AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #1 Skrevet 11. august 2023 Er så usikker… Denne gangen ønsker vi å fortelle barnet vårt på 3 år først. Ønsker å vente lengst mulig, slik at sannsynligheten for at noe skjer er minst mulig. Ønsker deretter at baner skal fortelle besteforeldre. Når fortalte dere det til barna? Anonymkode: cf78f...80f
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #2 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er så usikker… Denne gangen ønsker vi å fortelle barnet vårt på 3 år først. Ønsker å vente lengst mulig, slik at sannsynligheten for at noe skjer er minst mulig. Ønsker deretter at baner skal fortelle besteforeldre. Når fortalte dere det til barna? Anonymkode: cf78f...80f Tenker å fortelle det rundt uke 12-13 til de helt nærmeste. Leder på jobb vet det allerede pga tilrettelegging. Kommer ikke til å offentlig dele det ellers, men forteller det sikkert til folk vi treffer fra uke 13 og fremover.. Anonymkode: 2c5b0...d03
Tjoheiii Skrevet 11. august 2023 #3 Skrevet 11. august 2023 Ingen fasit, gjør det som passer dere bør jo vente til andre trimester om dere vil være på den sikre siden. Vi fortalte det til våre nærmeste i uke 8 med førstemann og nærmest med en gang vi fikk en positiv test med andremann😂
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #4 Skrevet 11. august 2023 Jeg fortalte det til de aller nærmeste i uke 8 (kjernefamilie). Resten fikk vite det etter uke 20. Det var først da jeg følte for å fortelle det. Tror det samme blir denne gangen. Bare at denne gangen har jeg ikke fortalt det til noen og jeg er i uke 14 Anonymkode: ba4df...c4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå