Gå til innhold

Trening og brystsmerter..?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt brystsmerter en ukes tid. De dukket opp etter første time hos fysio. Jeg bestilte legetime, men EKG var hekt fint, sa legen. Fortsatt har jeg vondt i brystet. Bør jeg bekymre meg?Føler at det blir verre ved fysisk anstrengelse… Men legen sier jo at hjerter er ok. Hva gjør jeg?

Anonymkode: c77a4...380

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være muskulært, hvor gammel er du? -skriv logg en periode og ta kontakt med lege igjen om det ikke gir seg og/eller du kan relatere det til spesiell trening, og kanskje da intensitet. Mat og drikke etc kan også trigge slikt  

Anonymkode: 146e8...b19

Skrevet

Mest sannsynlig muskulært. Jeg har masse brystsmerter som jeg går til fysio for regelmessig. Kommer fra skulderblad og gjennom bryst.Får behandling med massasje/triggerpunkt, samt treningsopplegg for å styrke brystmuskulatur/området rundt. Behandling hos fysio kan også røske opp i muskulære ting.

Veldig viktig med forsiktig og riktig trening. 

Anonymkode: 14e81...3ff

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det kan være muskulært, hvor gammel er du? -skriv logg en periode og ta kontakt med lege igjen om det ikke gir seg og/eller du kan relatere det til spesiell trening, og kanskje da intensitet. Mat og drikke etc kan også trigge slikt  

Anonymkode: 146e8...b19

Jeg er 32 år!

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er 32 år!

Jeg er ikke så veldig mye eldre, jeg holder en knapp på at det er muskulært. Du kan jo sende melding til fysioterapeuten din og forklare hva du har fått av reaksjon?

Anonymkode: 14e81...3ff

Skrevet

Prøv dette, Få noen til å presse deg på begge sider av brystet litt hardt, får du mer vondt da er det muskulært.

Anonymkode: cfecc...a1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...