AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #1 Skrevet 11. august 2023 Hun sa at jeg har kjedelig stil og at jeg bør bytte stil. Hun sa også at hun var drittlei klærne mine. Jeg syns det var frekt å si det på den måten. Jeg går så klart ikke med det samme hver dag, men har jo litt forskjellig, men mye av det er ganske likt da jeg liker det. Det er heller ikke noe spesielle kleskoder her. Jeg bør vel ikke bytte stil på grunn av dette? Jeg trodde ærlig talt at det bare var ungdommer som sa sånn til hverandre. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: c30bc...ac9 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #2 Skrevet 11. august 2023 Ikke opplevd og syns det var sært. Hva slags type jobb har du? Anonymkode: 6615b...929 5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #3 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke opplevd og syns det var sært. Hva slags type jobb har du? Anonymkode: 6615b...929 Ja er veldig sært. Jobber i kommunen med økonomi. Anonymkode: c30bc...ac9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #4 Skrevet 11. august 2023 Spørs hvordan du kler deg… er det ulike klovnekostumer? Anonymkode: ef8cc...1c7 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #5 Skrevet 11. august 2023 Nei, man er på jobb? Skal ikke være barnehageklær da. Klassisk, enkelt, stilig. Anonymkode: dff25...ed8
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #6 Skrevet 11. august 2023 Du burde svart: "Jeg går med akkurat de klærne jeg ønsker, og syns forøvrig ikke du var særlig hyggelig akkurat nå. Hva tenkte du å oppnå med det du sa?" Anonymkode: c5a98...fa7 19 1 5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #7 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hun sa at jeg har kjedelig stil og at jeg bør bytte stil. Hun sa også at hun var drittlei klærne mine. Jeg syns det var frekt å si det på den måten. Jeg går så klart ikke med det samme hver dag, men har jo litt forskjellig, men mye av det er ganske likt da jeg liker det. Det er heller ikke noe spesielle kleskoder her. Jeg bør vel ikke bytte stil på grunn av dette? Jeg trodde ærlig talt at det bare var ungdommer som sa sånn til hverandre. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: c30bc...ac9 Hun hørtes jo tilbakestående ut sosialt...hva svarte du henne? Jeg vill svart: "Er drittlei deg også". Du kler deg som du vil, ikke som andre vil. Kler meg enkelt selv, har lite tøy. Trives med det Jeans kan jeg ha type nesten 10år+. Anonymkode: 956d6...26d 8 1
Macro Skrevet 11. august 2023 #8 Skrevet 11. august 2023 Ta det helt med ro TS. Hun der har det ikke godt med seg selv. Er du god i jobben og/eller godt likt? 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #9 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spørs hvordan du kler deg… er det ulike klovnekostumer? Anonymkode: ef8cc...1c7 Mye sort. Klassisk stil, men sikkert litt kjedelig. Anonymkode: c30bc...ac9 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #10 Skrevet 11. august 2023 Definitivt hun som er rar her, hvis hun fikk seg til å si noe sånt til en helt normal kollega på et kommunalt kontor. Anonymkode: d3aab...c60 9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #11 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, man er på jobb? Skal ikke være barnehageklær da. Klassisk, enkelt, stilig. Anonymkode: dff25...ed8 Går da ikke med barnehageklær. Anonymkode: c30bc...ac9 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #12 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hun sa at jeg har kjedelig stil og at jeg bør bytte stil. Hun sa også at hun var drittlei klærne mine. Jeg syns det var frekt å si det på den måten. Jeg går så klart ikke med det samme hver dag, men har jo litt forskjellig, men mye av det er ganske likt da jeg liker det. Det er heller ikke noe spesielle kleskoder her. Jeg bør vel ikke bytte stil på grunn av dette? Jeg trodde ærlig talt at det bare var ungdommer som sa sånn til hverandre. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: c30bc...ac9 Jeg hadde ledd henne opp i trynet og bare svart, ja men du er feit. Å så gått videre. Anonymkode: fcf65...f4e 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #13 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja er veldig sært. Jobber i kommunen med økonomi. Anonymkode: c30bc...ac9 Mm. Klarer ikke se for meg noen som helst grunn til å si noe sånt da og tenker personen som sa det til deg ikke er den skarpeste kniven i skuffen. I alle fall ikke sosialt. Er nok bare å stålsette seg for flere rarieteter fra den kanten, og legge en plan for hvordan du skal parere 🫣 Anonymkode: 6615b...929 4
Ullvott Skrevet 11. august 2023 #14 Skrevet 11. august 2023 Nei, dette er ikke vanlig å si. Ting man tenker på etterpå, og som man burde svart: "Er det noen her som burde skifte stil, så er det du. Den oppførselen din er nemlig ikke mye stilig." 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #15 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hun sa at jeg har kjedelig stil og at jeg bør bytte stil. Hun sa også at hun var drittlei klærne mine. Jeg syns det var frekt å si det på den måten. Jeg går så klart ikke med det samme hver dag, men har jo litt forskjellig, men mye av det er ganske likt da jeg liker det. Det er heller ikke noe spesielle kleskoder her. Jeg bør vel ikke bytte stil på grunn av dette? Jeg trodde ærlig talt at det bare var ungdommer som sa sånn til hverandre. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: c30bc...ac9 Ei på jobben min sa at jeg bør passe på vekta mi, for snart kommer jeg til å bli feit. Jeg er 56 kg og 168 høy. Jeg sa at det er nok ikke noe fare, jeg bruker xs og s i klær. Hun svarte at det tror hun ingenting på. Folk bryr seg for mye. Anonymkode: e4e20...c81 3 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #16 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Mye sort. Klassisk stil, men sikkert litt kjedelig. Anonymkode: c30bc...ac9 Mulig hun mente at litt farger hadde gjort seg om du går mye i svart. Uansett så var det en merkelig ting å si. Anonymkode: 3ce4f...4db 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #17 Skrevet 11. august 2023 Den kjerringa skal du benytte anledningen til å tråkke skikkelig på.. Hurpetutte.. Anonymkode: e8b08...241 4
kunstnerfluen Skrevet 11. august 2023 #18 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Mye sort. Klassisk stil, men sikkert litt kjedelig. Anonymkode: c30bc...ac9 Det er jo helt normalt kle stil når du jobber innen for økonomi i kommunen. 2
blåbærpai Skrevet 11. august 2023 #19 Skrevet 11. august 2023 Hadde ledd og sagt «hva faen». Hvem kommenterer sånt? Hun hørtes ikke smell ut. IGNORE. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #20 Skrevet 11. august 2023 Ha is i magen og vent. Vær bare sammen med vedkommende når det er andre tilstede. Hvis hun kommenterer deg igjen må du bare si.. trist for deg. Anonymkode: f92a5...da1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå