Gå til innhold

Hvilke klær/sko planlegger du eller håper på å finne en unnskyldning til å kjøpe i fremtiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel en kjensgjerning at jeg, som så mange andre, ser veldig mye fine klær som jeg godt kunne tenkt meg til å ha, men som jeg slett ikke trenger. Jeg har stort sett bare klær som jeg liker og har ikke planlagt kvitte meg med mer enn noen få plagg i et allerede velfylt klesskap. På jobb egner det seg best med slitesterke klær og gode sko og jeg er såpass lite ute og farter på byen at jeg ikke har bruk for mange par finsko, bor såpass langt ute på bygda at jeg ikke kan gå til og fra jobb eller til butikken og bor såpass langt nord at jeg ikke akkurat har bruk for mange par sandaler og det samme gjelder egentlig kjoler, støvletter, enda flere tykke deilige gensere osv..

….men kanskje… om jeg finner det riktige alibiet og vet at jeg får ofte bruk for det håper jeg å kjøpe blant annet disse: 

( Bilder fra zalando)

image.thumb.jpeg.3cbc576cd97be80e8180ae15c68ca3c8.jpeg

image.thumb.jpeg.6aef039b507199b25e90181e9b78e707.jpeg

Hva med dere? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse prøver jeg å finne en unnskyldning for å kjøpe

Jimmy Choo Linen Anouk - Lyst

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hest genser ❤️

IMG_2440.jpeg

Anonymkode: e2243...942

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har etter hvert funnet de rette unnskyldningene til å kjøpe tre Chie Mihara-par som jeg til sammen har brukt kun tre ganger, så drømmen din trigger meg litt, TS! 

Anonymkode: 6f0ec...513

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har etter hvert funnet de rette unnskyldningene til å kjøpe tre Chie Mihara-par som jeg til sammen har brukt kun tre ganger, så drømmen din trigger meg litt, TS! 

Anonymkode: 6f0ec...513

Haha..jeg vurderer nesten å begynne å gå mye mer i høye hæler for å slite ut et par som jeg har, slikt jeg har alibiet i orden. 
Veldig fine sko, de aller fleste Chie Mihara sko som jeg har sett, har helt perfekte proposjoner. 🤩

• Liker 1
Skrevet

Min største svakhet er kjoler, kåper/jakker og tilbehør i klare fine farger. Eventuelt også sko og støvletter som både er gode å ha på og ser fine ut  

Jeg har veldig lyst på denne grønne kåpa fra  Kaffe Curve

1032243&mw=610

Eller denne lilla fra Bohéme 

w800h1200.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Denne. Men når skal man få brukt den, også totalt upraktisk på fest/bytur med hyppige dobesøk 🤪

IMG_5572.png

Anonymkode: 3b1c4...0ed

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg drar snart på 6 uker ferietur til Tyrkia.  Leter etter klassisk stråveske med lange håndtak i skinn.  Trenger også to par espadrillos, ett par i sort og ett i natur.  Trenger også ny (og større) bikini.  Eller kanskje det bør være en badedrakt...?  

Liker flate espadrillos av merket Gaimo.  Hadde håpet å finne dem på salg nå.  Mye badetøy er også på salg.  

• Hjerte 1
Skrevet
Amossa skrev (4 minutter siden):

Liker flate espadrillos av merket Gaimo.  Hadde håpet å finne dem på salg nå.  Mye badetøy er også på salg.  

Zalando har salg på Gaimo Colin nå. 

Anonymkode: 4cc70...ec1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hmmm, ser ut som de har salg på alt fra Gaimo. 😊

• Liker 2
Skrevet

Jeg drømmer om denne kjolen. Den ser kanskje litt kjedelig ut, men den er tidløs, 100% meg og vil vare i årevis. Grunnen til at jeg er frelst er at den er i 100 % silke, men den er så dyr at jeg får meg ikke til å kjøpe den…

IMG_1952.jpeg

Anonymkode: db36c...967

• Hjerte 2
Skrevet

Nettopp kjøpt nye vernesko til jobben, og også nylig kjøpt nye sko til dressen, fordi de gamle skoene begynte å flasse. Så har jeg et par sko jeg bruker til det som er mellom jobb og dress, og de planlegger jeg nå å fornye fordi sømmene begynner å rakne. Skoene går litt i oppløsning og det er løse tråder. Funker fortsatt, men det synes jo at de er slitt.

Av klær, planlegger jeg å kjøpe ei ny kortarmet skjorte fordi den ene av de to jeg bytter på er utslitt og falmet. Jeg føler jeg bør ha to kortarmede skjorter, slik at jeg har noe når den ene er til vask.

Jeg har to bra bukser, men den ene har fått noen små huller, så kanskje jeg skal kjøpe ei til.

Må vel ta meg et kvarter på nett en dag og få bestilt et par sko(samme størrelse og modell som de som er utslitt, for de har vært gode å gå i), samt ei skjorte og ei bukse. Kanskje slenge på et par pakker med sokker også, for jeg har bare 2-3 hele par sokker igjen, tror jeg.

Og nei, jeg har ikke dårlig råd, så det er ikke derfor jeg har slitne klær. Jeg tjener 1,4 mill i året og kjører en stor Lexus-SUV. Jeg er bare ikke så veldig opptatt av klær og utseende. Det er mange morsommere ting å bruke pengene og tida på....

Anonymkode: 5cfd1...b8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nettopp kjøpt nye vernesko til jobben, og også nylig kjøpt nye sko til dressen, fordi de gamle skoene begynte å flasse. Så har jeg et par sko jeg bruker til det som er mellom jobb og dress, og de planlegger jeg nå å fornye fordi sømmene begynner å rakne. Skoene går litt i oppløsning og det er løse tråder. Funker fortsatt, men det synes jo at de er slitt.

Av klær, planlegger jeg å kjøpe ei ny kortarmet skjorte fordi den ene av de to jeg bytter på er utslitt og falmet. Jeg føler jeg bør ha to kortarmede skjorter, slik at jeg har noe når den ene er til vask.

Jeg har to bra bukser, men den ene har fått noen små huller, så kanskje jeg skal kjøpe ei til.

Må vel ta meg et kvarter på nett en dag og få bestilt et par sko(samme størrelse og modell som de som er utslitt, for de har vært gode å gå i), samt ei skjorte og ei bukse. Kanskje slenge på et par pakker med sokker også, for jeg har bare 2-3 hele par sokker igjen, tror jeg.

Og nei, jeg har ikke dårlig råd, så det er ikke derfor jeg har slitne klær. Jeg tjener 1,4 mill i året og kjører en stor Lexus-SUV. Jeg er bare ikke så veldig opptatt av klær og utseende. Det er mange morsommere ting å bruke pengene og tida på....

Anonymkode: 5cfd1.

Vennlig tips ( selv om du slår meg som typen som ikke bryr seg) kortermet skjorte ser sjelden bra ut. Gå heller med skjorte med lange ermer eller en penere t-skjorte dersom det er varmt. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for tipset :)

Skrevet

Anonymkode: 5cfd1...b8d

Må jo være styrete å ha så lite klær, vaske nesten tomme maskiner flere ganger i uken? 

Anonymkode: 3b1c4...0ed

Skrevet (endret)

Denne kåpen fra The Product x Vanessa Rudjord. Fordi jeg behøver en ullkåpe og denne er i 100% ull. Litt lyst på hvit, men safer kanskje med sort.

https://theproduct.no/products/wool-coat-mid

image.thumb.jpeg.64cb8d0b6a304a0dc060e9bc517dc560.jpeg

Endret av Sonit
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg leter meg gal etter noen fine boots i str. 42, med litt hæl og bred lest. De jeg har prøvd til nå har ikke passet 😖

Jeg er i ferd med å gi opp 😥

• Liker 1
Skrevet

Jeg har VELDIG lyst på en fjellreven vinterjakke, men de koster jo mellom 8000 og 10 000 kr 🥲

Anonymkode: b94fd...978

• Liker 1
Skrevet

Jeg drømmer om denne kjolen. Den ser kanskje litt kjedelig ut, men den er tidløs, 100% meg og vil vare i årevis. Grunnen til at jeg er frelst er at den er i 100 % silke, men den er så dyr at jeg får meg ikke til å kjøpe den…

IMG_1952.jpeg

Anonymkode: db36c...967

Har du mere info? Jeg er besatt av kjoler i ekte silke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...