AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #1 Skrevet 11. august 2023 Til leietakere. Er leieboligen din "perfekt", eller er det en del ting ved den som du ikke er så fornøyd med? Hvordan er standarden? Ut av nysgjerrighet, på hvor godt folk trives der de leier. (tenker f.eks. på plass, luft, hvitevarer, vanntrykk osv, hva enn) Anonymkode: 7c05c...ffa
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #2 Skrevet 11. august 2023 Langt fra perfekt, men er ok. Litt for dyr mener jeg, men folk tar jo utrolig mye for leieboliger. Betaler 9000 kr for en bolig på 50 kvm. Litt for liten plass egentlig, men det fungerer enn så lenge. Luften inne er grei. Hvitevarene som var inkludert var oppvaskmaskin, kjøleskap og vaskemaskin. Har en egen fryser som jeg bruker. Vanntrykket der er veldig bra. Har ikke noe plass ute, som hage eller noe slikt. Har en liten parkeringsplass i nærheten av inngangen. Er et gammelt hus så gulvet er litt skjevt og knirker, men ikke noe som plager meg så mye egentlig. Veldig interessant hvordan beliggenhet kan påvirke pris da. Denne leiligheten er ikke så langt unna sentrum på et ganske stort sted som har bystatus. Tidligere bodde jeg på et mye mindre sted (måtte flytte derfra pga. jobb) og der hadde jeg en leilighet på 70 kvm med to bad, kjempestor hage helt for meg selv og en egen innkjørsel med plass til 2 biler. Den leiligheten betalte jeg 5000 kr for 🫣 Var jo egentlig en kjempebillig leilighet. Har savnet den mange ganger selv om jeg trives der jeg bor nå. Planlegger å prøve å flytte til en annen leilighet snart hvis det dukker opp noe bra og billigere. ( må bare spare opp litt først 😅) Anonymkode: ba975...cd8
Gjest Chanel Skrevet 11. august 2023 #3 Skrevet 11. august 2023 Stiv pris. Strøm inkludert. Lite fasiliteter sånn egentlig. I leilighetskompleks i større byer er det ikke annet enn man kan forvente.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #4 Skrevet 11. august 2023 Helt ok. Den har godt inneklima, ingen mugg eller fukt, vannbåren varme i alle gulv og stort bad. Skulle gjerne hatt litt større kjøkken og mer dagslys i stua. Men alt i alt helt ok. Anonymkode: 4ee6a...e12
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #5 Skrevet 11. august 2023 Fornøyd med den jeg har nå. Hadde en før som var horribel. Den var litt over 50 kvm. Kjempefuktig og full av mugg på soverommet og badet. Var desperat etter å finne plass å bo fordi jeg skulle studere. Hadde ikke mulighet til å reise for å på visning så tok den usett. Var et stort hull i veggen på soverommet, og dusjen var totalt ødelagt. Døra på toalettet gikk ikke an å låse. Og døra inn til badet var så skjev at den satt seg fast om du prøvde å lukke den helt. jeg sa selvfølgelig i fra og de prøvde å fikse noe av det, men muggen og fuktighet fikk jeg skyld for fordi de mente jeg ikke luftet nok. Glad jeg kom meg ut og vekk derfra.... Anonymkode: ba975...cd8
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #6 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Fornøyd med den jeg har nå. Hadde en før som var horribel. Den var litt over 50 kvm. Kjempefuktig og full av mugg på soverommet og badet. Var desperat etter å finne plass å bo fordi jeg skulle studere. Hadde ikke mulighet til å reise for å på visning så tok den usett. Var et stort hull i veggen på soverommet, og dusjen var totalt ødelagt. Døra på toalettet gikk ikke an å låse. Og døra inn til badet var så skjev at den satt seg fast om du prøvde å lukke den helt. jeg sa selvfølgelig i fra og de prøvde å fikse noe av det, men muggen og fuktighet fikk jeg skyld for fordi de mente jeg ikke luftet nok. Glad jeg kom meg ut og vekk derfra.... Anonymkode: ba975...cd8 Denne utleieren skulle vært anmeldt. Kjellerleilighet? Anonymkode: 49b5b...723
Topsi Skrevet 11. august 2023 #7 Skrevet 11. august 2023 Fornøyd, prisen er utmerket, ca 50kv, det er sosialt. Hvis jeg kunne endre noe var det beliggenheten, ca 20-25min å gå til sentrum
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #8 Skrevet 11. august 2023 ganske fornøyd, grei pris, må ha større snart da familien har blitt større. men ikke fornøyd med kjøkken, lite også sliter vi med tette rør, så det er rørlegger her hver tredje mnd. men utenom det, elsker plassen, nært sentrum, men i ikke trafikk, ekstremt god huseier, bra nabolag. Gruer meg nesten til og flytte 😅 Anonymkode: 42b72...119
Team retriever Skrevet 11. august 2023 #9 Skrevet 11. august 2023 (endret) Jepp, betaler 12000 inkludert strøm og internett for ca 245 kmv i sentrum. 6 soverom, kontor, 2 bad, ekstra inn glasset rom på ene terrassen. Ja det trengs oppussing men det er noe vi ikke stresser med. Vi får gjøre som vi vil , eneste er skal vi flytte en vegg eller noe ville han vi leier av godkjenne det. Og det er leilighet i underetg som v leier ut da den fulgte med i leieavtalen Endret 11. august 2023 av Team retriever
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #10 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Denne utleieren skulle vært anmeldt. Kjellerleilighet? Anonymkode: 49b5b...723 Ja, det var en kjellerleilighet. Anonymkode: ba975...cd8
Jonas95 Skrevet 11. august 2023 #11 Skrevet 11. august 2023 Veldig fornøyd med den 30 kvadratmeter leiligheten jeg har leid i to år nå.... skulle ønske at prisen ikke var så høy 12 000 kr og at man ikke hører så lett gjennom noen av de tynne veggene.
Mardina Skrevet 11. august 2023 #12 Skrevet 11. august 2023 Veldig fornøyd og stortrives 😁 Vi har veldig greie utleiere (som ikke bor i samme bolig), som lar oss gjøre utbedringer uten at vi må spørre om hver minste lille ting 😊 I tillegg har vi alt inkludert i husleien, så vi trenger kun tenke på å betale husleien hver mnd. Vi bor også sentralt og kan gå til det meste vi trenger i hverdagen. Om jeg skal pirke på en ting, så må det være at de noen ganger kan være litt trege med å få ting gjort. Og at vi må nevne det flere ganger. Men det er ikke noe stort problem i hverdagen, da det stort sett dreier seg om småting som ikke haster der og da. Men ellers superhyggelige folk, som er lett å snakke med. Der vi bodde før derimot..... det er en annen historie 🙄
Knirke Skrevet 13. august 2023 #13 Skrevet 13. august 2023 Jeg har bodd mange rare steder, men huset vi leier nå er det ingenting å si på. God plass, god pris, vedfyring, nærme turområder. Vi får stort sett gjøre hva vi vil av oppussing (hus bygd på 70-tallet), og huseier betaler mot at vi gjør arbeidet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå