AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #1 Skrevet 11. august 2023 Jeg er så glad i ham så dette gjør vondt å skrive, men jeg vet ikke hva jeg kan gjøre og søker råd Mannen har alltid drevet mye med idrett, pushet ut i en spesifikk idrett fra han gikk i barnehagen og holdt på profesjonelt med denne idretten til han "pensjonerte" seg fra idretten (han holdt fremdeles aktivt på med idretten sammen med noen kompiser og mindre lokale konkurranser). Under pandemien så kunne han ikke drive med denne idretten pga restriksjoner og har heller ikke klart å komme i gang med den siden. Det resulterte i at han gikk opp 15 kg og er 0.7 bmi unna kategorien fedme. Han tar engang iblant tak i seg selv og drar supermotivert ut på løpeturer (jeg har også foreslått å starte treningsabonnement, bli med meg å trene, eller bli med meg på gåturer i helgene, han vil ikke), men det blir sånn 3-5 løpeturer i halvåret og når det blir høst og vinter så vil han heller vente til det blir finere vær igjen (altså til vår/sommer). Kostholdet hans er til å gråte av. Han vil ikke spise middag sammen da han heller skal drikke shake, men ødelegger for seg selv når han senere får akutt lyst på en hel pose chips om kvelden (nesten hver kveld). En nær kompis av han flyttet til nabolaget vårt rett etter pandemien og dit drar han 2-3(!) dager i uka, de bestiller gigantiske mcdonaldsmenyer til middag og drikker en sixpack hver. Det er jo ikke rart at han går opp i vekt og ikke ned. Når han ser seg i speilet tar han på magefettet og jeg ser at han ser lei seg ut, men samtidig når jeg prøver å ta opp vekten hans så begynner han å kysse meg på munnen mens jeg prater helt til jeg gir opp samtaleemnet. Han har alltid vært litt bred og godt bygd, men nå er alt fett og det er ikke et snev av muskeldefinisjon igjen på kroppen. Store myke overarmer, store myke lår, stor myk mage, stor myk brystkasse, og ikke minst et stort helt rundt ansikt. Det virker som om det ikke bare er fett, men også noe inflammatorisk (ut ifra den nye ansiktetsformen hans) som gjør meg enda mer bekymret. Jeg har bedt ham om å dra til legen for å sjekke om alt står greit til (han får gratis legesjekk via jobb, men han ordner aldri time) og blir så frustrert over at han ikke tar tak i helsen sin. Det er nok ikke bare den store myke kroppen uten muskeldefinisjon som gjør at jeg assosierer han med en baby, men også hvor tiltaksløs han er angående helsen sin. Han synes vi har så lite sex for tiden, jeg tenner jo ikke på ham med denne kroppen han har for øyeblikket, men skjønner ikke hva jeg kan si eller gjøre for at det skal gå inn på en måte som ikke gir han dårlig selvbilde eller en potensiell spiseforstyrrelse. Jeg er jo utrolig glad i ham og vi fungerer så godt sammen ellers Anonymkode: 67fc9...e56 2 7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #3 Skrevet 11. august 2023 Jeg er nå egentlig mere spent på hva du hadde sagt om du fant ut at mannen din hadde skrevet det samme om deg om det var i hans tilfelle. Anonymkode: 0e491...c9f 5 3 5
Ryzorman Skrevet 11. august 2023 #4 Skrevet 11. august 2023 (endret) Sånn som jeg leser dette, så virker det mere ut som du klager på at han er blitt feit å ikke er like sexy som du forventer at han skal bli.. For sånn som du skriver det "Feit, større mage, større bryst, feitere i trynet" bla bla bla. Om du vil ha en sexy mann for resten av livet som har 6 pack og hele greia så må du bytte ut mannen din vært 5 år. Om du ikke tenner på han fordi han har lagt på seg, så er det tydlig at du ikke elsker han så høyt som du sier, for det virker som du faktisk bare tenner på det som er på utsiden, men ikke innsiden. Om han vil leve sånn som han gjør, så er det jo opp til han selv. Det siste han vil, er sikkert å høre damen hans klager på at han nyter livet sitt. Og sånn som du beskrev i de 2 første settningene: Så er han kanskje lei av å leve sunt siden han har gjort det siden han var ung, kanskje han har lyst å leve livet sitt som han selv vil uten at folk skal sitte å kverulere på han om at han ikke får leve som han vil. Endret 11. august 2023 av Ryzorman 10 3
Ryzorman Skrevet 11. august 2023 #5 Skrevet 11. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er så glad i ham så dette gjør vondt å skrive, men jeg vet ikke hva jeg kan gjøre og søker råd Mannen har alltid drevet mye med idrett, pushet ut i en spesifikk idrett fra han gikk i barnehagen og holdt på profesjonelt med denne idretten til han "pensjonerte" seg fra idretten (han holdt fremdeles aktivt på med idretten sammen med noen kompiser og mindre lokale konkurranser). Under pandemien så kunne han ikke drive med denne idretten pga restriksjoner og har heller ikke klart å komme i gang med den siden. Det resulterte i at han gikk opp 15 kg og er 0.7 bmi unna kategorien fedme. Han tar engang iblant tak i seg selv og drar supermotivert ut på løpeturer (jeg har også foreslått å starte treningsabonnement, bli med meg å trene, eller bli med meg på gåturer i helgene, han vil ikke), men det blir sånn 3-5 løpeturer i halvåret og når det blir høst og vinter så vil han heller vente til det blir finere vær igjen (altså til vår/sommer). Kostholdet hans er til å gråte av. Han vil ikke spise middag sammen da han heller skal drikke shake, men ødelegger for seg selv når han senere får akutt lyst på en hel pose chips om kvelden (nesten hver kveld). En nær kompis av han flyttet til nabolaget vårt rett etter pandemien og dit drar han 2-3(!) dager i uka, de bestiller gigantiske mcdonaldsmenyer til middag og drikker en sixpack hver. Det er jo ikke rart at han går opp i vekt og ikke ned. Når han ser seg i speilet tar han på magefettet og jeg ser at han ser lei seg ut, men samtidig når jeg prøver å ta opp vekten hans så begynner han å kysse meg på munnen mens jeg prater helt til jeg gir opp samtaleemnet. Han har alltid vært litt bred og godt bygd, men nå er alt fett og det er ikke et snev av muskeldefinisjon igjen på kroppen. Store myke overarmer, store myke lår, stor myk mage, stor myk brystkasse, og ikke minst et stort helt rundt ansikt. Det virker som om det ikke bare er fett, men også noe inflammatorisk (ut ifra den nye ansiktetsformen hans) som gjør meg enda mer bekymret. Jeg har bedt ham om å dra til legen for å sjekke om alt står greit til (han får gratis legesjekk via jobb, men han ordner aldri time) og blir så frustrert over at han ikke tar tak i helsen sin. Det er nok ikke bare den store myke kroppen uten muskeldefinisjon som gjør at jeg assosierer han med en baby, men også hvor tiltaksløs han er angående helsen sin. Han synes vi har så lite sex for tiden, jeg tenner jo ikke på ham med denne kroppen han har for øyeblikket, men skjønner ikke hva jeg kan si eller gjøre for at det skal gå inn på en måte som ikke gir han dårlig selvbilde eller en potensiell spiseforstyrrelse. Jeg er jo utrolig glad i ham og vi fungerer så godt sammen ellers Anonymkode: 67fc9...e56 1. Det er tydlig at han har vært sunn hele livet, og vært streng med dietten.. Det er tydlig at han har gått lei og vil heller leve livet sitt som han selv vil. 2. Det høres egentlig ut som du syter over at han ikke har muskler på kroppen sin, som gjør at du ikke synes han er sexy, noe som igjen får det til å høres ut som "Du liker bare menn med muskler, og ting på utsiden".. Men så fort han har lagt på seg, så ble dette forandret for deg.. Noe som for meg høres ut som du bare vil ha muskle glunter. 3. Du beskriver selv at du ikke tenner på han fordi han har lagt på seg, noe som igjen bekrefter punkt nummer 2. Her høres det mere ut som du klager på at mannen din ikke har store muskler lengre. Dette handler ingenting om helsa hans, det handler om hvordan du vil ha han og se på han. Hadde jeg sett at du hadde skrevet dette om meg, om jeg var din.. Så kan jeg love deg at jeg hadde kastet deg ut eller dratt på dagen. Har du i det hele tatt tenkt på at han kanskje vil nyte livet uten å bli klaget på om at han må gjøre ditt og datt og følge ditt å datt? 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #6 Skrevet 11. august 2023 Han høres deprimert ut og du høres ut som en overfladisk asshole. Anonymkode: c43d2...40d 10
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #7 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er nå egentlig mere spent på hva du hadde sagt om du fant ut at mannen din hadde skrevet det samme om deg om det var i hans tilfelle. Anonymkode: 0e491...c9f Ja, det samme tenkte jeg. Han hadde i hvert fall ikke fått massiv støtte her. Men på KG og Dib er det visst helt greit å hate menn. På dib (mannehateguiden) er det verre enn her. Ikke så rart da det kun er kvinner der. Anonymkode: a9ca5...ee1 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #8 Skrevet 11. august 2023 Dette er jeg litt redd for, at min kjære ikke skal elske meg lenger når man etterhvert begynner å legge på seg, for det gjør de fleste med åra. Så utrolig synd du ikke elsker mannen din for den han er, uansett kropp. Det må være utrolig slitsomt for dere begge. Anonymkode: b3d80...c48 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #9 Skrevet 11. august 2023 Ryzorman skrev (15 minutter siden): Om du ikke tenner på han fordi han har lagt på seg, så er det tydlig at du ikke elsker han så høyt som du sier, for det virker som du faktisk bare tenner på det som er på utsiden, men ikke innsiden. Dette. Anonymkode: a9ca5...ee1 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #10 Skrevet 11. august 2023 Folk som trener tung styrke eller idretter som krever det, blir nesten alltid feite når de slutter. Og ja, før eller senere slutter de. Det er nesten noe man må regne med. Anonymkode: 73666...25b 5
Kratt_ Skrevet 11. august 2023 #11 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette. Anonymkode: a9ca5...ee1 For et tullete svar. Tenning er også visuelt. 4 4
Ryzorman Skrevet 11. august 2023 #12 Skrevet 11. august 2023 (endret) 2 minutter siden, Kratt_ said: For et tullete svar. Tenning er også visuelt. Korrekt, men er man glad i sin partner av hele sitt hjerte, så blir ikke det å forsvinne fordi noen legger på seg. Virker som TS er kanskje rundt 20-30 års alderen, med tanke på hvor mye hun sitter å beskriver muskler og lignende.. Så det høres egentlig ut som hun ikke helt forstår hvordan det er å elske sin partner over hele sitt hjerte. Selv om man legger på seg, betyr det ikke at styrken bare forsvinner på kort tid. Endret 11. august 2023 av Ryzorman 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #13 Skrevet 11. august 2023 Ts, jeg forstår at du forsøker å forklare hvor mye mannen din har endret seg og gått opp i vekt med å beskrive ham som du gjør. Siden han tidligere hadde mye muskler og var godt trent, og så ikke har trent på noen år nå, så har han jo gått mye ned i muskelmasse og dessto mye mer opp i fettvekt. Noe som også vises av det du beskriver. (Men beskrivelsen din gjør nok at du vil få mange heller usaklige svar i tråden...) Hadde jeg vært deg ville jeg tatt opp dette med ham og fortalt ham rett ut at du nå er svært bekymret for hans fysiske og psykiske helse (overvekten som flørter voldsomt med fedme og som vil bli fedme med få uker til med samme livsstil) og for hva det vil gjøre med forholdet. Jeg ville sagt rett ut at med det kostholdet han har hatt nå over lang tid, så spiser han seg til fedme og alvorlig risiko for unødvendig sykdom, og at du også har registrert at han ikke lenger trives med hvordan kroppen hans er blitt, og at han unngår alt snakk om helsen hans. I tillegg ville jeg sagt like rett ut at hans nye valg av en så dårligere livsstil siden pandemien startet går utover familien og forholdet. Jeg hadde sagt at bekymringene du får fordi han nå påfører seg selv så stor helserisiko og ikke tar ansvar for egen helse - men fortsetter å unngå deg 2-3 kvelder i uken for å spise fastfood og drikke med en kompis gjør at du føler at han unngår deg og familien, at han distanserer seg og ikke lenger er den gode og nære partneren som du egentlig setter så uendelig stor pris på, og at du savner den han var før. Og så ville jeg sagt at om han nå ikke tar ansvar for egen helse, oppsøker lege og tar grep for livsstil/kosthold/aktivitet, så er du alvorlig redd for at dere kommer til å slite mer og mer med forholdet. Jeg hadde tilbydt meg å bli med til lege, hadde tilbydt meg å bli med til ernæringsfysiolog eller psykolog, sagt at du vil ha tilbake den mannen som hadde gode verdier og tok vare på seg selv og sine nærmeste, som var et godt forbilde for barna sine også. På denne måten slipper du å si at du ikke tenner på ham akkurat nå. For problemet er de valgene han har tatt siste årene, men å forkaste de verdiene han hadde før, og slutte å ta ansvar for egen helse, samt å unngå deg/familien mer. Anonymkode: 1b345...e2c 5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #14 Skrevet 11. august 2023 Det er ingen naturlov som sier at man må bli tjukk når man blir eldre. Det er lurt å legge inn en liten investering i forholdet gjennom å holde seg noenlunde slank. Rynker og sånn får vi ikke gjort noe med, men vekt styrer vi stort sett selv. Anonymkode: c5146...925 12 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #15 Skrevet 11. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ts, jeg forstår at du forsøker å forklare hvor mye mannen din har endret seg og gått opp i vekt med å beskrive ham som du gjør. Siden han tidligere hadde mye muskler og var godt trent, og så ikke har trent på noen år nå, så har han jo gått mye ned i muskelmasse og dessto mye mer opp i fettvekt. Noe som også vises av det du beskriver. (Men beskrivelsen din gjør nok at du vil få mange heller usaklige svar i tråden...) Hadde jeg vært deg ville jeg tatt opp dette med ham og fortalt ham rett ut at du nå er svært bekymret for hans fysiske og psykiske helse (overvekten som flørter voldsomt med fedme og som vil bli fedme med få uker til med samme livsstil) og for hva det vil gjøre med forholdet. Jeg ville sagt rett ut at med det kostholdet han har hatt nå over lang tid, så spiser han seg til fedme og alvorlig risiko for unødvendig sykdom, og at du også har registrert at han ikke lenger trives med hvordan kroppen hans er blitt, og at han unngår alt snakk om helsen hans. I tillegg ville jeg sagt like rett ut at hans nye valg av en så dårligere livsstil siden pandemien startet går utover familien og forholdet. Jeg hadde sagt at bekymringene du får fordi han nå påfører seg selv så stor helserisiko og ikke tar ansvar for egen helse - men fortsetter å unngå deg 2-3 kvelder i uken for å spise fastfood og drikke med en kompis gjør at du føler at han unngår deg og familien, at han distanserer seg og ikke lenger er den gode og nære partneren som du egentlig setter så uendelig stor pris på, og at du savner den han var før. Og så ville jeg sagt at om han nå ikke tar ansvar for egen helse, oppsøker lege og tar grep for livsstil/kosthold/aktivitet, så er du alvorlig redd for at dere kommer til å slite mer og mer med forholdet. Jeg hadde tilbydt meg å bli med til lege, hadde tilbydt meg å bli med til ernæringsfysiolog eller psykolog, sagt at du vil ha tilbake den mannen som hadde gode verdier og tok vare på seg selv og sine nærmeste, som var et godt forbilde for barna sine også. På denne måten slipper du å si at du ikke tenner på ham akkurat nå. For problemet er de valgene han har tatt siste årene, men å forkaste de verdiene han hadde før, og slutte å ta ansvar for egen helse, samt å unngå deg/familien mer. Anonymkode: 1b345...e2c Dette blir egentlig også feil. Man skal ikke sitte å be sin partner om å forandre livsstil bare for sin egen glede. Med tanke på at han har vært aktivt i treninga hele livet, så trur jeg nok han forstår hva som skjer med kroppen sin, og tenker nok at han selv vet hva det innebærer. Man skal ikke sette partneren sin i en situasjon der han må ta et valg for å tilfredsstille sin partner, det blir helt feil. Om ikke TS liker hans nye måte å leve livet sitt på, så er det faktisk ho selv som må ta et valg herfra. Om hun vil fortsette å se mannen leve på den nye måten, eller om hun faktisk går inn for og akseptere dette. Hadde noen begynt å skulle prøve å få meg til å gå til lege, forandre livvstil så hadde jeg forlatt partneren og gått videre i livet. Anonymkode: 0e491...c9f 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #16 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er så glad i ham så dette gjør vondt å skrive, men jeg vet ikke hva jeg kan gjøre og søker råd Mannen har alltid drevet mye med idrett, pushet ut i en spesifikk idrett fra han gikk i barnehagen og holdt på profesjonelt med denne idretten til han "pensjonerte" seg fra idretten (han holdt fremdeles aktivt på med idretten sammen med noen kompiser og mindre lokale konkurranser). Under pandemien så kunne han ikke drive med denne idretten pga restriksjoner og har heller ikke klart å komme i gang med den siden. Det resulterte i at han gikk opp 15 kg og er 0.7 bmi unna kategorien fedme. Han tar engang iblant tak i seg selv og drar supermotivert ut på løpeturer (jeg har også foreslått å starte treningsabonnement, bli med meg å trene, eller bli med meg på gåturer i helgene, han vil ikke), men det blir sånn 3-5 løpeturer i halvåret og når det blir høst og vinter så vil han heller vente til det blir finere vær igjen (altså til vår/sommer). Kostholdet hans er til å gråte av. Han vil ikke spise middag sammen da han heller skal drikke shake, men ødelegger for seg selv når han senere får akutt lyst på en hel pose chips om kvelden (nesten hver kveld). En nær kompis av han flyttet til nabolaget vårt rett etter pandemien og dit drar han 2-3(!) dager i uka, de bestiller gigantiske mcdonaldsmenyer til middag og drikker en sixpack hver. Det er jo ikke rart at han går opp i vekt og ikke ned. Når han ser seg i speilet tar han på magefettet og jeg ser at han ser lei seg ut, men samtidig når jeg prøver å ta opp vekten hans så begynner han å kysse meg på munnen mens jeg prater helt til jeg gir opp samtaleemnet. Han har alltid vært litt bred og godt bygd, men nå er alt fett og det er ikke et snev av muskeldefinisjon igjen på kroppen. Store myke overarmer, store myke lår, stor myk mage, stor myk brystkasse, og ikke minst et stort helt rundt ansikt. Det virker som om det ikke bare er fett, men også noe inflammatorisk (ut ifra den nye ansiktetsformen hans) som gjør meg enda mer bekymret. Jeg har bedt ham om å dra til legen for å sjekke om alt står greit til (han får gratis legesjekk via jobb, men han ordner aldri time) og blir så frustrert over at han ikke tar tak i helsen sin. Det er nok ikke bare den store myke kroppen uten muskeldefinisjon som gjør at jeg assosierer han med en baby, men også hvor tiltaksløs han er angående helsen sin. Han synes vi har så lite sex for tiden, jeg tenner jo ikke på ham med denne kroppen han har for øyeblikket, men skjønner ikke hva jeg kan si eller gjøre for at det skal gå inn på en måte som ikke gir han dårlig selvbilde eller en potensiell spiseforstyrrelse. Jeg er jo utrolig glad i ham og vi fungerer så godt sammen ellers Anonymkode: 67fc9...e56 Jo høyere vekt jo lavere sexlyst, tiltakslyst, treningslyst. Man blir demotivert og får lyst på mat i alle former som trøst og fordi enkelte produkter er skapt slik at de gir hig etter mer av samme sort. Når kroppen e rrung så er det ubehagelig og slitsomt å røre seg. Det er sånn at sofa gir mer lyst på sofa. Trening gir mer lyst på trening. Han vil ha glede av det om han kommer litt i gang. Anonymkode: 8159f...60a 2 1
AprilLudgate Skrevet 11. august 2023 #17 Skrevet 11. august 2023 Skjønner det med kostholdet og bekymring om det går i mye shakes og MCD, men BMI som er nesten fedme på høye bredbygde menn er da ikke som en «gigantisk baby». 15 kg pluss er ikke drøyt mye på høye menn. Hva mener du med inflammatorisk? Anywho: det er hans kropp. Det er ingen fare for sykdommer per dags dato for hans del når han faktisk ikke har fedme. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #18 Skrevet 11. august 2023 3 minutter siden, AprilLudgate said: Skjønner det med kostholdet og bekymring om det går i mye shakes og MCD, men BMI som er nesten fedme på høye bredbygde menn er da ikke som en «gigantisk baby». Enig. I grenseland mot fedme så vil han jo ikke skille seg ut fra gjennomsnittsmannen. Anonymkode: b0308...1dd
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #19 Skrevet 11. august 2023 Ryzorman skrev (1 minutt siden): Korrekt, men er man glad i sin partner av hele sitt hjerte, så blir ikke det å forsvinne fordi noen legger på seg. Virker som TS er kanskje rundt 20-30 års alderen, med tanke på hvor mye hun sitter å beskriver muskler og lignende.. Så det høres egentlig ut som hun ikke helt forstår hvordan det er å elske sin partner over hele sitt hjerte. Selv om man legger på seg, betyr det ikke at styrken bare forsvinner på kort tid. Mannen til TS har ikke trent på tre år - selvfølgelig mister han mye muskelmasse og -styrke da. Siden hennes mann har drevet med sporten profesjonelt tidligere, så er beskrivelsen av den enorme endringen han har gått gjennom kroppslig bare en understreking av hvor alvorlig dette er for hans helse. At TS ikke tenner på ham nå, det handler jo ikke - slik mange forsøker å få det til å bli - bare at mannen nå omtrent har fedme. Når man blir sammen med en livspartner så blir man ofte det også mye pga. de felles verdiene man har. Det å ta ansvar for egen psykiske og fysiske helse er en slik verdi. Så kan alle bli syke i løpet av livet, psykisk og/eller fysisk. Det er i seg selv ikke grunn til å gå fra partneren. Men når partneren over år ikke tar ansvar for egen fysiske og psykiske helse, i så stor grad at dette begynner å gå utover forholdet OG den med redusert helse nekter BÅDE å snakke om det OG å oppsøke hjelp... da velger også den syke i stor grad bort partneren og samlivet, nekter å ta ansvar også for forholdet. Jeg mener man skal ha stor takhøyde for at en livspartner kan endre seg pga. sykdom. Men det gjelder hvis den syke tar ansvar for egen psykiske og fysiske helse, oppsøker hjelp når den ikke takler sine utfordringer selv og det går utover egen helse og forholdet/familien, og går i behandling og gjør det den kan ellers for å bli bedre eller mestre nye livsutfordringer best mulig. Om en partner velger å IKKE ta ansvar for egen helse, psykisk og fysisk, IKKE tar ansvar for forholdet, IKKE vil kommunisere, og IKKE vil gjøre endringer og IKKE oppsøker profesjonell hjelp når det er nødvendig... da er det ærlig talt ikke særlig mer den andre kan gjøre. Den friske kan ikke reparere et forhold der den syke ikke vil bidra selv. Situasjonen hadde vært en helt annen om mannen f.eks. pga. sykdom og medisiner hadde lagt på seg like mye og tapt like mye muskelmasse og lagt på seg like mye, men han fortsatte å ta ansvar for egen helse innen sine nye grenser, fortsatte å kommunisere med TS, også om de endringene og utfordringene han/de hadde fått, og han tok ansvar for å bidra positivt til forholdet mellom ham selv og kona. Om kons da hadde skrevet det Ts skrev, da hadde det vært urimelig av henne. Men slik hennes mann trekker seg unna og er i ferd med å være inaktiv og spise seg syk, uten å ville snakke om noe og rømmer til kompisen for å spise seg dårligere... det er ikke akseptabelt. Det krever at Ts kommuniserer alt dette til ham på en saklig måte, for hun skal respektere ham - og det er det ingenting som tyder på at hun ikke gjør! Men å bare fortsette å godta det han gjør mot seg selv, det skal hun ikke, for da har dette forholdet allerede begynt på avslutningen. Anonymkode: 1b345...e2c 2 3
AprilLudgate Skrevet 11. august 2023 #20 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig. I grenseland mot fedme så vil han jo ikke skille seg ut fra gjennomsnittsmannen. Anonymkode: b0308...1dd Tenker jeg og 🤷♀️ Så kan man diskutere seg ihjel på seksuell tenning - men det handler ikke om hans helse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå