AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #1 Skrevet 11. august 2023 Hadde en stor operasjon i ryggen for snart 6 mnd siden. De gikk inn gjennom magen. Formen er fin, men legen sa det kan ta opp til 12 mnd før alt sitter som det skal. Siden operasjonen har jeg hatt episoder med ekstrem tretthet. Fra å være helt våken og i aktivitet til å bare måtte legge meg. Helt utmattet, føler meg nesten ruset. Kommer ofte etter mye aktivitet.. Sover alt fra 30 min til 3 timer. Våkner og er i fin form igjen. Noen erfaringer med dette? Er det vanlig etter operasjoner ? (Går ikke på medisiner eller har vitaminmangel) Anonymkode: 4ff38...db0
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #2 Skrevet 11. august 2023 Det er veldig vanlig med tretthet lenge etter en stor operasjon. Ikke alle som er klar over dette, dessverre, men det er jo en fatigue som setter inn. Kroppen har vært gjennom tøff behandling og bruker tid på å restituere igjen. Så ta vare på deg selv, lytt til kroppen som sier fra, og ikke trene for hardt, da kan utmattelsen bli verre ❤️ Anonymkode: 72ea1...432
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #3 Skrevet 11. august 2023 Hm, ja det var noe sånn jeg tenkte meg. Men ingen nevnte på sykehuset.. Og vanskelig å Google seg frem til 😅 Nesten litt godt å høre at det er vanlig (og forhåpentligvis forbipasserende) Skikkelig ekkelt når jeg kjører bil, føler det er uforsvarlig å kjøre når det setter inn. Takk for svar 😊 Anonymkode: 4ff38...db0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå