingen helt håndfaste ting å peke på, men alt blir litt mer sexy. Smaken din i menn endrer seg forsåvidt også litt, og hva du syns om hans kroppslukt etc. Mer eller mindre liker kvinner mer maskuline menn med mer testosteron når de har eggløsning. Men hvis ei dame møter opp på date med mensen, kan menn kjenne dette på kroppslukten eller merke det på en annen måte? Evt. ane lukt nedentil? 🙈 Anonymkode: 6df72...d79
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #10 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men hvis ei dame møter opp på date med mensen, kan menn kjenne dette på kroppslukten eller merke det på en annen måte? Evt. ane lukt nedentil? 🙈 Anonymkode: 6df72...d79 Kanskje de som blør veldig mye og bruker bind. Merker det spesielt på meg selv, derfor bruker jeg bare tampong ute og bind om natta Anonymkode: ded05...35a 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #11 Skrevet 12. august 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Det er ikke en myte, eksen spurte alltid om jeg hadde eggløsning fordi han ble kåtere rundt meg og han hadde rett. Men vil ikke anbefale å date under eggløsning fordi det er vanskelig å unngå sex på første date 😬 Men er anbefalt å ha jobbintervju under denne tiden fordi sammensetningen av hormoner under eggløsning gjør kvinner mer selvsikker Anonymkode: 9b64e...ae3 Det finnes prevensjon hvis man har så lite kontroll på seg selv. Anonymkode: d972f...17d
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #12 Skrevet 12. august 2023 Ja. Fittestank. Anonymkode: fb130...2ea 2
Kipling Skrevet 12. august 2023 #13 Skrevet 12. august 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Men hvis ei dame møter opp på date med mensen, kan menn kjenne dette på kroppslukten eller merke det på en annen måte? Evt. ane lukt nedentil? 🙈 Anonymkode: 6df72...d79 Dersom kølla kommer ut blodig så tror jeg du er avslørt... Når det gjelder resten så er det utrolig subtilt, og jeg tror ikke man bevist ville merket at hun har eggløsning om man ikke kjente henne godt. Hun bare ser, lukter og høres deiligere ut. Men om du er veldig vant til hvordan hun ser ut, lukter, høres ut, kler seg og oppfører seg og så er alt littegrann annerledes så. Om hun ikke pleier å bruke mye farger og så plutselig har hun på seg rødt og mer formpassede klær, og stemmen er litt mer kremet etc, så kan du gjette med ganske god grunn. Så jeg kan ikke tenke meg at man merker at hun har mensen, annet enn at hun er mer irritabel eller noe. Men igjen du må kjenne henne. Er hun en fremmed så er det vanskelig å vite om hun er mer irritabel enn vanlig, eller om hun bare har en litt kjip personlighet naturlig. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #14 Skrevet 12. august 2023 De fleste menn vet ikke hva en eggløsning er. Anonymkode: 080a9...3b6 2 1
Rosakatt Skrevet 13. august 2023 #15 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men hvis ei dame møter opp på date med mensen, kan menn kjenne dette på kroppslukten eller merke det på en annen måte? Evt. ane lukt nedentil? 🙈 Anonymkode: 6df72...d79 En mann sa at menn er tiltrukket kvinner som har mensen på grunn av lukten 😬 (Han må ha misforstått?) Jeg hadde mensen å sto rett ved siden av han 😂 Det var et kleint øyeblikk, lurer på om han visste, det var så ut av det blå. Håper ikke jeg luktet grøss og gru. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #16 Skrevet 13. august 2023 Kipling skrev (5 timer siden): Dersom kølla kommer ut blodig så tror jeg du er avslørt... 🤮KG’s ekleste kommentar.. Anonymkode: 3ea23...c93 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #17 Skrevet 13. august 2023 Det er så utrolig virkelighetsfjernt å betrakte mennesker som hormonstyrte dyr uten selvkontroll. Kvinner merker ikke engang selv når de har eggløsning, så selvfølgelig merker ikke resten av verden det heller. Anonymkode: dfc31...2e9 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #19 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er så utrolig virkelighetsfjernt å betrakte mennesker som hormonstyrte dyr uten selvkontroll. Kvinner merker ikke engang selv når de har eggløsning, så selvfølgelig merker ikke resten av verden det heller. Anonymkode: dfc31...2e9 Alle er forskjellige og alt er ikke svart-hvitt. På noen kan man merke det pga. hormoner, på andre ikke. Anonymkode: 6df72...d79
K.B. Skrevet 13. august 2023 #20 Skrevet 13. august 2023 Kipling skrev (17 timer siden): Dersom kølla kommer ut blodig så tror jeg du er avslørt... Du vet at eggløsning og menstruasjon ikke er det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå