AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #1 Del Skrevet 11. august 2023 Jeg har ikm idag, bare negative tester.. hadde SA i juli. Symptomer jeg har - følelsen av at mensen er rett rundt hjørnet, kvalm, ømme bryster, tisser ofte og er svimmel. Som alle de andre svangerskapene. sist fikk jeg ikke positivt test før dagen etter ikm. Litt redd kroppen tuller med meg.. Tullet syklusen med deg etter en SA? Anonymkode: f9148...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #2 Del Skrevet 11. august 2023 Ganske vanlig at kroppen kan tulle litt etter SA. Kroppen nullstiller seg liksom litt når HCG nivået er 0. Så for noen blir det litt forskyvelser. Anonymkode: 6ae94...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #3 Del Skrevet 13. august 2023 Mensen kommee vanligvis tilbake 4-8 uker etter aborten Anonymkode: 2e764...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4 Del Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mensen kommee vanligvis tilbake 4-8 uker etter aborten Anonymkode: 2e764...9f2 Takk for svar, da er det bare å vente. 😊 Anonymkode: f9148...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #5 Del Skrevet 13. august 2023 Jeg venter også😅 Hadde SA for 3 uker siden idag. Var på ultralyd på sykehus for noen dager siden, for å få bekreftet at alt såg normalt ut og at alt var komt ut. Gynekologen sa hun kunne se at det holder på å lage seg klart inni der for mensen, så jeg håper den kommer snart😅 Anonymkode: 2e764...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 13. august 2023 #6 Del Skrevet 13. august 2023 Har mistet 7-8 ganger. Det har variert hvor raskt mens har kommet tilbake. Alt fra 2-8 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå