AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #1 Del Skrevet 11. august 2023 Er det noe som helst som går an og gjøre? Jeg tenker på tankekraft el. Eller andre ting. Jeg bryr meg ikke om hvordan denne personen forsvinner, men jeg vil bare ha henne vekk. Hun er ikke ondskapsfull eller noe sånn, men hun er en energityv. Hun tar mye plass. De få gangene jeg er rundt henne så sitter jeg igjen med en dårlig følelse. Som om hun har en dårlig energi. Føler meg absolutt ikke vel rundt henne. Og jeg blir fysisk kvalm når hun er i nærheten. Dette selv om hun ikke sier stygge ting til meg. Jeg vil aldri se dette menneske igjen. Aldri. Kan noen hjelpe meg? Anonymkode: e0fe8...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 11. august 2023 #2 Del Skrevet 11. august 2023 La vær å besøke henne....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #3 Del Skrevet 11. august 2023 Du ønsker henne med andre ord død? For ellers kunne du vel unngått å møte henne. Ikke veldig sympatisk ønske må jeg si Anonymkode: ee9c6...c72 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #4 Del Skrevet 11. august 2023 Kutt kontakten? Anonymkode: 4b8ed...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #5 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kutt kontakten? Anonymkode: 4b8ed...6d8 Har nesten ingen kontakt. Må se henne i juleselskap pluss noen andre familieselskap i løpet av året. Hender jeg ikke går i familieselskap pga henne. Men det lille jeg må være rundt henne er ille. Hun er en sykdom. En pest. Og jeg vil aldri noen gang være i hennes nærvær igjen. Det er rett og slett grusomt. Anonymkode: e0fe8...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #6 Del Skrevet 11. august 2023 Det er faktisk ikke hun som er problemet men du tenker jeg. Hadde slike tanker om dn person før. Jobbet med meg selv. Du har selv ansvar for hvordan du reagerer på andre. Dette er noe du kan lære deg. Ikke forhold deg til personen. Reager på personens nærvær som om personen ikke var der, eller var dn hvilken som helst annen fremmed du ikke forholder deg til. Anonymkode: 920a5...320 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #7 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du ønsker henne med andre ord død? For ellers kunne du vel unngått å møte henne. Ikke veldig sympatisk ønske må jeg si Anonymkode: ee9c6...c72 Jeg ønsker og aldri se henne igjen. Eller høre om henne igjen. Anonymkode: e0fe8...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #8 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er faktisk ikke hun som er problemet men du tenker jeg. Hadde slike tanker om dn person før. Jobbet med meg selv. Du har selv ansvar for hvordan du reagerer på andre. Dette er noe du kan lære deg. Ikke forhold deg til personen. Reager på personens nærvær som om personen ikke var der, eller var dn hvilken som helst annen fremmed du ikke forholder deg til. Anonymkode: 920a5...320 Jeg gir henne aldri reaksjoner på noe hun sier. Hun vet ingenting om hvordan jeg føler det. Jeg smiler og later som ingenting. Men ønsket mitt er sterkere enn noe. Anonymkode: e0fe8...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #9 Del Skrevet 11. august 2023 Søk hjelp for dine plager. Dette mennesket ser du så sjelden at du burde kunne takle det. Anonymkode: 4e80b...31c 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #10 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ønsker og aldri se henne igjen. Eller høre om henne igjen. Anonymkode: e0fe8...eb4 Urealistisk. Jo mer du tenker på denne personen, skriver om personen jo mer gir du personen makt over deg. Tenk hvordan du ville hatt det om du ikke tillot dette menneske å streife dine tanker. Dagen idag ville definitivt vært bedre. Du hadde ikke giddet å tenke på fremtidige juleselskap og Grue deg. Du hadde bare fortsatt med livet ditt. Behagelig Anonymkode: 920a5...320 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #11 Del Skrevet 11. august 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ønsker og aldri se henne igjen. Eller høre om henne igjen. Anonymkode: e0fe8...eb4 Da må du la være å møte opp der hun er. Anonymkode: 0295e...c69 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #12 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg gir henne aldri reaksjoner på noe hun sier. Hun vet ingenting om hvordan jeg føler det. Jeg smiler og later som ingenting. Men ønsket mitt er sterkere enn noe. Anonymkode: e0fe8...eb4 Nettopp. Hun merker det ikke engang, mens du torturere deg selv med egne følelser (som du kan jobbe med) år etter år. Hvorfor vil du deg selv så vondt? Anonymkode: 920a5...320 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #13 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Må se henne i juleselskap pluss noen andre familieselskap Så dere er i familie? Er hun inngiftet i familien eller er det en slektning? Hva mener de andre i familien om henne? Er de enige med deg? Du får bare prøve å unngå henne, da. Men det virker jo som at dette er noe du må jobbe med deg selv om. Du bruker unødig energi på å irritere deg over en person du kanskje ser 3-4 ganger i.l.a. et år. Er det verdt det? Anonymkode: b1c1d...c55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #14 Del Skrevet 11. august 2023 Her ligger det underbevisste årsaker og det kan du ikke endre ved å fjerne henne. Du må jobbe med deg selv og finne måter å tøyle dine egne følelser på. finne måter å lukke «hullene» der hun stjeler din energi fra. hjelper ikke å fjerne henne. Problemet er ditt - ikke hennes. så du må gjøre jobben. begynn med å gi deg selv kjærlighet Anonymkode: 66c75...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 11. august 2023 #15 Del Skrevet 11. august 2023 Du kan ikke gjøre noe med andre kun deg selv. Du har kuttet kontakten til et minimum. Enten får du finne måter å takle den lille kontakten dere har, eller ikke møte opp på disse familietilstelningene. Stort sett flere valg har du ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #16 Del Skrevet 11. august 2023 Det er auraen hennes som er problemet. Hold deg unna henne. Anonymkode: 16b6e...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #17 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er auraen hennes som er problemet. Hold deg unna henne. Anonymkode: 16b6e...b5e Takk. Vet du hva som kunne vært negativt med auraen? Stråler det muligens ut negativ energi? Anonymkode: e0fe8...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #18 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så dere er i familie? Er hun inngiftet i familien eller er det en slektning? Hva mener de andre i familien om henne? Er de enige med deg? Du får bare prøve å unngå henne, da. Men det virker jo som at dette er noe du må jobbe med deg selv om. Du bruker unødig energi på å irritere deg over en person du kanskje ser 3-4 ganger i.l.a. et år. Er det verdt det? Anonymkode: b1c1d...c55 Hun er del av svigerfamilie. Dette mennesket er mislikt av mange. Men hun har også flere som er glad i henne. Jeg har det godt og harmonisk når hun er borte fra meg. Jeg ofrer henne ikke en tanke. Men hvis f.eks mannen prater med henne på tlf en kveld, så er det nok til at jeg kjenner på all negativiteten. Så grusom er hun. Anonymkode: e0fe8...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #19 Del Skrevet 11. august 2023 Synd at du har så store problemer med et annet menneske, da. Men fra alt du skriver, så virker det jo som at du i stor grad skaper dette problemet selv. Du lar deg selv bli irritert gang på gang. Mannen din virker ikke til å ha like store problemer. Kanskje du kan lære noe av ham? Anonymkode: b1c1d...c55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #20 Del Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har nesten ingen kontakt. Må se henne i juleselskap pluss noen andre familieselskap i løpet av året. Hender jeg ikke går i familieselskap pga henne. Men det lille jeg må være rundt henne er ille. Hun er en sykdom. En pest. Og jeg vil aldri noen gang være i hennes nærvær igjen. Det er rett og slett grusomt. Anonymkode: e0fe8...eb4 Her er det nok du som er problemet... Anonymkode: 3b2bb...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå