Gå til innhold

Syk, men ikke helt syk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden i går hatt nedsatt matlyst, småkvalm iblant (ikke alltid) og verk i kroppen. Vanligvis får man jo feber ved influensa o.l., men har ingen andre symptomer. Har noen opplevd influensa på denne måten eller kan det være noe annet?

Anonymkode: e18a2...437

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går noe sånt for tiden. Vet ikke hva det er, men vet mange som har hatt det. Jeg selv også. Jeg var uggen og slapp og kastet opp én gang etter hvert. Gikk fort over da. Varte bare 2-3 dager.

Anonymkode: 36d89...656

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det går noe sånt for tiden. Vet ikke hva det er, men vet mange som har hatt det. Jeg selv også. Jeg var uggen og slapp og kastet opp én gang etter hvert. Gikk fort over da. Varte bare 2-3 dager.

Anonymkode: 36d89...656

Jeg har ikke kastet opp, men har litt løs mage. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Har siden i går hatt nedsatt matlyst, småkvalm iblant (ikke alltid) og verk i kroppen. Vanligvis får man jo feber ved influensa o.l., men har ingen andre symptomer. Har noen opplevd influensa på denne måten eller kan det være noe annet?

Det kan være nesten hva som helst... kan også være noe som prøver seg, men ikke får feste og dermed ikke utvikler seg til noe mer. 

Anonymkode: 91354...6fa

• Liker 1
Skrevet

Tenker enten covid siden du kar kroppsverk men ikke feber. Folk får oftere feber med influensa enn covid ser det ut som. Mange som har hatt covid uten feber, men barna får oftere høy feber med det enn voksne.

Eller en slags omgangssyke. Du må ikke kaste opp eller sitte på dass å drite for å ha omgangssyke. Jeg har hatt omgangssyke der noen i familien kastet opp, mens jeg hadde bare lett vondt i hodet, lett sykdomsfølelse og småkvalm. 

Det kan også for all del være influensa, selv om influensasesongen er over for lengst. Eller noe annet. Folk får jo forskjellige symptomer og noen merker ikke at en er syk en gang selv om en er syk. 

Det er foresten ingenting som heter syk men ikke helt syk. Enten er du syk eller så er du ikke syk. Enten det er sterke symptomer eller lette symptomer. God bedring!

Skrevet

Jeg kjenner også på det samme, våknet opp med vond hals og lett forkjølelse på torsdag, og har siden da hatt vond og verkende kropp, vært slapp, hodepine, nedsatt matlyst og vært kvalm. Men ingen feber.. Selv om kroppen har samme symptomer som når jeg har feber.. Er sengeliggende og har null ork til noe, så synes det er rart at jeg er så dårlig form uten at feberen melder seg på kvelden. 

Anonymkode: 68146...319

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...