Gå til innhold

Hva hadde sin reaksjon vært på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine gutter på 4og 6 år har kastet 3 katter i stillestående vann idag. 

Kattene hadde kommet seg opp igjen..Hva er din reaksjon?

Anonymkode: b909e...82e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En alvorlig prat med dem om hvorfor man ikke kan gjøre det. 

• Nyttig 4
Skrevet

Stillestående vann? Uansett så er det vel hvordan du tok tak i det etterpå. Her vil det komme mye hat, av dem som enten ikke har barn eller dem foreldrene som mener du burde passe på barna hvert eneste sec, og dem selv påstår at dems barn aldri har gjort noe galt fordi dem selv er 100 prosent perfekte hverken mere eller mindre. Sorry har sett lignede tråder så aner hva som kommer. Men viktige og lære barna rett og galt, og hvordan dem skal behandle dyr. Barn bør heller ikke være alene med dyr. Så pass på og skjerm kattene om dem er såpass små ennå at dem ikke kan smette unna og forsvare deg selv. Her har vi vært veldig påpasselig men ting kan skje så fort. 

Anonymkode: a425c...ffc

Skrevet

Tenkt at gittene hadde en umoden hjerne og trenger rettledning,  og tatt en alvorlig samtale om hvor redde de stakkars kattene var. Hvor er kattene nå? Er de ute så hadde jeg laget et nummer ut av at vi må finne dem for å se om de har det bra, og guttene skulle fått lete lenge. 

Anonymkode: 2bb14...1b9

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er mor til en seksåring og en toåring. 

Hadde mine barn gjort dette hadde jeg blitt helt fra meg. Jeg er utrolig glad i katter, så hadde sikkert begynt å grine. 

Så hadde jeg nok tatt tak i barna mine, og forklart at slikt ikke er lov, fordi katten blir redd og kan drukne og dø. 

Selvsagt blir man sint og redd, og tenker at jeg har feilet med å forklare dem at det er viktig at vi har respekt for dyra. Spurt dem hvorfor de gjorde som de gjorde. 

Anonymkode: 4b1c6...e95

Skrevet

Jeg hadde blitt sint. Fortalt dem om hvor redde kattene var og forsøkt å få dem til å relatere. Så hadde jeg tatt med meg ungene til butikken, fått de til å kjøpe noe kattegodt for egne penger, og reist hjem til de som eide dyra å få de til å bedt om unnskyldning. 

Så ville jeg snakket mer med de, spredt over dager. 

Anonymkode: a2899...c07

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2023 den 21.50):

Mine gutter på 4og 6 år har kastet 3 katter i stillestående vann idag. 

Kattene hadde kommet seg opp igjen..Hva er din reaksjon?

Anonymkode: b909e...82e

En heftig alvorsprat. 

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde tatt fra de alt av playstation mobil pc å ukeslønn lørdagsgodt osv., nekta de å ut alene en lang periode.. stakkars katter..

Tror nok en 6 åring vet at man ikke skal kaste dyr i vannet.. 

Kan sikkert kaste en baby på vann å da 🙄

Anonymkode: 8b129...d02

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde blitt sint og skikkelig skuffet. Det hadde absolutt blitt en alvorsprat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...