Gjest ny begynner Skrevet 17. januar 2006 #1 Skrevet 17. januar 2006 Jeg lurer på hvordan man begynner og strikke en veske. jeg lurer ikke på hvordan man strikker etter man har kommet i gang, bare hvordan man starter strikkinga på strikke pinnen.
lillesky Skrevet 17. januar 2006 #2 Skrevet 17. januar 2006 Her er en strikkeskole. Hvis det var det du lurte på.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #3 Skrevet 17. januar 2006 Hvis du husler fingerhekling, så er det slike "masker" man lager først, før man "snur" og begynner den vanlige strikkingen. (Må lages med strikkepinnene, ellers får de feil stramhet.)
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #4 Skrevet 17. januar 2006 http://www.garnstudio.com/teknik/sticka1no.html har en fin innføring i både strikking og hekling. bare ta det rolig og prøv selv (ser tullete ut når man bare ser på bildene eller leser) så går det nok fint.
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #5 Skrevet 18. januar 2006 Jeg legger opp slik som på garnstudios sine sider, bortsett fra første maske. Da legger jeg bare garnet over pinnen og griper trådene som vist på første bilde på side 2 av stikkeskolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå