Gå til innhold

Kjæresten kjefter på meg om jeg ikke rydder, men lot overgriperen slippe unna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg veldig lite verdt i forholdet. Da hun var ung ble hun utsatt for et overgrep. Hun verken anmeldte eller kjeftet på han i ettertid. Da føles det veldig vondt ut at hun skal kjefte på meg for mindre alvorlige ting

Anonymkode: b374e...acd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fordi hun har vært utsatt for overgrep, så kan hun ikke kjefte på deg for noe? Hvor i all verden tar du denne logikken fra??? 

• Liker 8
  • Nyttig 14
Skrevet

Ser ikke helt hva det ene har med det andre å gjøre?

Anonymkode: 7b127...7fa

• Liker 8
Skrevet

Om du ikke troller...

Oppsøk legen din og psykolog og vis hva du skriver her.

Troll eller ikke - du må ta ansvar for ditt eget liv og handlinger nå!

Anonymkode: b7548...791

• Liker 10
Skrevet

Atte det var?

Anonymkode: 8618b...c19

• Liker 2
Skrevet

Du får rydde da, så slipper du kjeft.

Anonymkode: 5d7e2...9e6

• Liker 3
Gjest Tycho Urke
Skrevet

Jeg forstår ikke logikken din

Rydd opp etter deg, og slutt å syt.

Skrevet

Hvis dette ikke er tøys, bør du søke hjelp.

Anonymkode: 3f225...4fe

• Nyttig 2
Skrevet

….lot overgriperen slippe unna? Har du noen som helst anelse om hvordan prosessen med å skulle anmelde noen for overgrep er, og hvorfor noen avstår fra å gjøre dette?

Anonymkode: 1cae9...34d

• Nyttig 5
Skrevet

spesielt - av deg, skjønner ikke logikken din. du sutrer og er en sånn typisk "synd på meg, det er ikke min feil" person. Skjerp deg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg føler meg veldig lite verdt i forholdet. Da hun var ung ble hun utsatt for et overgrep. Hun verken anmeldte eller kjeftet på han i ettertid. Da føles det veldig vondt ut at hun skal kjefte på meg for mindre alvorlige ting

Du fortjener henne ikke.

Man skal aldri ønske noen vondt, men jeg håper du får større forståelse om emnet på en eller annen måte. Snart.

• Liker 2
Skrevet

Det der tror jeg må være noe av det rareste jeg har lest på KG på ei stund og det sier litt. Hvis ikke dette her er en trolletråd så hjelpe meg, håper hun dumper deg.

Anonymkode: a7f74...1b8

• Liker 2
Skrevet

NÅ tuller du?

• Liker 1
Skrevet

Håper virkelig du tuller. Ellers håper jeg hun dumper deg. 

Anonymkode: 3f9bd...1ba

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er i ferd med å hjelpe henne med å anmelde nå i voksen alder, regner jeg med. Det er vel derfra du nevner dette som i utgangspunktet ikke angår deres forhold? 

Anonymkode: 2643b...aac

Skrevet

Du virker litt dum, eller lite empatisk, ut fra det du skriver her. Tror du skal bruke de små grå til å grunne litt mer på dette her… og hvordan dette kanskje er for HENNE, ikke deg.

• Liker 2
Skrevet

Er du seriøs nå?? Nei, dumt spørsmål🤦‍♀️

Anonymkode: bfefd...6b1

• Liker 1
Skrevet

Så, fordi noen har forgrepet seg på henne før, så skal hun ikke kunne si ifra på noe som helst i ettertid hvis noen går over grensene hennes?

Ta deg en pause fra å være i et forhold, voks litt som menneske, og la dama finne seg en mann å være sammen med, ikke en gutt.

• Liker 2
Skrevet

Om du ikke tuller så trenger du hjelp. For noe mer navlebeskuende egoistisk utsagn skal man lete lenge etter…

Anonymkode: e8fd8...beb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...