AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #1 Skrevet 11. august 2023 Hvilke billigvarer kjøper dere og er fornøyde med? Tenker både på matvarer og husholdningsvarer. Jeg er f eks godt fornøyd med dopapiret fra First Price, gulosten fra Prima og lompene fra First Price. Vil gjerne høre andres erfaringer og tips her. I disse tider spares det der jeg kan Anonymkode: 906f6...82b 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #2 Skrevet 11. august 2023 Tomatsausen til Prima er god. Halve prisen av dolmio. Kjøper også prima sine epler i pose. Anonymkode: aaaa3...832 1
Lill3My Skrevet 11. august 2023 #3 Skrevet 11. august 2023 First price og Xtra - egg - tunfisk - grønnsaker (både fryst og fersk) - frossen sei-blokk (kjempe godt sammen med feks hermetiske tomater, oliven og løk bak i ovnen) - økonomipakke (altså stor pakke typ 1kg) kylling. Er bare å fryse ned det du evt ikke skal spise før datoen utløper First price ytrefilet Annet billig jeg ofte kjøper er: knekkebrød, poteter og "påleggsavskjær"
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #4 Skrevet 11. august 2023 Og de billige fiskebollene og fiskekakene er gode, man må absolutt ikke ha de dyrere variantene. Anonymkode: aaaa3...832
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå