Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker… Denne gangen ønsker vi å fortelle barnet vårt på 3 år først. Ønsker å vente lengst mulig, slik at sannsynligheten for at noe skjer er minst mulig. Ønsker deretter at baner skal fortelle besteforeldre. Når fortalte dere det til barna?

Anonymkode: cf78f...80f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er så usikker… Denne gangen ønsker vi å fortelle barnet vårt på 3 år først. Ønsker å vente lengst mulig, slik at sannsynligheten for at noe skjer er minst mulig. Ønsker deretter at baner skal fortelle besteforeldre. Når fortalte dere det til barna?

Anonymkode: cf78f...80f

Tenker å fortelle det rundt uke 12-13 til de helt nærmeste. Leder på jobb vet det allerede pga tilrettelegging. 
Kommer ikke til å offentlig dele det ellers, men forteller det sikkert til folk vi treffer fra uke 13 og fremover..

Anonymkode: 2c5b0...d03

Skrevet

Ingen fasit, gjør det som passer dere :) bør jo vente til andre trimester om dere vil være på den sikre siden. Vi fortalte det til våre nærmeste i uke 8 med førstemann og  nærmest med en gang vi fikk en positiv test med andremann😂

Skrevet

Jeg fortalte det til de aller nærmeste i uke 8 (kjernefamilie). Resten fikk vite det etter uke 20. Det var først da jeg følte for å fortelle det. Tror det samme blir denne gangen. Bare at denne gangen har jeg ikke fortalt det til noen og jeg er i uke 14 :) 

Anonymkode: ba4df...c4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...