AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #1 Skrevet 11. august 2023 Jeg jobber med å klare å være sosial. Ihvertfall det vi brukte forrige time på. Anonymkode: b3953...b37
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #2 Skrevet 11. august 2023 Bearbeiding av traumer og integrering av deler. Anonymkode: 416b9...962
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #3 Skrevet 11. august 2023 Utredning for Asperger Anonymkode: de642...c9c
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #4 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bearbeiding av traumer og integrering av deler. Anonymkode: 416b9...962 Det har jeg også lyst til å jobbe med. Vi jobber ikke med noe spesielt, tror jeg. Anonymkode: 6486f...56d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #5 Skrevet 11. august 2023 Bare generelle følelser. Jobbet med traumer, men det ble for mye. Anonymkode: 0c086...b82
Topsi Skrevet 11. august 2023 #6 Skrevet 11. august 2023 Forholde seg til avvisning og stå på de fremskritt en har hatt
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #7 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg jobber med å klare å være sosial. Ihvertfall det vi brukte forrige time på. Anonymkode: b3953...b37 Utredning for adhd. Nettopp fått autismediagnose. Anonymkode: 57fed...db9
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #8 Skrevet 12. august 2023 - Mitt forhold til menn - forum troll- komiker virksomheten min og hvordan jeg skal slutte med det - få organisert livet mitt slik at det er håndterbart Anonymkode: 49344...384
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #9 Skrevet 12. august 2023 Er det noen som går til kognitiv terapeut og hjalp det? Jeg føler at timene går bort i at han snakker og jeg lytter. I tillegg vet han svært lite om familien min, han er rett og slett ikke interessert. Nå mener jeg ikke at han skal drive psykodynamisk terapi, men litt informasjon om bakgrunn hadde vært nyttig. Anonymkode: ce528...1a6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #10 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det noen som går til kognitiv terapeut og hjalp det? Jeg føler at timene går bort i at han snakker og jeg lytter. I tillegg vet han svært lite om familien min, han er rett og slett ikke interessert. Nå mener jeg ikke at han skal drive psykodynamisk terapi, men litt informasjon om bakgrunn hadde vært nyttig. Anonymkode: ce528...1a6 Har du forsøkt å fortelle mer om familien om det er relevant? Anonymkode: 0c086...b82
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #11 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du forsøkt å fortelle mer om familien om det er relevant? Anonymkode: 0c086...b82 Har gitt han en veldig KORT info, men han er tydelig ikke interessert så har sluttet med det. Ikke snakk om klaging eller sutring, bare en lett info. Nå leser jeg en bok om kognitiv terapi, og der har pasient og terapaut en samtale om feks hvordan pasienten reagerer på avvisning, i hvike siuasjoner det skjer etc, men slike samtaler har ikke vi. Liker terapauten veldig godt ellers, en empatisk fyr, men begynner samtidig å bli litt frustret siden samtalene er så overfladiske. Anonymkode: ce528...1a6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #12 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har gitt han en veldig KORT info, men han er tydelig ikke interessert så har sluttet med det. Ikke snakk om klaging eller sutring, bare en lett info. Nå leser jeg en bok om kognitiv terapi, og der har pasient og terapaut en samtale om feks hvordan pasienten reagerer på avvisning, i hvike siuasjoner det skjer etc, men slike samtaler har ikke vi. Liker terapauten veldig godt ellers, en empatisk fyr, men begynner samtidig å bli litt frustret siden samtalene er så overfladiske. Anonymkode: ce528...1a6 Ps, vokste opp i en familie med omfattende rus og psykisk vold, noe som sikkert er årsaken til mitt symptombilde, men han er rett og slett ikke interessert. Jeg er ikke interessert i psykodynamisk terapi, har prøvd det, men da holdt jeg jeg rett og slett helt kjeft, så hjalp ikke for meg. Anonymkode: ce528...1a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå