Gå til innhold

Uten BH

Gjest anonym

Hvorfor går dere jenter uten BH?  

1. 1. Hvorfor går dere jenter uten BH?

• For å pirre gutta
      3
    • Ingen spesiell grunn
      3
    • Fordi jeg vsynes jeg har pene bryster og vil vise dem fram
      2
    • Fordi det er behagelig
      13

Anbefalte innlegg

Stemte ikke, jeg heller. Fant ikke "mitt" alternativ. Går bare uten bh hvis jeg f.eks har en kjole eller singlet på knyting eller bar rygg, men liker det ikke. Det er ubehagelig ikke å ha noe støtte, og jeg merker hvordan de gradvis "detter" ned og begynner å fasongen til de på 70+ :hoho:

Har kjøpt bh med gjennomsiktige stropper nå, blir bra å kunne kle seg stilig uten å "ødelegge symmetrien", som Milla sier.

Apropos det med å pirre gutta, har erfart at det har mye større effekt å fortell/vise at trusa er droppa enn at bh-en er det :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville bare tilføye at det jeg synes er sexy med at kvinner dropper bh, er at da ser man "virkelig" hvordan deres pupper er. Bh'er kan jo "fake" mye. Liker å vite hva jeg får :ler:

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

bh'en ryker når jeg kommer hjem :)

går kun med bh for at brystvortene ikke skal synes gjennom klærne.

et temmelig ubehagelig plagg i mine øyne.

nå har jeg ikke pupper av slike dimensjoner at jeg behøver å bekymre meg for fremtidige ryggplager heller.

dropper gjerne bh'en hvis klærne passer slik, men aldri i jobb/skole-sammenheng.

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Ravna: Du sier du går minst mulig med BH. Sier også at de ikke er så store at du "må" ha det. Men er det ikke slik at kvinner også bruker dem for 1) å løfte litt så de ser litt bedre ut, 2) forebygge hengepupper??? Er ikke dette noe du har i tankene eller :briller: ?

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke noe alternativ til meg heller i den avstemningen.

Jeg kan til nød gå uten hvis jeg suller rundt hjemme, men ellers bruker jeg alltid BH.

For det første så er jeg enig med de andre som synes at det er stygt når brystvortene viser gjennom klærene. For det andre så er det såpass tyngde i dem at hvis jeg ikke bruker BH så ender jeg garantert opp med hengepupper og det er ikke ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange av dere som synes det er stygt å gå uten bh pga, da synes brystvortene gjennom blusen? Jeg for min del synes IKKE det er stygt, som Mogens sa: Jeg liker å se hva som VIRKLIG er under der

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får man virkelig hengepupper hvis man ikke bruker BH? :o

Grunnen til at jeg spør er at jeg har gått utrolig mye uten BH og har ikke fått hengepupper. Dette til tross for at jeg har vanlig store pupper (størrelse D) og tilhører den "eldre garde" her på KG.

I de senere årene har jeg begynt å bruke BH for å skjule brystvorter og for ikke å virke generelt provoserende ved å "duve" rundt. Har alltid brukt BH når jeg trener, men kastet den av meg så fort jeg fikk anledning.

Mener ikke å skryte, men jeg har fremdeles fine pupper. De henger nok litt mer enn de gjorde for 20 år siden, men faktisk ikke mye!

Vel, kanskje jeg har fine puppegener!

Eller kanskje ryktet om at man får hengepupper uten bruk av BH er skapt av BH-produsentene????

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går alltid med BH, men liker best å gå uten.

Men, skal jeg gå uten forsvinner de rett og slett.

Ser ut som en gutt.........

Men, det er silikon puter å få kjøpt itl å putte i bh'en. Noen som har forsøkt det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litago: Jeg har hørt at det kan være gunstig for puppe-spensten å gå uten bh i blant, angivelig fordi huden trengte utfordringen framfor av bare pakkes i en BH hele tiden.

For min del: Jeg går av og til med, av og til uten. Skal jeg gå omkring i en t-skjorte, tynn genser e.l. bruker jeg alltid, men ofte foretrekker jeg en litt stram t-skjorte med en løs genser/munkejakke over. Også bruker jeg gjerne stygge bh-er, bare de er behagelige.. (liker ikke spiler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

tja, mogens :)

må bare si meg enig med litago :)

har jo hørt om at man "bør" bruke bh, men synes det er såpass ubehagelig å gå med slike, at jeg heller har prioritert komfort.

kan ikke se at puppene har tatt skade av det :)

nå har jeg hatt puppene i 16-17 år, og det ville vel nærmest vært barbarisk å sperre dem inne på fulltid etter så mange år i frihet?

forme og løfte ser jeg heller ikke som så nødvendig, ettersom de holder seg der de skal være, og det ser helt greit ut.

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare tilføye at det jeg synes er sexy med at kvinner dropper bh, er at da ser man "virkelig" hvordan deres pupper er. Bh'er kan jo "fake" mye. Liker å vite hva jeg får  :ler:  

Mogens

Spiller det så jævlig stor rolle hvordan fettklumpene der foran "egentlig" ser ut a?

Uten bh kan være sexy synes jeg, kommer litt an på anledning.

Går ikke så mye uten bortsett fra når jeg er hjemme.

De ser jo enda mindre ut uten bh :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Det er vel slik at en del gutter bryr seg om hvordan slike "fettklumper" ser ut... Gutter bryr seg om slike... merkelig nok. for å si det som jeg engang hørte "hva er så viktigt med pupper? Halve verdens befolkning har dem, inkludert din egen MOR!" Likevel... gutter ser på dem som spennende... men, jeg kler ikke på meg for at gutter som Mogens skal "se hva de får", for den eneste som"får" noe som helst er min samboer, og han vet hvordan de ser ut... han HAR nok allerede sett dem, både med og uten klær på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar til Madison og Fredagsbarn:

Nå har det seg slik at det er penere å se på et par pupper som har "fin" fasong enn et par hengende på navlen. Regner med at dere også er enig i deg. Vet ikke hva for noen pupper dere har, men fasong og størrelse må da ha litt å si for dere også :wink: .

Og når det gjelder "gutter som Mogens", så er ikke han noen stor mannsgris :briller: . Har absolutt nok med samboerens pupper :ler::ler::ler: .

Og forresten. Puppene er èn av kroppsdelene som er spennede med kvinner, og det finnes da mange fler. Men å si at dette med pupper er helt likegyldig, blir feil for meg i hvert fall :blunke:

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Vel, jeg mente selvsagt ikke noe negativt mot deg som person da, Mogens. Rett og slett bare altså... "jeg kler meg ikke, med eller uten bh, for noen andre gutter enn min kjære" hørtes det bedre ut?

Henge til navelen har ikke mine anledning til, med eller uten Bh, formen er omtrent den samme uansett, så det har lite å si.. det eneste er "tilgjengeligheten" for fingre som roter under genseren min. altså, for meg er dette bare en "hjemme-ting" som finner sted når det passer seg slik, aldri offentlig, jobb/skole etc.

Men, hver for sin smak, ikke sant? Vi har her fått bekreftet at noen ikke klarer å gå med, andre ikke klarer å gå uten, og noen klarer begge deler :) Det eneste jeg kan bekrefte at jeg ikke klarer, det er å sove med den!

Vel, ha en fortsatt fin kveld, med eller uten puppe-klær! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig samma for meg hvordan pupper du liker, men hvis du ikke liker de så er jenta uaktuell..?!

Formen er perfekt,men de er små..og kan aldri henge nede på magen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, spm..

hadde jeg vært gutt så hadde jeg seff likt fine pupper.. For meg som gutt ville det vært mine,men større.. Men det kunne da vel ikek avgjort om jenta var aktuell for meg..?

Eller si ei har 2 forskjellige pupper.. den ene er større enn den andre..

Hadde ikke latt vær å bli sammen med henne for det,om vi haded hatt det bra sammen.. Eler det var andre ting ved jenta jeg syns var flott..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Zalomine

Trur egentlig at JENTA betyr mer, også for gutter, enn hvordan puppene ser ut... i alle fall om de ser etter med enn et en-natts-opplegg. Jenter man skal tilbringe tid sammen med... da er man vel mer opptatt av helheten? og innsida? Håper i alle fall det :)

Jeg har funnet min drømmegutt... han er mer opptatt av andre ting i alle fall... selv om han finner dem "spennende" og å være morsomme å leke med.... Jaja, gutter er gutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Madison. Det er egentlig det samme for meg hvordan pupper du tror jeg liker også :ler: ! Og bare sånn får å ha klargjort litt, så spiller størrelse og form fint liten rolle når alt kommer til alt.

Hvis du mener jeg har gjort rede for meg slik at du tror jeg velger damer etter "fordelene" så er det litt dumt :-? . Ha en fortsatt fin dag :wink:

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...