Gå til innhold

Ikke helt ferdig med barn likevel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i permisjon med andremann nå, og tanken har alltid vært 2 barn. 
Nå kjenner jeg på en sorg over å aldri få oppleve dette igjen? Jeg er rett og slett babysyk med en baby.

Jeg brukte 2 år på å kjenne denne følelsen etter førstemann, nå rakk jeg så vidt å blunke før følelsen dukket opp. Det er selvsagt slitsomme perioder hvor jeg tenker at vi skulle vært barnløse 😂, men i gode perioder så føler jeg at jeg har plass til en til..

Blir jeg lurt av hormonene? Hva er det som skjer? 

Anonymkode: 83b15...66a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror vi blir styrt av hormoner mer enn vi tror. Og det er ikke alltid fornuftig. Vi skulle ha en. Jeg var trist over at jeg aldri skulle oppleve det. Så ble det en til. Og mens jeg gikk gravid begynte jeg allerede tenkt på at «tenk det er siste gang, uff og huff» selv om jeg absolutt ikke skal ha tre barn. 

Anonymkode: 8d863...199

Skrevet

gi det litt tid, hvis du føler det samme om ett år eller så er det vel ikke noe i veien for å ønske seg et barn til?

Skrevet

Gi det tid 😅 alle hormonene som raste i meg den første tiden gjorde at jeg ALDRI skulle ha flere barn. Nå er hu 8 mnd, og jeg begynner å tenke på om det kanskje kan være greit å få en til etter hvert. Om du vil ha flere så er det jo ikke noe galt i det om begge vil 😛 

Anonymkode: 7465f...a3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...