Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg plages mye med magen (Har både gastritt og laktoseintoleranse), og i tillegg uregelmessig mensen. Så pga dette tar jeg med jevne mellomrom graviditetstest for å ikke få en overraskelse. Dette var svaret i dag. En nesten usynlig, veldig ujevn (rar fasong) strek nummer to. Iløpet av kjempe kort tid forsvant denne lyse streken og det er kun den sterke igjen. Er dette en "falsk" test eller er den positiv? Har aldri sett en sånn fasong på strek nummer to. Det er ikke så synlig på bilde men den er ikke helt rett, den svaier mye.Screenshot_20230811_133739_Gallery.jpg.9e72167fb214837ffcbd3efcd3b01c86.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser strek. Men ta en ny i morgen med morgenurin 

Anonymkode: 19cb8...c3d

Skrevet

Jeg ser også strek, men det er jo sikkert ikke umulig at testen er defekt. Ta en ny i morgen :) 

Skrevet

Dette har vært svaret på de to neste testene. Men har det noe å si at det er en rosa strek under max stripa? (Må løfte den opp for å se den) Eller er den ikke med i resultatvinduet?

Snapchat-676428786.jpg

Snapchat-1490396861.jpg

Skrevet

Den teller ikke, det er bare der fuktigheten «slutter». Det ser jo ut som en strek som flytter seg oppover når fuktigheten går opplever testen. Men det er ikke der oppe resultatet skal vise. 

• Liker 1
Skrevet

Den er ikke med i resultatvinduet. Ville tatt en ny. 

Anonymkode: bdc90...fbf

Skrevet

Du må vente til fargen er ferdig å gå bortover...tror den skal ligge flat i 3-5 min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...