AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #1 Skrevet 11. august 2023 Godt voksent par der han har en fortid som singel i mange år og med mange dater og damer lagt til på sosiale medier. Satt en kveld og skulle hjelpe han med noe på mobilen hans. Kom over en korrespondanse på melding der han hadde blitt kontaktet av en dame som tydeligvis tok kontakt etter lang tid. Det var litt meldinger frem og tilbake .. ikke noe voldsomt romantisk eller hjerter eller noe .. men jeg la merke til at han kommenterte hvor pen hun var. Når jeg spurte henne hvem denne damen var sa han at han datet henne noen ganger for noen år siden og ikke hadde hatt kontakt med henne siden. Problemet er at da løy han for den kontakten hun startet på meldinger var i januar.. et år inn i vårt forhold. Bør jeg drite i det .. jeg hater å bli løyet til og her ble jeg nettopp det .. har lyst å konfrontere han med det men usikker på om det er verdt det .. hva tenker dere? Anonymkode: 16ab2...edd 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #2 Skrevet 11. august 2023 Du sneik alstå på mobilen hans? Hvis du hjelper han med noe så kommer du ikke plutselig over en samtale. Du stoler ikke på mannen, sniker og snuker. Jeg syns du er like ille. Gå heller fra mannen og finn deg en du kan stole på. Anonymkode: 8a3bf...159 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #3 Skrevet 11. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Godt voksent par der han har en fortid som singel i mange år og med mange dater og damer lagt til på sosiale medier. Satt en kveld og skulle hjelpe han med noe på mobilen hans. Kom over en korrespondanse på melding der han hadde blitt kontaktet av en dame som tydeligvis tok kontakt etter lang tid. Det var litt meldinger frem og tilbake .. ikke noe voldsomt romantisk eller hjerter eller noe .. men jeg la merke til at han kommenterte hvor pen hun var. Når jeg spurte henne hvem denne damen var sa han at han datet henne noen ganger for noen år siden og ikke hadde hatt kontakt med henne siden. Problemet er at da løy han for den kontakten hun startet på meldinger var i januar.. et år inn i vårt forhold. Bør jeg drite i det .. jeg hater å bli løyet til og her ble jeg nettopp det .. har lyst å konfrontere han med det men usikker på om det er verdt det .. hva tenker dere? Anonymkode: 16ab2...edd Om du skulle hjelpe han noe med mobilen, hvordan kommer du "plutselig" over en melding? Uavhenging, så har du tydelig så store trust issues at du måtte gå gjennom hans private meldinger som da er strengt tatt inntrengelse på privat liv. Anbefaller deg heller å jobbe med dine sjalusier. Det er ingen lov som sier at man ikke har lov å si at en annen dame er pen.. Om det ikke var noe mere en det i samtalen uten om at han ga et lite kompliment, så ser jeg virkelig ikke noe grunn til drama. Anonymkode: 7daff...f0a 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #4 Skrevet 11. august 2023 Ikke innafor å gå gjennom andres meldinger. Ikke engang partner sine. Likevel skjønner jeg at du reagerer. Det er helt innafor å synes at andre mennesker enn partner er pene, men i vårt forhold er det ikke innafor å skrive det til noen av motsatt kjønn. Det kan mistolkes til mottaker også (jeg vet hvordan mange kvinner tenker). Anonymkode: 2a6dd...84e
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #5 Skrevet 12. august 2023 Han mente kanskje at han ikke hadde truffet henne på flere år? Anonymkode: 56a4f...5d4 1
PM75 Skrevet 12. august 2023 #6 Skrevet 12. august 2023 Jeg hadde definitivt ikke likt det dersom mannen min hadde gjort noe slik! Så ja, jeg ville pratet med han om det. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #7 Skrevet 13. august 2023 Ikke kjekt. Har litt det samme her. Mange ekser, venninner og ons. De tar kontakt nå og da. De hører nok om det er mulig for et ligg igjen. Jeg blir sur på disse damene som gjør slikt. Kan de ikke bare godta han er sammen med meg?? Ville snakket med han, om han liker henne enda. Anonymkode: ecc96...eed
Fremmed fugl Skrevet 13. august 2023 #8 Skrevet 13. august 2023 Mennesker lyver, og var vel ikke en meget uventet løgn fra han. Så løgnen syns jeg du skal overse. Men syns dere skal ta en prat om relasjoner til ekser. Ta da også en felles prat om sosiale medier.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #9 Skrevet 13. august 2023 De få gangene jeg har tatt min mann i en løgn er når det er ting han vet at gjør meg (urimelig) fly forbanna. Ikke de store tingene, altså. Så jeg har en viss forståelse. Men snoking på telefonen, det er ikke ok. Anonymkode: 2d5dd...97f
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #10 Skrevet 13. august 2023 Forstår ikke dem som synes det er verre å se en privat melding på en persons mobil, enn å bli løyet til, eller bli utsatt for utroskap. «Ja, okei da, jeg lå med henne noen ganger, men DU snoket på telefonen min og DET er utilgivelig!». To handlinger som overhodet ikke står i forhold til hverandre. Parterapeuter (Sissel Gran bl.a) har sagt at det må være greit å sjekke partnerenes mobil ved mistanke og uro, hvis det er eneste måte å få sjelefred på. Er 100% enig i det! Men så klart ikke å snoke på partnerens telefon i tide og utide, det er IKKE greit. I ditt tilfelle ts, ja han er shady, jeg ville hatt vansker med å utvikle nødvendig tillit etter dette, men det kan gå hvis dere prater om det så han får forklart hvorfor han løy. Det er for lite informasjon foreløpig til å vite om han løy for enkelthets skyld, fordi den andre ikke betyr noe som helst og han vil ha deg, eller om det er mer alvorlig og kanskje et mønster. Anonymkode: f96fb...089 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #11 Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Forstår ikke dem som synes det er verre å se en privat melding på en persons mobil, enn å bli løyet til, eller bli utsatt for utroskap. «Ja, okei da, jeg lå med henne noen ganger, men DU snoket på telefonen min og DET er utilgivelig!». To handlinger som overhodet ikke står i forhold til hverandre. Parterapeuter (Sissel Gran bl.a) har sagt at det må være greit å sjekke partnerenes mobil ved mistanke og uro, hvis det er eneste måte å få sjelefred på. Er 100% enig i det! Men så klart ikke å snoke på partnerens telefon i tide og utide, det er IKKE greit. I ditt tilfelle ts, ja han er shady, jeg ville hatt vansker med å utvikle nødvendig tillit etter dette, men det kan gå hvis dere prater om det så han får forklart hvorfor han løy. Det er for lite informasjon foreløpig til å vite om han løy for enkelthets skyld, fordi den andre ikke betyr noe som helst og han vil ha deg, eller om det er mer alvorlig og kanskje et mønster. Anonymkode: f96fb...089 Han har ikke vært utro, så det er jo ikke akkurat det vi skriver 😜 Snoking på telefon er verre enn en liten hvit løgn, for å slippe at hun fyrer seg opp over noe som egentlig ikke betyr noe for han. Anonymkode: 2d5dd...97f 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #12 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (På 13.8.2023 den 7.52): Forstår ikke dem som synes det er verre å se en privat melding på en persons mobil, enn å bli løyet til, eller bli utsatt for utroskap. «Ja, okei da, jeg lå med henne noen ganger, men DU snoket på telefonen min og DET er utilgivelig!». Folk må slutte å måle hva som er verst, og at kun den som har gjort det verste må ta straffen. Jeg har aldri snoket på mobil/pc/brev etc, men hvis jeg hadde gjort det og funnet ut at kjæresten min hadde vært utro, så hadde jeg slått opp. Hadde han klaget på at jeg snoket, så hadde han all grunn til å være sur på meg. Men jeg hadde fortsatt slått opp, for jeg godtar ikke utroskap i forhold. Angående TS, så skjønner jeg at han ikke ville fortelle at han hadde sagt eksen var pen. Han var gjerne redd for at TS skulle tro han ville ha eksen tilbake. Spørsmålet er da; vil han ha eksen tilbake? Anonymkode: daded...b29
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #13 Skrevet 15. august 2023 Ts igjen; jeg kommer til å konfrontere han med det. Forstår ikke hvorfor man på privat melding må benytte sjansen til å få frem at man synes en annen dame er så pen .. tenker man kun gjør det for å legge ut en teaser .. og sjekke responsen. Elsker virkelig denne mannen men jeg får litt vondt i magen av sånt .. samtidig ser jeg at han legger ut bilder av oss på Insta .. kaller meg min kjære der osv. Noen av disse damene følger han der .. men ikje alle. På face har jeg ikke fått lov å tagge han 🙈 Anonymkode: 16ab2...edd
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #14 Skrevet 15. august 2023 Jeg føler ikke jeg har noe rapporteringsplikt hver gang en eller annen gammel flamme tar kontakt. Og hadde jeg pratet med kjæresten om en eks så kunne jeg sikkert sagt og tenkt helt ærlig at vi ikke har hatt kontakt på ørten år, og glemt en kort korrespondanse for 7 mnd siden. Dette er en av grunnene til at man ikke bør lese meldinger, det kan være mye der som er helt uskyldig og meningsløst som du ikke burde bruke en kalori på å stresse over, men som likevel ikke alltid er helt topp for en kjæreste å lese. Han hadde kanskje ikke trengt å si at hun var pen, men du hadde ikke trengt å lese det heller... Det ligger alltid komplimenter der når jeg avviser noen også, man synes synd på dem og vil ikke de skal føle seg dritt. Jeg meldte akkurat med en eks som har dumpet meg, han skrev at jeg var et fantastisk menneske inn og ut, det er jo bare for å sukre pillen, han vil at jeg fortsatt skal tro godt om meg selv og ikke miste hele selvtilliten selv om han ikke vil ha meg. Anonymkode: ed3fa...1cf 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #15 Skrevet 15. august 2023 Når du valgte å gå inn på tlf hans så betyr det at du er på vei ut og at det er mye mer ved han som førte til at du kjenner på denne utryggheten. Bare gå ut av forholdet med hodet hevet. Det er ikke du som har vært utro........... Anonymkode: 7b056...3e7
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #16 Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (På 13.8.2023 den 2.06): Ikke kjekt. Har litt det samme her. Mange ekser, venninner og ons. De tar kontakt nå og da. De hører nok om det er mulig for et ligg igjen. Jeg blir sur på disse damene som gjør slikt. Kan de ikke bare godta han er sammen med meg?? Ville snakket med han, om han liker henne enda. Anonymkode: ecc96...eed Du er blåøyd du. Ingen kontakter en gammel flamme som er i et forhold helt ut av det blå for å spørre om et ligg. Enten skjuler han at han er sammen med deg, eller så har han kontakt med dem/liker alt mulig de gjør på SoMe eller noe slikt. Anonymkode: 05ee7...bb0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå