AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #1 Skrevet 11. august 2023 Tror det er skulderbladet, har vondt over alt på den siden i de fleste stillinger, det er seriøst det vondeste jeg har kjent siden jeg fødte i fjor(fødselen var selvsagt verre altså). Men vil si jeg er oppe på 7/10 på smerteskalaen. Det kom bare brått i stad. Noen som har hatt sånn heftig kink før, hvor lenge tok det før det gikk over? Eller i det hele tatt blir bedre? Vondeste kinken jeg noengang har hatt. Anonymkode: 18636...6ce 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #2 Skrevet 11. august 2023 Er du HEILT sikker på at ikkje skuldera di er ute av ledd? Kan du gjere alle bevegelser? Anonymkode: 706f4...ece
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #3 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er du HEILT sikker på at ikkje skuldera di er ute av ledd? Kan du gjere alle bevegelser? Anonymkode: 706f4...ece Jeg kan gjøre det, men det er veldig vondt. Er nødt å gå krokbøyd, og klarte ikke å strekke meg etter glasset mitt på bordet da jeg satt i sofaen. Men jeg har sett folk som har fått skulderen ut av ledd bli hentet i ambulanse, SÅ vondt er det ikke. Vet ikke hvordan det skulle skjedd heller. Anonymkode: 18636...6ce 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #4 Skrevet 11. august 2023 Jeg syns du skal ringe legevakta dersom det er så vondt… Det skader ikke å ringe, så sier de om du bør ta en tur ned eller ikke.. Anonymkode: 25a14...35d 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #5 Skrevet 11. august 2023 Det er nok konk muskulært og vil avta etter ei ukes tid. Prøv å få noen til å massere litt innimellom. Jævli vondt men går over. Anonymkode: 49f24...f56
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #6 Skrevet 11. august 2023 Mannen fikk det samme, faktisk i flere omganger over flere år, og det viste seg å være nakkeprolaps. Vi trodde det var muskulært hele tiden, men etter en tur i MR så ble det påvist prolaps. Anonymkode: a7b3e...2f1
Kipling Skrevet 11. august 2023 #7 Skrevet 11. august 2023 Ville tatt en tur til en osteopat eller naprapat eller kiropraktor. Høres veldig muskulære ut det her og da er det verdt å betale for å slippe smertene, de kan masere og sette nåler etc for å få det til å slippe. Og så må du sikkert også rehabbe det ved å trene styrke riktig, da det ofte forårsakes av at du har en svakhet som gjør at muskelen kniper til som faen for å beskytte leddet. Stikk til noen som vet hva de driver med og bli kvitt smerten, og få en treningsplan for å forhindre at det skjer igjen.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #8 Skrevet 12. august 2023 Merkelig nok var de verste smertene forsvunnet nå når jeg våknet 😅 Får se om jeg kommer meg opp av senga, men det virker lovende. Nå føles det ikke ut som jeg er i nærheten av så bevegelseshindret som i går kveld, det eneste jeg kjenner på nå er at det er noe lite der. Takk for tips folkens 😊 Anonymkode: 18636...6ce 2
Nåleputa Skrevet 12. august 2023 #9 Skrevet 12. august 2023 (endret) Er det venstre side? Litt under skulderbladet på et punkt? Om så tilfelle, eir det stress som forårsaker dette. Endret 12. august 2023 av Nåleputa 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #10 Skrevet 12. august 2023 Nåleputa skrev (10 minutter siden): Er det venstre side? Litt under skulderbladet på et punkt? Om så tilfelle, eir det stress som forårsaker dette. Akkurat det jeg har vondt, og ja det kommer av stress 🥴 får låsning der som må knekkes opp igjen. Får den ikke løs selv. Anonymkode: 1e548...01e
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #11 Skrevet 12. august 2023 Nåleputa skrev (34 minutter siden): Er det venstre side? Litt under skulderbladet på et punkt? Om så tilfelle, eir det stress som forårsaker dette. Nei, jeg har det på høyre side Anonymkode: 18636...6ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå