AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #1 Skrevet 11. august 2023 Mann, snart 60 år gammel, i et godt forhold, kroppen og utstyret fungerer, høyt testosteronnIvå.. MEN... LIKEVEL.. 🥱 Har egentlig ingen hensikt å skrive dette, hvis ingen av dere har en "ungdomspille" Føler ikke det hadde hjulpet om så verdens mest sexy dame hadde lagt seg ned for meg (ja, veldig sannsynlig 😁) Har igrunn levd ut alt jeg kunne drømme om, og bør vel være takknemlig for det. Men bare for å spørre dere oppi åra da: Synes dere sex er like spennende som før? Blir dere like kåte som i ungdommen? Hvis ja, hvordan klarer dere det? Hvis ikke, hva er forskjellen? Anonymkode: 9605a...285
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #2 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men bare for å spørre dere oppi åra da: Synes dere sex er like spennende som før? Blir dere like kåte som i ungdommen? Hvis ja, hvordan klarer dere det? Hvis ikke, hva er forskjellen? Anonymkode: 9605a...285 Jeg er 40+. Syntes absolutt ikke sex er like spennende som da jeg var ung. Alt er prøvd. Nyhetsverdien og nyskjerrigheten er selvfølgelig borte. Nei. Blir ikke like kåt som i ungdommen. Blir sjeldnere kåt, og det går veldig fort over av seg selv om jeg ikke får utløp for den. Anonymkode: 502ae...009 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #3 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mann, snart 60 år gammel, i et godt forhold, kroppen og utstyret fungerer, høyt testosteronnIvå.. MEN... LIKEVEL.. 🥱 Har egentlig ingen hensikt å skrive dette, hvis ingen av dere har en "ungdomspille" Føler ikke det hadde hjulpet om så verdens mest sexy dame hadde lagt seg ned for meg (ja, veldig sannsynlig 😁) Har igrunn levd ut alt jeg kunne drømme om, og bør vel være takknemlig for det. Men bare for å spørre dere oppi åra da: Synes dere sex er like spennende som før? Blir dere like kåte som i ungdommen? Hvis ja, hvordan klarer dere det? Hvis ikke, hva er forskjellen? Anonymkode: 9605a...285 Ja like om ikke mer enn før. Kvinne 50 Anonymkode: e0303...9d6 3 2
Søkende mann Skrevet 11. august 2023 #4 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja like om ikke mer enn før. Kvinne 50 Anonymkode: e0303...9d6 Samme her 😊 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #5 Skrevet 11. august 2023 Like kåt som før. Noe redusert evne, men ikke mye. Lever sammen med en kvinne som synes at sex er et tilbakelagt kapittel, i alle fall med meg. Bare noen år til barna flytter ut nå… Anonymkode: 10668...a63 1 1
Gjest Lurven Skrevet 11. august 2023 #6 Skrevet 11. august 2023 Ikke like mye som før, men over snittet
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #7 Skrevet 11. august 2023 Mann, omtrent samme alder som TS, også i et generelt godt, langvarig forhold. Evnen er det egentlig ikke noe feil på, lysten er mere variabel. Jeg vil være rimelig "ukorrekt" her, og påstå at det eneste som kan forsterke lysten nevneverdig ville være et nytt forhold, med en attraktiv og lysten kvinne. Det gir alltid en boost i starten, det er iallefall min erfaring. Og jeg må vel sies å hovedsakelig ha vært seriemonogam opp gjennom livet, så har opplevd disse svingningene noen ganger. Men utvalget av aktuelle damer er jo ytterst begrenset i vår alder, så det går nok gale veien tenker jeg. Anonymkode: 9be2f...8fa 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #8 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Mann, omtrent samme alder som TS, også i et generelt godt, langvarig forhold. Evnen er det egentlig ikke noe feil på, lysten er mere variabel. Jeg vil være rimelig "ukorrekt" her, og påstå at det eneste som kan forsterke lysten nevneverdig ville være et nytt forhold, med en attraktiv og lysten kvinne. Det gir alltid en boost i starten, det er iallefall min erfaring. Og jeg må vel sies å hovedsakelig ha vært seriemonogam opp gjennom livet, så har opplevd disse svingningene noen ganger. Men utvalget av aktuelle damer er jo ytterst begrenset i vår alder, så det går nok gale veien tenker jeg. Anonymkode: 9be2f...8fa Ja. Og desverre skjer det noe med dere med alderen også, for i det dere har en lysten villig "ung" dame som legger seg etter dere så viser det seg at hun ikke er god nok likevel. Når hun villig legger seg ned (som ts også beskriver) så var belysningen feil, settingen feil, hun gikk for fort frem og gjorde bare alt feil likevel. Ingenting av det hun gjorde var spesiellt, dere er jo så enkle å tilfredsstille uansett. Skulle dere være så heldige at dere fant en ungdomskilde dere menn som trenger den, så pass på at hun føler seg ekstremt ivaretatt og elsket dersom hun vil ha deg. Ikke la henne sitte igjen å føle seg ordinær, uansett hvor vanskelig hun er og hvor mye som skal til for at hun kjenner seg verdsatt. Ikke la henne sitte igjen med følelsen av at det trygge dere har hatt før henne var bedre. Skal dere få en ny vår, må dere sørge for at hun føler seg som den beste kvinnen i hele verden til en hver tid. Da hjelper det ikke å bare si det, dere må kunne vise det og være villig til å sette egen stolthet til side slik at hun ser at dere er handlekraftige nok til å kunne ivareta henne. Tenk å skulle sitte igjen, alene i en kjeller og vite hva man lot gå - bare fordi hun ikke følte seg elsket nok. Det finnes ungdomskider, det finnes livsvann men de må ivaretas med en særdeles stor omhu. Anonymkode: a3858...575 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #9 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Like kåt som før. Noe redusert evne, men ikke mye. Lever sammen med en kvinne som synes at sex er et tilbakelagt kapittel, i alle fall med meg. Bare noen år til barna flytter ut nå… Anonymkode: 10668...a63 Jeg har også nedtelling til barna flytter ut. Samme årsak som deg. k44 Anonymkode: 16300...eee 2 2 1
feliek54 Skrevet 13. august 2023 #10 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (På 11.8.2023 den 17.12): Mann, snart 60 år gammel, i et godt forhold, kroppen og utstyret fungerer, høyt testosteronnIvå.. MEN... LIKEVEL.. 🥱 Har egentlig ingen hensikt å skrive dette, hvis ingen av dere har en "ungdomspille" Føler ikke det hadde hjulpet om så verdens mest sexy dame hadde lagt seg ned for meg (ja, veldig sannsynlig 😁) Har igrunn levd ut alt jeg kunne drømme om, og bør vel være takknemlig for det. Men bare for å spørre dere oppi åra da: Synes dere sex er like spennende som før? Blir dere like kåte som i ungdommen? Hvis ja, hvordan klarer dere det? Hvis ikke, hva er forskjellen? Anonymkode: 9605a...285 Jeg er fortsatt ofte kåtr har også sex men lyst på mer faktisk men er ikke som i min ungdom
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #11 Skrevet 13. august 2023 Kvinne snart 50 her. Nei, sex er på ingen måte så interessant som før. Har gjort mim andel av sprell og eksperimentering i 20- og 30-årene, og det er ikke noe uprøvd som frister. Så det blir jo bare repetisjoner over samme tema nå. Mannen er jo den samme også, og det finnes ikke en cm av kroppen hans jeg ikke har utforsket. Så nei, spennende er det ikke. Vet hva jeg får, hver eneste gang. Anonymkode: 24dee...60e
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #12 Skrevet 13. august 2023 Det som faktisk virker litt for oss er å kle oss i klær vi brukte i tenårene (90-tallet). Da kommer det mer gammel lyst og virilitet. Men ja, skjønner hva du mener, selv om jeg er midt i 40-årene. Anonymkode: 15bdf...1bf 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #13 Skrevet 13. august 2023 Meeh. Veldig glad jeg er ferdig med det galskapet det førte til😝. K43. Anonymkode: c8f65...b18
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #14 Skrevet 14. august 2023 Er tryggere nå. Nyter annerledes, og bedre, mindre bevisstløs, mindre stressmomenter. Blir heller ikke vettskremt av tanken på graviditet og kjønnssykdommer, som før. Er du litt fornuftig kan du faktisk bare kose deg. Tror kvinner føler det samme, og det smitter over. Spenningsnivået er lavere, og det gjør at det er enklere å kommunisere. Å ha sex er normalisert, og enklere når en er godt voksen. Anonymkode: a8437...813
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #15 Skrevet 14. august 2023 Dame 43 er mer kåt nå enn i ungdommen☺️ Anonymkode: 60a53...948 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #16 Skrevet 14. august 2023 Kvinne 40 her, er veldig seksuell og kåt fremdeles. Men jeg vil jo si at kanskje noe av spenningen og utforskertrangen fra tenårene er borte, man har på en måte gjort "det meste", og jeg blir ikke tent på "alle og enhver" hele tiden. I 20-årene hadde jeg alltid elskere og en del one night stands, det ble gradvis kjedelig og forsvant mer eller mindre ila 30-årene. Kan gå evigheter uten sex. Jeg vil ha sex hele tiden med en kjæreste, men uten kjæreste så holder det med onani. Jeg har en kjæreste på 53 nå, han har fått en ny seksuell vår med meg. Han går rundt med ereksjon dagen lang når han er med meg. Han har vært i lange forhold med kvinner som har vært lite seksuelle og kjedelige i senga rett og slett, og blitt påvirket av det og tenkt at sex kanskje bare ikke var det helt store for han heller. Så for han så har ungdommens kåtskap kommet litt tilbake nå som i at sex er blitt veldig spennende igjen. Anonymkode: 5c422...38d 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #17 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en kjæreste på 53 nå, han har fått en ny seksuell vår med meg. Han går rundt med ereksjon dagen lang når han er med meg. Han har vært i lange forhold med kvinner som har vært lite seksuelle og kjedelige i senga rett og slett, og blitt påvirket av det og tenkt at sex kanskje bare ikke var det helt store for han heller. Så for han så har ungdommens kåtskap kommet litt tilbake nå som i at sex er blitt veldig spennende igjen. Nydelig beskrivelse. Dette er drømmen for mange menn, å finne hun som vekker denne lysten igjen, etter mange år med en kvinne som ikke har denne gløden i seg som gir mannen ereksjon ved den minste berøring. AnonymBruker skrev (På 11.8.2023 den 20.48): Jeg har også nedtelling til barna flytter ut. Samme årsak som deg. k44 Du vil få det travelt . AnonymBruker skrev (På 11.8.2023 den 17.12): Føler ikke det hadde hjulpet om så verdens mest sexy dame hadde lagt seg ned for meg Du verden så negativ! I din alder vil en helt vanlig kvinne, si 10 år yngre, og med god lyst, gjøre underverker. Du vil være halvstiv hele dagen, og få et vidunderlig liv! Regelmessig ereksjon har en utrolig effekt, vi menn trenger det. Det er en livsnødvendighet. En kvinne med god lyst kurerer det greit. Anonymkode: a8437...813 1
Pingvinen Skrevet 14. august 2023 #18 Skrevet 14. august 2023 Synes absolutt ikke det er like spennende som når jeg var ung. Synes egentlig at sex er ganske kjedelig og klarer meg veldig fint uten. Hadde en boost mellom 40 og 50. Nå er jeg 53 og har ingen behov for det. Ingen tegn til overgangsalderen enda, men regner med den er på vei. Jeg har aldri vært spesielt eventyrlysten seksuelt. Men har likt det godt. Nå vil jeg heller gå tur, lese, se tv ol... Prøvd dating. Snakket med noen hyggelige. Men de fleste hadde en oppførsel som var skikkelig turn off. Så holder meg singel.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #19 Skrevet 14. august 2023 Mer enn før. Syns sex blir bare bedre og bedre, faktisk. Og det var ikke dårlig før heller. Kvinne 49 Anonymkode: e0bf5...18f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå