AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #21 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Takk. Vet du hva som kunne vært negativt med auraen? Stråler det muligens ut negativ energi? Anonymkode: e0fe8...eb4 Ingen årsak. Jeg vet ikke hva hun har gjort men auraen hennes er negativt for deg. Ja den stråler jo en negativ energi som du absorberer. Det finnes også steder som har dårlig aura, med engang du går inn døra så merker du det. Man blir skikkelig ukomfortabel og vil stikke derfra med engang. Anonymkode: 16b6e...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #22 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har nesten ingen kontakt. Må se henne i juleselskap pluss noen andre familieselskap i løpet av året. Hender jeg ikke går i familieselskap pga henne. Men det lille jeg må være rundt henne er ille. Hun er en sykdom. En pest. Og jeg vil aldri noen gang være i hennes nærvær igjen. Det er rett og slett grusomt. Anonymkode: e0fe8...eb4 Du har her allerede svaret på det du spør om. Dropp å delta. Problemet løst. Tror du og hele slekta vil ha godt av dette. Anonymkode: e938d...70f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #23 Del Skrevet 11. august 2023 Forøvrig er det merkelig at du har så enormt mye imot et menneske som ifølge deg selv aldri har sagt eller gjort noe ondt mot deg. Jeg hadde ikke lest det da jeg ga mitt forrige svar. Jeg tror du ville hatt godt av timer hos psykolog. Anonymkode: e938d...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #24 Del Skrevet 11. august 2023 Du kan ikke ønske et menneske til å forsvinne. Dersom du ikke utstår henne, må du rett og slett unngå henne. Anonymkode: bf391...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #25 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forøvrig er det merkelig at du har så enormt mye imot et menneske som ifølge deg selv aldri har sagt eller gjort noe ondt mot deg. Jeg hadde ikke lest det da jeg ga mitt forrige svar. Jeg tror du ville hatt godt av timer hos psykolog. Anonymkode: e938d...70f Hun har vært god til og minne meg på fortiden. Feil jeg gjorde som mye yngre. Ting jeg ikke gidder bruke energi på og tenke på lenger. Det har hun støtt og stadig bringt på bane så fort hun ser en mulighet. Nå har hun ikke lenger muligheten siden jeg stenger henne ute. Men hun er ikke direkte stygg eller ondskapsfull på noen måte. Nei psykolog gidder jeg ikke ha. Anonymkode: e0fe8...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå